woensdag 1 september 2010

Huis -1- (de hal)

laatst schreef ik een post
over de woonbladen
met de vraag wie woont er Zo?
later dacht ik
misschien moet ik maar eens laten zien
Hoe wij wonen..

ons hele huis is een samenraapsel
van tweedehands dingen
opgeknapt of niet
de rode kast is een oude commode
de trommel kocht ik voor Daan
 neergezet bij binnenkomst
en blijft daar waarschijnlijk staan
tot hij  hem meeneemt..


de parapu's zijn veel te oud en gammel
om te gebruiken, maar ik vind ze leuk
de kapstok is van de rommelmarkt
ach, dat hoef ik eigenlijk niet bij te zeggen
het is eigenlijk bijzonder als dat niet zo is..

ons huis is een voormalig café
 vandaar het Hoegaarden bord
het bord richting Borssele
kocht ik voor meneer de Boer
zodat hij altijd de weg weet
naar zijn geboortegrond..

welkom..

nb.onnodig te zeggen dat ik
alles zo gunstig mogelijk gefotografeerd heb -ha-

16 opmerkingen:

  1. ben het helemaal met Hiskis eens! En ik hou toch wel van huizen waar veel te zien is en als ik het zo inschat is daar bij jou zeker sprake van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kan inderdaad zo mee in een woonmagazine !! Zo zie je maar ;) !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou...jou huis kan er ook zo in!
    mijn huis is meer huishouden á la Jan Steen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga akkoord met bovenstaanden! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo zie je maar weer ;-)
    Leuke foto's van vast een heel leuk huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ingrid, wat woon jij mooi zeg. Prachtig. Ben benieuwd naar de r est als dit alleen al de hal is.

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een binnenkomst, zo kleurrijk en warm! maakt me heeeeel nieuwsgierig naar de rest van je huis :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lekker 101-W huis! Ha, ha, ha! Maar vooral een heel erg lekker Ing-omhulsel. Grappig, het klopt helemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie foto's! Leuk om zo eens binnen te kijken. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat smaakt naar meer deze foto's...!

    Wat een heerlijk thuis, echt met een 'ziel'...Schrijf die woonbladen maar aan; het kan er zo in, hartstikke hip!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat cool die paspop in de gang! Leuk blog trouwens... ^-^

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ben benieuwd wat het vervolg van de hal zal worden. Zelf kies ik voor privacy als dat nog bestaat anno 2010.
    grt, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I love your blog! I've just added you to my favorits! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)