vrijdag 10 september 2010

Deze week zag ik..

een vaas met een bos vogeltjes 
(en eentje die er naast viel)
geinspireerd door de kraanvogeltjes op steeltjes

het vormpje van de vogeltjes zag ik 
als borduurpatroon in een boek van Lis Palludan
maar omdat ik Geen Geduld heb om ze te Borduren
heb ik ze getekend

Deze week zag ik is een initiatief van Daan
-daar ook linkjes van anderen die meedoen-
en Roos , naar een idee van Jill

Net als Jill stuur ik mijn tekening/collage -A4- op naar iemand
die dat leuk vind,( laat even een berichtje achter )
De tekening van vorige week is naar Judith
de tekening van 2 weken geleden is voor Miriam
maar nog geen adres ontvangen..

nb, ik zag op de blog van Meet me at Mikes
dat Pip mijn blog vandaag op haar leeslijst heeft
Hi Pip, thanks for Reading!

25 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee ;-) En prachttekening ook weer!
    Een heerlijk weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dus als ik je tekening mooi vind, mag ik dat hier zeggen?
    Ik vind hem prachtig, net als die van de vorige weken...
    Sinds ik je kraanvogels bij jurrianne zag, sta je ook op mijn lijst met blogs. Vind je blog zeer inspirerend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een heerlijke kleuren, een stralende tekening...ook wij zeggen hier "mooi-mooi-mooi"!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kleurrijke tekening, dat is ook leuk om te doen met de kraanvogels... Heb zelf inmiddels ook al leuk papier gevonden en ben druk in de weer met vouwen.
    En je "kop" is anders, wat leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello Hello Hello! Hurrah! It is so pretty over here! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke verzameling vogeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een bosje vogeltjes! Om blij van te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hej,
    Ben ook helemaal van de vogeltjes op het moment.
    Uiltjes waren al favoriet maar ben nu in de Zwaluw fase.
    Heb zelfs armbandjes gemaakt met leren zwaluw'tjes.
    Wat heb je een prachtige nieuwe header op je blog!
    Bjør

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat stralend zeg en leuk en fleurig kleur gebruik!
    Elke keer weer zo'n mooie verassing hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beter 10 vogels op een tekening dan geen! Wow, wat een geweldige tekening. De kleuren spatten van mijn beeldscherm af.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jaaa Vogeltjes zijn toch wel heel fijn!!
    Mooi!

    Heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind deze wel errug leuk zeg, mooie kleuren!

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk leuk,leuk,wens je een prettig weekend.

    groetjes,

    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ingrid, ik vind je nieuwe bovenbalk/ banner helemaal te gek, hij is precies zoals je pakketjes die je verstuurt :)
    En je vogeltjes zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goh, ik vind jouw tekeningen altijd zo mooi!
    Mogen we ze ook gewoon gebruiken, of heb je er één of ander auteursrecht op?
    Ik bedoel dan: afprinten en in mijn huis ophangen, hé, of ook ergens op mijn blog zetten...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heb ik het bericht toch wel gemist dat ik die mooie tekening gewonnen heb!!! Dat heb ik weer hoor *bloos*. Ik ga meteen m'n adres naar je mailen!

    Groetjes en dankjewel!
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh, ik ben een hebbert zeg. Ik heb dus 2 weken geleden al vogels gewonnen van je, maar ik wil toch graag nog een gooi doen naar deze...........

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. @katrien, je mag ze printen hoor als je wil.
    als je ze op je blog wil zetten, even met een linkje en ik vind het leuk om te horen als je ze plaatst..

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat supermooi die nieuwe kop-afbeelding zeg! Past heel erg goed bij je site vind ik. Ook deze tekening voor de 'this week I saw' is weer bijzonder mooi. Wat een vrolijkheid zeg zo'n bosje vogeltjes. Ik zou mijn naam ook wel in de hoed willen gooien om een kansje te maken op deze mooie plaat.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een vrolijke vogeltjes! Ik zou het heel leuk vinden ze te kunnen ophangen in de kamer van mijn dochters.

    Ook voor jou een fijn weekend,
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ingrid (punky-wunky)10 september 2010 om 21:39

    Ook deze Ingrid heeft nog steeds een leeg plekje ergens in haar nieuwe huis. Wat een prachtige vogels heb je getekend. Daar worden we weer blij van:).
    Vond het trouwens een heel mooi idee van Jurianne. Ik zal je even een mail sturen, want ik wil er weleen paar bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hey Ingrid, ik heb een link gezet op mijn blog, je kan altijd eens kijken:
    www.huis-tuin-co.blogspot.com, en dan in de rechter zijbalk (of hoe dat ook heet), je moet wel even naar beneden scrollen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh, ik ben zeker weer veel te laat voor zo'n prachtige vogel tekening. Kwam via via via bij jouw blog terecht, fijne sfeer gaat er vanuit. Ik ga je volgen.Ben zelf ook sinds kort een "blogger", wauw wat een creatieve wereld bestaat er...heerlijk.
    Lieve groet, Siel.
    sunnymoon-siel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)