zondag 21 november 2010

meneer en mevrouw de Boer zeggen;

wij hebben gisteren
een bijzondere en  Leuke dag gehad
de appeltaart was goed gelukt
het huis liet zich van zijn beste kant zien
Judith (mijn dochter)
kwam -ondanks een korte nacht na een feestje- 
vroeg uit Breda, om er bij te zijn..

de fotografe en styliste
waren bijzonder aardig en enthousiast
we hebben Vooral veel gelachen
ik hoop werkelijk dat er een foto van mij
bij zit waarop ik niet zit te Schateren..

zelfs meneer de Boer ging op de foto,
-wel even een ander overhemd aan, ha!-
en Judith, die staat gewoon  Mooi op elke foto
-boven met de kat-
(die de aandacht van Anne-Marie
erg prettig vond, en best wel eens
bij haar, en haar deftige kat wil gaan logeren)

ze zijn uren bezig geweest
er hoefde niks verzet te worden
het was Goed zoals het was
(dat weer tot mijn Plezier)
en ik ben benieuwd...


vandaag ga ik in een lage versnelling
even met Judith naar een rommelmarkt
en vanmiddag met een handwerkje
bij de kachel...

-slow sunday, all-
-x-

13 opmerkingen:

  1. Wat heb je een PRACHTIGE dochter lieve Ingrid. Net zo mooi als je huis. Geniet van een slow Sunday. Die van mij gaat snel zijn ivm geplande afspraak op de kartbaan met zussen en aanhang. Maar mij hoor je ook niet klagen. Vandaag hoop ik zoveel te lachen als jij gisteren. En hopelijk ook weer vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb jij een heerlijk licht huis. En wat een fantastische foto van je mooie dochter en kat bij de kachel. Geniet van je zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooooh ik kan niet wachten tot het in alle bladen komt! dit zijn al prachtige foto's en vast nog niet eens de mooiste, wie wil dit nu niet hebben in zijn blad. enne... prachtige dochter ook nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik geloof dat het woord "prachtig" het juiste woord voor dit logje is. Prachtige foto's van een prachtig huis, en ook een prachtige dochter. Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet van je slow and sunny sunday en kom samen met je mooie dochter weer veilig thuis in je prachtige huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee gaaf! Super joh, en de foto's zien er erg mooi uit! Geniet van de zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed dat het goed is gegaan! Vandaag lekker bijkomen. Fijne dag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk zo'n doorkijkje van je huis. Leuk dat de dag zo geslaagd was, geniet nu lekker van de slow zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ingrid (Punky Wunky)22 november 2010 om 20:32

    Wat fijn dat het goed is gegaan. Je huis ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)