zaterdag 18 december 2010

De kerstboom kwestie..

we hebben nog geen kerstboom
op de een of andere manier
zijn we altijd een beetje te laat
(elk jaar zeggen we: volgend jaar
gaan we dat Anders aanpakken..)
en staan er alleen nog hele zielige
veel te grote of Zo duur,
voor die prijs zou je hem het hele jaar
moeten laten staan....

dus vandaag doen we de sneeuwkettingen om (ha)
-er is hier On Zeeuws veel sneeuw gevallen-
en ploeteren naar een afgelegen
tuincentrum, in de hoop
dat er ergens nog een Vergeten
passend en betaalbaar boompje staat
geen kerst Zonder boom
en volgend jaar...
gaan we er echt Eerder een halen..

12 opmerkingen:

  1. Succes! Dat moet toch lukken lijkt me. De mijne gisteren neergezet. Staat wel weer erg gezellig zo'n boom.
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaaaa Ingrid, mijn pakje is aangekomen! Het prachtige blauwe swap lapje zat heel leuk verpakt gisteren in de brievenbus.
    Je adres staat op de envelop, dus ik stuur je snel iets leuks terug! Ik ben heeeel blij met het lapje, heel erg bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ho Ho Hoooo Ingrid...geen kerstboom?@!!!!
    Ik heb een mooie kleine, en daar lag een pakje onder met een lekker lief zacht stofje :)
    Dank je, je krijgt ook iets.....
    Merry Christmas xo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik herken dit compleet..elk jaar nemen we ons voor eerder te beginnen, maar we zijn altijd pas 2 dagen voor kerst voorzien en daarna blijft ie heel lang staan :)
    Veel plezier en succes met het vinden van de juiste en betaalbare!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die vogeltjes in de besneeuwde boom !
    Hoe kom je erop ?
    Past zo bij jou Ingrid.
    Een vrolijke zaterdag gewenst.
    Liefs
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ingrid,
    Heerlijk die sneeuw, gelukkig is het zaterdag en vakantie, genieten de kinderen nog extra, beetje lastig voor onze krantenbezorger hier(maar hij kreeg extra veel kerstfooi bij het aanbellen!) en onze kerstboom wordt nu gehaald want wij zijn ook nooit zo snel. Vanavond de tijd om hem op te tuigen met onze retro ballen en natuurlijk je prachtige gevouwen vogels! Zal ik je een foto sturen als hij af is? Fijn weekend! Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O zo herkenbaar! Ieder jaar op de laatste dag (wat zeg ik: minuut) lopen wij stad en land af voor een boompje. En ieder jaar zeggen we weer: dat gaan we de volgende keer anders aanpakken (om dan weer precies hetzelfde te blijven doen :) ) Ik denk dat ik maar een landje pachten ga en zelf bomen ga kweken (ik zie ons al staan 24 december rond 17.00 uur, verkleumd tot op het bot, met een zaag in de handjes om nog 'even' het boompje te gaan halen :) :) :) )

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoop dat je al geweest ben..er komt weer sneeuw aan startend in Zeeuws Vlaanderen is de voorspelling...het zal toch wel....hoop dat het is gelukt...mijn mannetje is jou pakketje aan t weg brengen dus volgende week maandag krijg je je ruil

    fijn weekend Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel, heel herkenbaar.
    Wat een mooie foto, die laatste!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. nou volgend jaar zou ik gewoon duimen voor weer sneeuw want die vogels buiten in de sneeuw zijn toch helemaal kerst wat mij betreft, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. IK zie mijn commentaar even niet terug, dus ik weet niet of ik je nu echt gezegd had dat het pakje er was. Ben er zo blij mee!

    Mijk

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aaaah het stofje is gisteren geariveerd! En ik ben er super blij mee.
    Ik ben bezig met een klein projectje voor je...deze week vind je die in je brievenbus!
    Bedankt nog!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)