donderdag 23 december 2010

Ten things that made me smile this week..

~alle lieve berichten van jullie gisteren
 als reactie op mijn Midwinter-blues
bedankt daarvoor
~de kerstsok die ik kreeg van Bjorke en steeds
zie hangen aan de deur..
~Daan die belt uit een overvolle winkel in Utrecht
welke kleur het kadootje voor Judith moet hebben
(hij haat winkelen)~


~de strookjes papier die ik ruilde met Cinderella
om lucky stars van te vouwen
ik had het al eens geprobeerd, lukte niet
nu wel..
~de kippen in de ren, die aan de rand van de sneeuw
blijven staan, luid kakelend, bang voor koude voeten..~


~het mapje foto's wat Judith (dochter) mij mailde
misschien kon ik er wat mee voor de kerst
-natuurlijk liefje-
en de voor mij onbekende prachtige foto
  van haar die er tussen zat en nu op mijn buro staat~

~de engel die Linda mij zomaar stuurde
met de beste wensen..~
~meneer de Boer die van hot naar her rijdt
om kerstkadootjes, boodschappen en dat soort dingen
(zijn auto heeft wel winterbanden en de mijne niet..dus ja...)~


~Little Brittain op tv~
~de poes die bij Voorkeur onder de houtkachel
gaat liggen om er een half uur later
verkreukeld en wankelend van onder te komen..~
( de stoffen engel kreeg ik ook van Bjorke,
op de oude Liga reclame staat:
een Blij kertsfeest voor Alle kinderen van Nederland,
dat wens ik ze ook..)

kortom naast al het gesomber
is er Genoeg licht
en dingen die me laten glimlachen..

9 opmerkingen:

  1. Gelukkig maar Ingrid! Geniet ervan, je bent echt lekker verwend door iedereen zie en lees ik, goed zo! Hele fijne kerst voor jou en je familie, samen bij de haard (in plaats van eronder, haha, die kat...)
    liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Ingrid! Geniet van de (witte) kerstdagen. Ik proost alvast op een mooi begin van 2011. Met veel mooie inspiratiemomenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens je heel fijne kerstdagen met jouw familie. Als ik jouw foto's zie, dan weet ik zeker dat het met 'de echte kerstsfeer' helemaal goed zit.
    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie gaan vast fijne, gezellige en warme kerstdagen samen vieren. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke post. Ziet er erg knus uit.
    Fijne dagen.
    Bjor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hele fijne dagen! gelukkig veel om te glimlachen ;-) ik zou bijna geloven dat je winterblues voorbij was, bijna...
    mooie kaarsjes trouwens op die laatste foto, erg leuk, voor in een taart?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een inspirerend bericht...Geweldig....wij maken weer een verdrietige tijd door...maar dit helpt weer een beetje de goede richting op...
    cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zijn zeker 10 dingen om blij van te worden Ingrid!

    Fijne kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ingrid (Punky Wunky)23 december 2010 om 23:31

    Jouw blog doet me altijd glimlachen! Mooie foto's en dingen waar je weer blij van wordt! HEt somberen hoort er toch wel bij soms, want dan kan je daarna weer om iets moois lachen. Ik wens jouw en je familie hele fijne kerstdagen en al het goede voor 2011. En dat je maar veel inspriratie mag blijven om dit blog te blijven schrijven.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)