woensdag 22 september 2010

Mevrouw de Boer zegt...we zijn weer thuis..

na een bijzonder Gezellig uitstapje,
eerst kochten we De kast 
bij neef Louis
morgen moeten we wel even heen en weer
naar Amsterdam om hem op te halen...(oei)

in Utrecht vond ik laarzen, met bont van binnen
bij Fred de la Bretoniere
na een langdurige Aarzeling van mijn kant
-want ze waren toch wel wat begrotelijk-
kreeg ik ze kado van meneer de Boer
(het is misschien een beetje kinderachtig om je
nieuwe schoenen te laten zien
maar ik ben er Zo Blij mee..)

we zaten heerlijk in de zon, op het terras, aan de gracht
en een uur bij Daan op het stoepje
voor zijn huis, hij was Even weg
en stond zonder benzine...

van Daan en Julia (zijn vriendin uit Wenen)
kreeg ik deze sneeuwbol
(ik lijk toch al 6 jaar in deze post..)

we hebben onze Reserves flink aangesproken
en meneer de Boer is Blij dat ik niet in de Stad woon...

6 opmerkingen:

  1. Woei, wat een gave, stoere schoenen! Mooi!

    En het gekke is, dat ik DAT dan weer niet had gedacht aan de voeten van mevrouw de Boer...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijn zo een uitsapje! en zo een meneer de boer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar er gaat ook niets boven laarzen (en schoenen en tassen) van Fred!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ingrid (Punky Wunky)22 september 2010 om 19:44

    Mooie stoere laarzen. FIJn toch dat je er zo blij van kan worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. :) mijn lief kan ook zo blij zijn dat we niet meer in de stad wonen, soms zijn die meneren ook overal hetzelfde :P

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)