vrijdag 17 september 2010

Deze week zag ik..

een giraffe die probeerde de schortjes
van de Give-away
mee te nemen, zo graag wilde ze er een hebben
De schortjes liggen weer hier binnen
maar we zitten nu wel met een giraffe in de tuin..
..een hele Vriendelijke, dat Wel

Deze week zag ik, is een initiatief van Daan en Roos
naar een idee van Jill: Today I saw
linkjes van andere deelnemers vind je bij Daan

net als Jill geef ik mijn tekening/ collage (a4 formaat)
-de giraffe komt uit een oud kinderboek-
aan iemand die dat leuk vind
laat even een berichtje achter als dat zo is..

-als je op de tekening klikt word hij groter-

-1 de vogeltjes tekening van vorige week 
gaat naar Ingrid van het Bovenhuis
mail even je adres als je wilt..-

- je kan nog meedoen met de Give-away..-

20 opmerkingen:

  1. Wat valt er toch veel te beleven bij jou ;-D Zo heerlijk kleurrijk weer!
    Fijn weekend -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmm...lastig, een giraffe in de tuin..wel leuk voor de kids, ze kunnen mooi van zijn nek afglijden ;)

    Ik hou van de kleuren die je gebruikt, heel mooi weer! Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Shoot, ik had de giraffe beter moeten instrueren. Plannetje mislukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan je d'r niet eentje geven? Als ze nou zo graag een wil? Mooi gemaakt weer, ik ding graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooh! een giraffe! jip heeft rode laarsjes... en het regent, en ward leert rekenen!
    als je haar zat bent stur je haar maar op, we hebben plek zat hier...!

    [ en nou heb ik de hele dag dat liedje in mn hoofd..]

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige tekening weer, Ingrid! Ik doe graag mee!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het fladdert wel lekker met de giraf erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahahahaha, wat een super leuke en grappig tekening ingrid, ik wil het hebben, ik doe ook mee hoor.

    Ik wens je een heerlijke fijne weekend

    Groetjes


    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. IK bedoel,wil meedoen aan giveaway en ik wil die plaatje lol...


    fijne weekend

    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En? Zat Dikkertje Dap vanochtend op de trap? ;-)
    Gelukkig zijn de schortjes gered pfewwwww....
    Ach, en zo'n Giraffe is toch ook best leuk, weer eens wat anders....
    Prachtig getekend!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. is dat handig , zo'n giraffe in huis ? Anders wil ik er ook wel 1 ( zeker als hij kan afwassen ! )

    erg mooie tekening !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige tekening en weer zulke mooie schortjes.
    Ik doe graag mee.
    Fijn weekend
    Guusje M.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jaa, die wil ik. Het kleine meisje is gek op giraffen. We stonden vorige week nog een kwartier in de dierentuin voor de giraffen (in de regen!)
    Prachtige tekening

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ja een giraffe in de tuin, dat wil ik ook, misschien eens wat schortjes naaien!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. elke week kom ik kijken naar je tekening...elke week weer wet je me te verbazen, te ontroeren, ...mooi dus! Ook deze keer weer...we willen ze dus wel aan de deur hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi initiatief 'deze week zag ik' maar moet je wel goed kunnen voor tekenen, zou er nochtans zelf ook wel willen aan meedoen!
    Mmmm, misschien probeer ik het toch!
    Wat heb je een leuke blog!
    En wat kan je goed tekenen!
    Groeten,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  17. vergat ik nog te zeggen dat ik de tekening heel graag een plekje geef hoor! Dus zeker welkom!
    Groet,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige, prachtige tekening. Heel erg mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)