dinsdag 14 december 2010

Onverwachte vriendelijkheid..

een tijdje geleden
toen ik poste over mijn opgeruimde 'kantoor'
merkte ik op dat ik nog een burootje zocht
daarop kreeg ik een mailtje van Anna
-die ik helemaal niet ken-
je kan deze ophalen bij mijn ouders..
precies wat ik hoopte te vinden
(met als klein grapje dat je het ladenblok
van links naar rechts kan schuiven..zo leuk!)

zondag haalde we het op
we werden zeer gastvrij ontvangen
hartverwarmend zoveel Onverwachte vriendelijkheid

misschien is dat wel het Beste voornemen
voor 2011
(Onverwacht) Vriendelijk Zijn
en dan bedoel ik echt niet dat je je buro moet weggeven
hoewel dat in dit geval wel erg aardig was
maar gewoon in de dagelijkse omgang
een gebaar, een woord...

eigenlijk komt het  Hierop neer:


of ben ik nu al Onvriendelijk..?
-x-

21 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je zo hartelijk werd ontvangen dat voelt gelijk goed hé.

    Fijne blogweek gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal mee eens….
    al is het vriendelijke gebaar
    nog zo'n klein,
    vaak is het een kleine moeite
    en heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goh, wat fijn en lief en het bureau ziet er nog leuk uit ook.
    Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vriendelijkheid is helaas soms ver te zoeken...
    Mijn vader zei altijd: wie goed doet, goed ontmoet! Met dit motto zijn wij grootgebracht. 'k Merk wel dat het niet altijd gemakkelijk is om dit vol te blijven houden. Maar... Ik blijf ervoor gaan. Gewoon doen Ingrid, je zult merken, dat je je vriendelijkheid uiteindelijk terugkrijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhhhhh wat lief!!! En een net zo lief bureautje!! Mooie compositie van spulletjes heb je gemaakt zo (ik vind het kaartenrek ook zo geweldig).

    En ik vind het een prachtig voornemen!! Zomaar lief zijn voor anderen is gewoon heerlijk :) Zoals Aukje zegt 'wie goed doet, goed ontmoet' - dat heb ik ook meegekregen en ik probeer er ook naar te leven (herkenbaar Aukje, soms moeilijk om vol te houden). Als we dit maar blijven volhouden wordt de wereld heus een stukje mooier... en anders op z'n minst je 'kantoortje' ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha! nee hoor, lief van het bureautje, vind het een goed voornemen.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat leuk zeg! en echt heel lief! :-) inderdaad een goed voornemen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. That's the spirit!

    Jij hebt je Kerstwens al klaar in ieder geval.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben het helemaal met je eens!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel zoet :)! wat een fijn licht in je kamertje! Mmmm allemaal mooie spulletjes! Ik vind dat iedereen op de wereld wat liever tegen elkaar zou moeten zijn. Laatst viel er een meneer op straat :( niemand kijkt, niemand helpt, zijn we dan zo egocentrisch? Gelukkig was de meneer in orde, maar ik voel me dan zo boos op al die mensen die voorbij rijden en niks doen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een schattig bureautje!
    en ik ben het helemaal met je goede voornemen eens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig dat dat er is...onverwachte vriendelijkheid...ik kwam er net op de mail mee in aanraking door een lieve medeblogger....Geweldig...dat geeft energie...bloggen is leuk zo....en inderdaad be nice or go away....is een goede slogan...
    H gr Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hihihi nou je bent al een stuk liever dan ik (maar dat zegt niks, dat besef ik natuurlijk wel) - op mijn deurmat staat niks van 'be nice' - daar daat alleen maar 'go away'! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hihi.. Ik snap wat je bedoelt! Heel goed voornemen :) En wat lief van Anna. Je werkkamer ziet er nu uit als een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig bureau-tje!

    Je voornemen is lief, ik merk dat ik de wijheden die mijn moeder van haar moeder mee kreeg nu ook doorgeef aan mijn kinderen, hele simpele basis dingen die het leven net wat fijner maken..
    Het gras is altijd groener bij een ander. (als de kids mopperend thuis komen dat IEDEREEN uit de klas elke vakantie ook echt op vakantie gaat)
    Behandel een ander zoals je zelf ook behandeld wilt worden...lief dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. In het Vlaams klinkt dat :
    wie goed doet
    goed ontmoet !
    vaak, heel vaak is dat een waarheid als een koe !
    toedeloe

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een ontzettend mooi bureautje! En een heel mooi voornemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ingrid (Punky Wunky)16 december 2010 om 20:22

    Ik ben het helemaal met je eens en ook met Jolanda. Behandel een ander zoals jezelf wilt worden behandelt. Dat is wel mijn motto. Al valt het soms niet mee.
    Je hebt wel een prachtig burotje gekregen! En dan fijn als het zulke lieve mensen zijn, daar wordt je gewoon blij van.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)