vrijdag 19 november 2010

There are two means
of refuge the misery of life
music and cats..
~Albert Schweitzer~

om het weekend niet Al te somber
te beginnen, nog maar eentje:

If cats could talk, they wouldn't
~Nan Porter~

(helpt ook al niet echt..)

zoals elke week
bied ik mijn weekendwens te ruil aan
deze week 2 houten katjes
-uit het dingetjes Verzamelpunt-
 (deze zijn Niet van mijn kinderen
geweest en daarom kan ik ze ook weg doen..)

Ze lijken van Ostheimer maar
het stempeltje er op herken ik niet..

Wil je een katje ruilen tegen iets
wat je leuk vind om mij te sturen
laat dan even een reactie achter
-zijn er meer dan 2,  kies ik willekeurig-

-If you like to swap a wooden cat
with anything you like to send me
please leave a message-

ondanks de Ietwat sombere overwegingen

Happy Weekend
-x-

10 opmerkingen:

  1. Wauwie!! Ja, ik doe heel graag mee (en zal voor de ruil iets "plats" van papier voor je maken wat makkelijk op te bergen is ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ehm, eigenlijk geen idee of ik als eerdere deelnemer uitgesloten ben van deelname? Zou natuurlijk ook goed kunnen... jij bedenkt de regels!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Roos, natuurlijk mag je meedoen,elke week weer opnieuw! (en jij bent tenslotte die het weekend wens Ruilen bent begonnen) Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi
    Ik wil ook wel ruilen.....voor een.....kijk maar op mijn blog....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een reactie, niet om te ruilen maar om je een fijn weekend te wensen (met fotoshoot als ik het wel heb) en die spreuk van Nan Porter (was zo'n oja-spreuk voor mij) vind ik zo geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaa! Deze wil ik graag!
    Ruilen voor mijn katten?
    neenee, da's een grapje, daarvoor zie ik ze te graag!
    Kan ik ze ruilen voor een verrassing? Dan ga ik eens op zoek naar iets vrolijk en fijn voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @ Ingrid
    Hoezee! Ik ding dan graag mee - namens mijn dreumesje, die elke kat achterna waggelt en ze afschrikt met een luid "Mauw!" ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou zeg, da's leuk! Die katjes lijken erg op mijn lammetje! Matcht dat, Kat+lam? Ik doe in elk geval graag mee. Ik swap je een Happy Period Purse of zie je misschien iets anders leuks?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeh, wat een leukies! Wij zijn dol op Ostheimer en Ostheimerachtigen ;o) Ik heb hier wel iets leuks voor je hangen. Iets waar je heel goed dingetjes in op kan bergen ;o)

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een scheetjes! Ik zou ook wel willen ruilen....maar voor wat? Ik heb een blaadjesmobiel gemaakt (das nog makkelijk op te sturen) misschien is dat wat?
    Of een mooie tekening? (dan mail je mij een foto en dan maak ik er wat moois van)

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)