woensdag 8 december 2010

Was het maar even en wat kerstkadootjes..

zou het niet lekker zijn als
het nu één dag even zomer was..
al die dikke truien, dassen en sokken uit
en even met je blote voeten in het gras..

 buiten eten en zuchten dat het wel weer
zo Warm zal worden..
niet op jacht naar kerstkadootjes
maar naar de wolken staren
en hopen dat het eindelijk gaat onweren..

nee, nee..

alles is Hier en Nu
en nu is bevroren en donker
maar ook weer Prachtig op zijn eigen manier..
dus Dikke trui aan, hout voor de kachel halen
kerstkaarten schrijven (als ze ooit bezorgd worden..)
en mij verheugen op het feit
dat we hier met z'n allen kerst zullen vieren..

 jullie laten weten wie er een klein kerstpakketje
van mij zal krijgen..
allereerst wil ik Iedereen bedanken voor
de mooie kerst-gevoel verhalen
Prachtig..

helaas heb ik zelfs niet genoeg kerst Dingetjes
voor iedereen, maar ik wil graag wat sturen aan:

Make mine mid century
Mireille
Denise
Lies
Bybjor
Marjolein
Lisette
Mijk
en Karin

als jullie je adres willen sturen
(please mail me your adress..)
dan doe ik het op de post
(geen idee wanneer het bezorgd word met de post-stakingen..)
-warme woensdag-

6 opmerkingen:

  1. Joehoeee....
    kan t haast niet geloven...
    wat een geweldig verjaardagskado!
    Leuk, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I just gasped the hugest gasp! "AH!"

    Thank you! It's summer here ... and stinking hot! If I put on a woolly jumper I'd fair-dinkum pass out!

    Thank you!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. he, jammer, zat er niet tussen...
    Veel plezier aan diegenen die wel wat gaan krijgen )volgend jaar of zo...) !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gorgeous photo's, your cross-stitch is just lovely :)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)