zaterdag 25 september 2010

allereerst Heel erg Bedankt iedereen voor 
alle leuke en Lieve reacties op de schortjes give away
ik zou Natuurlijk het liefst zo'n 65 schortjes
uitdelen, maar die heb ik niet..

sommige waren heel gewild, andere minder
ik heb een verdeling gemaakt per schort (zo ongeveer)
en zo geloot
ze gaan naar:
Pien
Guusje's Appeltaart
Amy
Annemarie
Siem
Roos
Annemiek
Cinderell@ wereld
als jullie je adres willen mailen
naar : lapjeskat63@gmail.com. dan stuur ik ze op.

over een paar weken (of bij 177 volgers?) weer een loterijtje.

14 opmerkingen:

  1. Ik heb alle 65 reacties doorgescrolld om te kijken of er echt geen andere Rozen hadden meegedongen... ;-) En begin langzaam héél blij te worden! Ik mail je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh jammer, niet gewonnen. Ach ja, volgende keer beter. Ik geniet nu dagelijks van de prachtige kraanvogels en dat is ook heel wat waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Jippie! Wat een goed begin van mijn weekend!! Ik zal je mailen!
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jajaja, weer een loterijtje!!!!!! Geweldige foto trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer, niet gewonnen :(.
    Gefeliciteerd aan de winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaaah jammer :(
    Gefeliciteerd meiden!!!!!

    Happy weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd dames! Jammer voor mij, maar ik heb een mooi tekening met vogels van Inge voor zoonliefs nieuwe kamertje. (we hebben onder voorbehoud van financiën een huis gekocht in Alphen!!!)

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Joehoe!
    ...Ik ben toch wel die Siem?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Verdorie! Nou heb ik dat gemist, wat jammer, want dat schortje ziet er super uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooooh jippie!! Ik had het berichtje even gemist omdat ik een paar dagen weg was en niet veel kon bloggen. Wat een verrassing op zo'n somberen maandagmorgen! Ik stuur je dadelijk mijn adres. Heeeel erg bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)