maandag 6 september 2010

Borduurwerkje

zoals ik al eerder schreef hou ik van
de boeken van Lis Paludan
een Deense ontwerpster uit de jaren 70

de borduur-patronen zijn op een naieve manier heel vrolijk
ik ben alleen niet zo'n Borduurder
veel te veel gepriegel

vond ik vorige week in een rommelwinkeltje
dit borduurwerkje van de Dierenriem
ik herkende het meteen (of dacht het te herkennen)
thuis meteen gekeken en ja hoor, een echt Paludan ontwerp,
dit mag toch wel de Vondst van de Week heten..

4 opmerkingen:

  1. Wat een mazzel!
    Die ziet er wel heel gaaf uit :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geluk zeg! Wat een vondst. Supervrolijk.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, geweldig! Heb je hier ook het boek met patronen van? Ik heb laatst namelijk op marktplaats 30 strengen borduurgaren gekocht. Dit zou leuk zijn om te doen....

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)