dinsdag 3 mei 2011

All the luck in the world

er zijn tijden dat je werkelijk
alle  Geluk van de wereld kan gebruiken
nu wil ik natuurlijk niet
Alle Geluk wat er bestaat
alleen voor mezelf opeisen
maar zo maar een klein beetje zou wel fijn zijn
gisteren ontving ik van Jane
-ze heeft een prachtige blog:
een fantastisch geluks-pakket

met daarin een mooi geborduurd kruisje
kaarten die me lieten glimlachen
en een vintage boodschappen netje
ik werd er even Blij van
net als van alle andere post
die ik tussen
hier-ga-ik-alweer-van-huilen-brieven zit:
lieve kaarten, kraanvogeltjes, uilen-oorbellen
een boekje om Mooie dingen in te schrijven
en ga zo maar door
het zijn niet zozeer de Dingen die me
even gelukkig maken, maar wel het Idee
dat iemand aan me dacht
-bedankt daarvoor-
en met al deze Mini Geluksmomenten
wil ik blijven geloven
dat die uiteindelijk uitgroeien
tot een moment dat ik zal zeggen, ik heb (weer)
 Alle Geluk Van de Wereld...
daarom zeg ik tegen mezelf
maar Vooral ook tegen jullie allemaal:

7 opmerkingen:

  1. ....all the luck in the world en op z'n limburgs: unne supersjone daag:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. TOP!!!
    Word toch blij van je blogje...
    Wat een lieve mensen(die je niet eens kent)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kreeg gisteren jouw enveloppe binnen, wat mooi!!! Ik ga binnenkort op zoek naar een mooie lijst en als dan de boel (eindelijk eens) geschilderd is hier komen ze op een prominente plaats te hangen. DANKJEWEL, you made my day!!!

    KNUFFEL!
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wie goed doet, goed ontmoet! En wat mij betreft eis je lekker veel geluk op voor jezelf, je moet goed voor jezelf zorgen in dit soort Donkere Dagen. Veel sterkte meis, met al dat afscheid nemen. Liefs, Marlous

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je verdient mooie, lieve post.
    Omdat je zelf ook zo'n goed mens bent.
    Dat geluk komt ook voor jou hoor...al kost dat nog tijd.

    hou je goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)