zondag 28 november 2010

banner, bloghoofd, header (met of zonder blauwe gloed..)

eindeloos ben ik bezig geweest
met mijn nieuwe header/banner/bloghoofd
ik naaide het op papier
eerst 'prikken' zoals vroeger..
fotograferen
erop zetten
hij stond er gisteren al een paar keer op
en er weer af...
op mijn beeldscherm hangt er een soort van
Blauwe gloed om heen
neuroot als ik ben
beviel me dat niet
weer fotograferen, weer er op
op de computer van meneer de Boer kijken
en daar ziet het er Prima uit..

mocht er een bij jou een blauwe gloed omzitten
het ligt aan je beeldscherm,
niet aan mijn foto.. (ha)

17 opmerkingen:

  1. Ziet er prima uit van hieruit! :) Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De banner is maagdelijk wit, geen blauw te zien. Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er hier heel goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. héél mooi! en hoe je dat zo wit (want wit is het!) hebt gekregen wil ik ook nog wel leren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het prachtig! En ook hier geen blauwe
    gloed hoor :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tof, maar ik vind het foto'tje eigenlijk leuker dan de uiteindelijke banner!

    Ik zou het ook in één kleur draad gedaan hebben zodat het duidelijker wordt.

    Maar je was niet op zoek naar kritiek zeker? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @ mmeZsazsa, ik kan best wat kritiek hebben hoor, uiteindelijk doe ik toch precies waar ik zin in heb..en het is onmogelijk het iedereen naar de zin te maken : )
    het rood wit is momenteel mijn favoriete touwtje, vandaar
    @ Annis, fotograferen met zoveel mogelijk licht, dan met een foto bewerkings programmaatje
    alle kleur uit de achtergrond er halen..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben ik even blij dat ik een goed beeldscherm heb. Hier is hij prachtig!

    Net zo mooi als de sterren die je voor mij maakte. Ze moeten toch wachten tot de achtiende. Ondertussen kan ik er mooi hangers van maken. Nogmaals bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooi! en maagdelijk wit!!
    Toch mis ik je vorige banner wel een klein beetje hoor..... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ook hier op de mac ziet hij er goed uit! Mooi ook, het harde werken meer dan waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh...
    op mijn mac is ie ook super mooi!
    Ik heb met dat rood met witte touwtje
    net mijn kerstkaarten zitten maken!
    Ik hou d'r van!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Witter dan wit.
    Gelukkig is mijn scherm goed ;)
    Leuk is ie!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke banner, echt een leuk idee.
    En de foto is prima hoor!

    x Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooi hoor! moet zelf ook nodig eens wat aan banner gaan doen, ideeen? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)