zondag 12 december 2010

De dingen van deze zondag..

weer: regenachtig
dier: het hert
en dan denk ik speciaal aan Bambi
alleen in het bos..
televisieprogramma: Louis Theroux
boek: The time traveler's wife -Audrey Niffeneger-

vondst: suiker strooier (Zweeds?)
blog: Newem
idee: niet zoveel
liedje: Sinnerman - Nina Simone-

goed idee van een ander: de papieren kerststal
en nog een: kerstkado labels printen bij Meet me at Mike's
plan voor vandaag: burootje ophalen
wat mij werd aangeboden door Anna nadat ik
op mijn blog schreef dat ik er een zocht (erg aardig..)


bloem: de tulp -het is Natuurlijk meer voorjaar
dan kerst, maar niks zo vrolijk als een bos gele tulpen..
ruil: veel mensen voor hetzelfde lapje
och jee
dus ik heb geloot:
Cinderella
Patricia
Linda (vossenburcht)
Arnika

Als jullie je adres willen mailen..
en ik zal binnenkort weer eens een lapjes give away doen..

rustige zondag!

12 opmerkingen:

  1. Oh! Wauw, daar ben ik heel blij mee!
    Joepie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoals bijna elke dag kijk ik eerst even op je blog, benieuwd wat je vandaag weer post :) en opeens zie ik 'newem' staan. Igrid you have brighten up my day again :) Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jippie!! Dat is de eerste keer dat ik iets win sinds ik in Blogland ben aangekomen. En dan ook nog eens zo'n geweldig stofje! Alvast bedankt! Ik mail je.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a beautiful set of pictures today. The sugar shaker is a wonderful find. The nativity is rather lovely too!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne zondag Ingrid, prachtige foto's :)!
    Liefs Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een gezellig zondagavond-kijkblog.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe leuk dat ik weer mee mag ruilen....echt te gek mijn radar werk slaat op hol voor een ruil....het is een surprise!voor jou....ik meld me via de mail...Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful images.. I love the nativity scene with pattern attached.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. sigh :) such a lovely collection.

    The sugar sifter/contatiner is actually Norwegian, it's a Figgjo.

    They did a series of butter containers, trivets, etc with "quotes" about the item, you can see similar here - http://www.qxl.no/pris/samleobjekter-antikviteter-kunst/keramikk-porselen-og-glass/porselen-figgjo/to-smaa-fjoeler-folklore/v/an628524006/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. The sugar dispenser is Norwegian, not Swedish

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)