zondag 14 november 2010

Een wonder van techniek en de theemuts

het was een beetje rare dag
gisteren
we zouden naar Antwerpen gaan voor kerstkadootjes
maar vanwege de enorme regenval
toch maar niet gegaan
uiteindelijk naar de rommelmarkt in Aagtekerke
daar was het zo ontzettend druk
de mensen buitelden over elkaar heen
uiteindelijk wel een Hele stapel fantastische stof gekocht..

en een theemuts
ik moet natuurlijk helemaal geen stof meer kopen
maar het gaat Vanzelf,
 ik kan er geen weerstand aan bieden...

voorts bezochten wij een Vreselijke winkel
zo een met computers, tv's en wasmachines
ik heb er een ongelofelijke hekel aan
het licht, de herrie, de drukte
ik wil namelijk al een tijdje een nieuwe laptop..


mijn oude deed het Niet echt goed
het was een beetje doet ie het wel of niet..
een blog bericht erop zetten duurde soms 3 kwartier
ongelogen..
volgens Daan, mijn zoon, was het de T Ford
(zo ongeveer uit 1923) onder de laptops..

het was wel een goede oefening in Geduld
klikte ik mijn gmail open
kon ik rustig nog even koffie gaan drinken
en een was in de machine stoppen
voordat hij geopend was..

nu zal ik niet zo snel iets weg doen
wat het Soort van nog doet
dus heb ik er uitgebreid over vergaderd
met meneer de Boer, met Daan, met Judith
op den duur wilde ze er niks meer over zeggen, behalve
Doe het Nou maar!

dus Eindelijk gekocht
maar dan moet alles geïnstaleerd
Enzo..
ik ben er voor de Beleefdheid bij gaan zitten
terwijl meneer de Boer
allerlei geheimzinnige handelingen uitvoert..

en nu doet ie het
mijn blog ziet er zo Anders uit..
zo helder en scherp
en als ik klik heb ik een pagina
(wanneer moet ik nou koffie zetten?)

ik ben er Natuurlijk wel blij mee
en ik heb ineens een uur per dag Over
die ga ik maar gebruiken om
een beetje rond te klikken op internet
en elke keer zal ik denken, jee wat snel
tot ik er aan gewend ben..

nb: ik wil graag ruilen
met : jufrouw Kikkerbil. Liesbet en Siem
willen jullie je adres even mailen..

21 opmerkingen:

  1. wauw, wat een mooie stoffen.....dat is toch niet normaal, ik vind echt nooit zo iets...
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk verhaal.
    Mooie stoffen
    en een fijne nieuwe laptop.
    Goed dat je toch over die drempel van die verschrikkelijke winkel durfde.
    Wat zal dat een fijne verrassing zijn geweest om je eigen gezellige blog te kunnen bekijken en al die mooie kleurrijke stoffen en spulletjes te zien.
    Ik had hetzelfde met onze oude computer, kon tussendoor allerlei klusjes doen.
    Veel plezier ermee en fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je nieuwe laptop!
    Geloof me, voor je het weet ben je er aan gewend en vraag je je af hoe je dat "vroeger" allemaal deed....hahahaaa!
    Van die prachtige stoffen zou ik net zo hebberig worden, echt heel mooi!
    Groetjes en een fijne zondag,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke stofjes en theemuts heb je gevonden. Ook hier net een laptop, gelukkig hoefde ik ook niets te doen, alles werd gedaan en nu kan ik lekker rondkijken over het www, onder het genot van een kopje koffie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik werd er naartoe getrokken, ik moest gewoon! Wat een prachtige stoffen heb je weer gevonden :-)
    Waarom vind ik nou nooit eens een stapel stoffen zoals hierboven..... zucht.....
    En die theemuts! Super!
    Gefeliciteerd met je mooie laptop :-)

    Fijne zondag!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toch wel fijn he, een nieuwe laptop. Maar wat een prachtige stoffen!!! Je hebt er wel echt een neus voor hoor, zoiets kom ik nou nooit tegen. Of ik zoek niet hard genoeg;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig die stoffen...tja was ik nu ook maar ff naar die leuke zeeuwse markt gegaan...;)
    Die theemuts is helemaal leuk!!
    Succes met je "snelle" computer!

    Groetjes,
    Fleurige Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Via Mirre je blog gevonden!! GEWELDIG!!! Kom zeker vaak kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker lezen is het bij jouw,
    ga als vanzelf
    ook zo schrijven
    bij jouw
    en ondanks dat
    jouw postjes vol leven zitten
    word ik er toch
    rustig van
    haha
    ditklinktspooky!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, dan zie ik je binnenkort wel op de koffie komen? Lijkt me gezellig!
    Ik stuur mijn adres via de mail. Ik weet zeker, van deze ruil komt geen gehuil!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heb jij geluk zeg om zo'n mooie stoffen op de kiop te kunnen tikken ! Ik had mezelf net beloofd niet naar de rommelmarkt te gaan een beetje verderop vandaag ( wegens al teveel geld uitgegeven aan oorbellenmateriaal ;) ) , maar nu twijfel ik toch weer . Stel je voor dat ik ook zo'n mooie vondst doe ! ( naaah, blijf maar lekker thuis ' me' ) .

    En veel plezier met je nieuwe computer!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heb jij geluk met al dat stof! Amai, ik ben jaloers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat weer een leuk verhaal. Zelf heb ik ook sinds een maand een nieuwe laptop. Mijn man en de kinderen reageren precies hetzelfde. Zelf ben ik ook van, vervangen als iets stuk is. Nu moet ik bekennen dat ze gelijk hebben. Mijn nieuwe laptop werkt heerlijk en dat uur extra per dag is helemaal geen luxe.
    grt, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie stofjes!
    Groetjes, geniet nog van het weekend!
    Saartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou heb je meer tijd om iets leuks te doen met die mooie nieuwe stoffen, en een nieuwe computer, fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. waanzinnig mooie stofjes, ik word er zelf ook altijd zo hebberig van! en de theemuts, helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie stoffen. IK heb dat ook hoor, ik kan er gewoon geen weerstand aan bieden. Had mezelf een stoffenstop gegeven, maar een week later had ik alweer lapjes besteld, ze waren zo mooi en ook nog afgeprijsd.......

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk verhaal, en gefeliciteerd met je nieuwe laptop. Misschien kun je in dat uur wat je nu over hebt een keer op mijn Blogspot komen kijken. Ik heb eergisteren voor het eerst van mijn leven quiltstofjes gekocht. Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Om de reactie die hierboven al meerdere keren te lezen is te herhalen: wat een geluk dat je altijd op zo'n toffe stofjes valt (ik vind ze ook maar zelden of nooit).
    Proficiat met je nieuwe laptop enne... opgepast met 'een uurtje om op het internet te surfen', want voor je d'er erg in hebt, heb je elke dag weer twee uur te kort. Er is zoooooooveel te zien, en je bent op een nik en een gauw verdwaald in blogland! (valt het op dat ik uit ervaring spreek? ;) )
    Hoe dan ook: geniet van de mooie dingen die je zal vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele mooie stoffen! En fijn dat je een nieuwe laptop hebt! En wat een geduld heb jij zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)