vrijdag 3 december 2010

ter overweging 

Yesterday is history.
 Tomorrow is a mystery.
 And today? Today is a gift.
That's why we call it the present.
~Babatunde Olatunji ~


zoals elke vrijdag bied ik mijn weekend-wens
te ruil aan
deze week, omdat het de tijd van het jaar is
voor surprises
heb ik 5 pakjes, die ik wil ruilen
tegen iets wat je leuk vind om mij te sturen
(ik weet tenslotte ook nooit wat ik krijg..)

(if you like to swap a surprise present
for anything you like to send me
please leave a note..)

@ Helmi, ik heb hier nog een ruilpakje voor je liggen
mail je adres even als je wil..

Mr and mrs de Boer
wish you a warm weekend
-x-

13 opmerkingen:

  1. I would love to swap a surprise Ingrid! I have something here that would be perfect for you! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ingrid,
    Wat een prachtige spreuk! Ik zou die graag met je willen ruilen. Ik heb al iets in gedachten wat je hopelijk leuk vindt, het heeft ook iets met spreuken te maken. En als ik met je mag ruilen, wil je me dan laten weten wat je favoriete (kerst)kleuren zijn? Fijn weekend!
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat weer spannend, we zien vast volgende week wel p je blog wat er in zat...of natuurlijk bij een van de ontvangers. Ik laat het dit keer even voorbij gaan....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ik doe graag mee hoor. Heb al iets voor je liggen hier en daar kan nog wel wat bij! Toch ook eens kijken of ik een wekelijks iets op mijn blogje kan doen. Erg leuk!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb al eens meegedaan, maar zou nog wel een keer willen ruilen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, ben gek op surprises. Daarom wil ik graag ruilen voor een (zelfgemaakte) surprise!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik knutsel graag juweeltjes in elkaar & dat soms wel met een vleugje nostalgie in verwerkt... en dat wil ik met veel plezier ruilen tegen een verrassing...
    En wat een leuk initiatief dat ruilen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ingrid (Punky Wunky)3 december 2010 om 17:35

    Hoi Ingrid

    Ik zou ook wel weer willen ruilen met je. Ik zal eens kijken wat voor moois ik voor je kan vinden :). Ook een suprise voor jou deze keer.

    groetjes Ingrid (Punky Wunky)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Spannend! Wat zou er in zitten? Ik doe mee deze keer, voor jou heb ik al wat leuks in gedachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. :-D wat een leuke uitspraak! Ik heb wel wat leuks voor je liggen denk ik dus als ik de kans kan krijgen ;) zou graag willen ruilen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat 'n gave quote! Mooi...Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hai Ingrid, prachtige plaatjes... vooral van het paartje in de sneeuw! Jij ook een fijn weekend, liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lijkt me eel leuk om eens met je te ruilen.
    Ik heb al iets voor je in gedachten!
    Wens je succes en Mindfullness met al die sneeuw. Voorlopig blijft het nog wel even ...
    Kan de postbode je wel bereiken :-))?
    Fijn weekend,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)