vrijdag 12 november 2010

stamps and a Happy weekend

-be like a postage stamp
stick to one Thing
untill you get there..-
~Josh Billings~

een tijdje geleden vond ik een zak met oude stempels
-niet dat ik daar gebrek aan had-
maar bij thuiskomst bleek ik er een aantal dubbel te hebben..
en omdat ik elke week mijn weekendwens te ruil aanbied:
 deze keer 3 setjes stempels

wil je 3 stempels met mij ruilen
tegen wat dan ook..
laat dan even een berichtje achter
bij meer dan 3 berichten kies ik willekeurig
(do you want to swap 3 stamps
for anything you like to send me
please leave a message)

Mr and Mrs de Boer wish you all a:

-x-

9 opmerkingen:

  1. Keineige stempels zijn dat !
    Jij woont in een schatkamer
    en je bijnaam is ALADIN !
    fijn weekend !
    hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh...die stempels! I love them... ik zou graag met je willen ruilen...Waarom vind ik nou nooit een zakje met stempels?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil ook graag met je ruilen. Ik heb in de aanbieding: een lapje oranje vintage flanel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil ook wel ruilen en ik heb ook een zak met oude school stempels...dus wie weet...
    H gr Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great quote... and nice blog! Have a good weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stempels zijn leuk!! En ruilen ook ;o)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi, Wat fijn, stempels, zucht, daar heb ik een zwak voor. Ik bied te ruil een zelfgemaakt kralen ringetje. Ik post ze dit weekend op m'n blog. Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De bakkenbaarden van Meneer de Boer zijn errug COOL!

    Ik heb laatst iets gevonden op een rommelmarktje...het heeft te maken met wasknijpers? Ruilen?
    Ook een fijn weekend voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als ze nog niet weg zijn, wil ik de dierenstempels wel. In de aanbieding een vilten broche (bloem) in een kleur naar keuze.
    Fijn weekend
    Liesbet (Tweemeisjesindestad)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)