vrijdag 3 september 2010

Deze week zag ik..

toen ik mijn werkkamer binnenkwam
Roodkapje spelen met de berg lapjes,
die daar lag
ze had vreselijk veel lol
ik minder, want nu was de chaos compleet..

Deze week zag ik is een initiatief van Daan en Roos
-daar ook linkjes van anderen die meedoen-
naar een idee van Jill's Today I saw

net als Jill stuur ik mijn tekening/collage (A4)
-Roodkapje komt uit een oud sprookjesboek, lapjes zijn door mij getekend-
naar iemand die dat leuk vind
laat even een reactie achter als dat zo is..

als je op de tekening klikt word hij/zij groter
nb. De tekening van vorige week wil ik naar
Miriam sturen, mail je adres even, als je wil.

24 opmerkingen:

  1. Omarm de chaos als die zulke mooie taferelen oplevert ;-)
    Ik link je, fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful, I love the patches floating- away or down!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. maar toen je zag hoe blij ze keek, werd jij het ook vast weer! Ik vind haar fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fantastische illustraties / collega!
    ik zou zo mee willen doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. superleuk! en hij zou prachtig bij isis aan de muur kunnen hangen, zij kan ook van die vrolijke puinhopen maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het levert wel een heel lief plaatje op!

    [ik ken de chaos met kindje s en lapjes helaas maar al te goed..]

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee, leuk hoor. weet je dat je paraplu's bij Amy, sweet sweet life staan?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hé heel leuk gedaan! Een heel vrolijk en kleurrijk plaatje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi gedaan, ik weet niet of je het gezien hebt, maar ik heb je getikt! Groetjes Arnika

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige tekening. Heerlijk kleurrijk vrolijk. Ik wil 'm wel ophangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi gemaakt weer! Ik word er vrolijk van: kleur en een lachend gezicht. Ik doe mee!
    Fijne Dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superleuke tekening weer. Heerlijk al die kleurtjes. Daar wordt je gewoon vrolijk van.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heeeeeerlijk!
    en zo mooi!

    Een verrukkelijk weekend gewenst!!

    -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kleurrijke tekening zeg!
    prettige weekend!

    lieve groetjes

    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Opnieuw een hele mooie tekening, ik wil ze wel! ^^

    Leuk weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk! Die wil ik wel winnen... :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. 't is hier elke week mooier en fijner...neen, 't is hier steeds zo heerlijk vertoeven.
    en die lapjes-roodkapjes...wat een kleuren...die willen we hier wel ophangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een prachtige vrolijke tekening ! Ik word er helemaal blij van !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie tekening weer. Deze zou ik wel een mooi plaatsje willen geven in mijn nieuwe huis. In mijn naaikaamer bij al mijn lieve lapjes :)
    Fijn weekend nog

    Ingrid (punky-wunky)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wooooooooooooooooooooooooooow!! Super mooie tekening!! Echt een Beauty!!!! Liefs X Juud

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)