zaterdag 4 september 2010

Wat ik vond op vrijdag.. (och Annie)

gisteren was er weer een marktje bij Annie
natuurlijk hadden we het even over haar man
en hoe het nu allemaal verder moest
Annie maakte een montere indruk (och..)
midden in het gesprek zei ze 'maar ik heb
wel weer een volle naaidoos voor je apart gezet..'(oh oh Annie..)

die ik natuurlijk kocht..
 en ook:
een bijna drieling vaas
-1 was op zich  wel Genoeg,  maar ze stonden daar zo gezellig samen..-
een vogelkooi..
een bijzondere vintage lamp..
wat oude boeken..
en het plaatje van de poedel
ik snap ook wel dat hij Echt Niet Kan
maar
Zo Lelijk dat hij mij deed glimlachen..

net als om Annie en haar wil
om -ondanks alles-  er Iets van te Maken..

nb.bedankt Julie van Beerlala voor je leuke post!

4 opmerkingen:

  1. Wat knap zeg dat ze zo'n sterke wil heeft na wat ze heeft mee gemaakt. Gelukkig maar. Wat een leuke aanwinsten zeg. Ik kan heel goed begrijpen dat je vrolijk wordt van die poedel. Ziet er zo leuk uit.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De poedel rockt! En ik had Die Drie ook niet laten staan. Gewoon doen. Ik ben sinds gisteren weer een bult met oude sapglaasjes met schattig printje rijker. Als het je dag vrolijk maakt, nooit twijfelen...haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wonderful things have you bought! the poodle picture is cool! éva

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke blog. Ik heb dezelfde vintage groene vaas!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)