donderdag 16 september 2010

Ik wou dat ik..

een Bootje had
dan zou ik;
 gaan waar de wind mij bracht
naar de sterren en de wolken staren
 me mee laten voeren met de stroom..
mijn enige zorg zou zijn
dat het niet zou gaan stormen..
 hoeveel vissen ik zou vangen..
en dat ik niet tegen een walvis aan zou varen
(dat zijn  toch al weer drie zorgen..)
ik zou in Melbourne het winkeltje van
Pip -meet me at Mike's- bezoeken
in Amerika zou ik even goedendag gaan zeggen
bij  Amy, en kijken of het goed met haar gaat..
ik zou Ongelofelijke avonturen beleven
die Niemand zou geloven als ik thuiskwam..
en iedereen zou Reuze blij zijn dat ik er weer was..
ja, ik wou dat ik een Bootje had..

- nb het papieren bootje is een ontwerp van Jurianne Matter

9 opmerkingen:

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)