maandag 13 september 2010

Feestelijke theedoeken

stapels theedoeken heb ik
geruite, gebloemde,
met stippen, poppetjes, appels,
kalenders uit de jaren 60, 
en prints uit landen over de hele wereld

maar de allerleukste vind ik die uit Scandinavië
prachtig zijn ze..

mooie kleuren, folklore printjes
het lijkt of ze het Bedrukken van Theedoeken
tot kunst hebben verheven
maar ik kan ze moeilijk 
allemaal aan de keuken muur ophangen..

dus gebruik ik ze
waar ze voor bedoeld zijn: het Afdrogen van de Vaat
(dat maakt het wel iets Feestelijker..)

3 opmerkingen:

  1. Dit droogt inderdaad vrolijker af dan de zwartgrijs geblokte theedoeken die ik hier heb. Misschien toch maar eens op zoek naar iets vrolijkers............

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh, die laatste is zo tof, in mijn favoriete kleuren!!
    en waar laat jij al die schatten, je moet een reuzehuis hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @fleurfatale, we hebben hier inderdaad de ruimte, de "kinderen" zijn de deur uit,dat scheelt veel spullen en soms is het gewoon een kwestie van stapelen ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)