maandag 31 mei 2010

Messages fromThreeWays


The Princess of ThreeWays en ik hebben inmiddels ruim meer dan 100 berichten de blogruimte ingestuurd, ze worden goed gelezen, maar ik heb geen idee door wie (van een aantal wel..natuurlijk)
Laat eens wat van je horen, wie ben je , heb je een leuke blog,( misschien kunnen we elkaar linken),een goed idee of iets anders wat je wil delen met mij of mijn lezers?
Laat eens een reactie achter,kan ook in mijn gastenboek, links op de pagina, word zeer gewaardeerd!x

2 opmerkingen:

  1. Ik vond je dit weekend via een nieuw avontuur, en je staat in mijn rss-lijst!! Als ik tijd heb binnenkort zal ik mijn blogroll es bijwerken en zet ik jou erbij!

    Oh, ik zie dat ik alleen met een profiel kan reageren. Dat is ws de reden dat je niet zoveel reakties krijgt... Ik heb nu een open id sinds kort, maar daarmee kan ik niet met een link naar mijn eigen blog reageren. Dus het is wat meer gedoe om een reaktie te sturen.

    Mijn blog is: http://www.landvanli.nl/blog/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gisteren kwam ik via via zomaar op jou blog terecht en ik bleef maar kijken naar alle berichten en vooral naar al die leuke 2e hands vondsten die je hebt gefotografeerd. Je heb een heel leuk blog, word er helemaal vrolijk van!
    Wens je een zonnige week toe!
    Groetjes, Darja

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)