zondag 8 mei 2011

Brightened up my day..

s' ochtends wakker 
van het fluiten van de vogels

een Maria kettinkje
gekregen van een vriendin

de was aan de lijn
(alsof alles weer even gewoon is)

relaxing lavender oil
dat Femke meebracht..
(ik vrees dat dit flesje niet toereikend is
maar alle beetjes helpen..)

 dat ik zomaar ineens zin had
in een appel..

pakje wat ik kreeg van Carmel
uit Australië

parfum die ik ooit kreeg van Judith
en fijn is om op te doen
is ze een beetje bij me..

het prachtige weer
(en nu de verandering in de lucht, 
vanmiddag kans op onweer,
ik ben dol op onweer,
maar dat is weer een ander verhaal)

het feit dat ik deze week 
eindelijk Stop kon zeggen tegen mezelf
en in plaats van: Je Moet
kunnen zeggen: Ik moet even helemaal Niks


het besef dat ik ondanks 
deze botte afwijzing
ik het wel degelijk waard ben
om voor te vechten, 
en dat het Verlies wat er nu geleden word
uiteindelijk niet (alleen) het mijne zal zijn..

alle liefde die ik voel
via mijn blog, mailtjes, post,
telefoontjes
Bedankt
xxx

17 opmerkingen:

  1. Hi Princess,
    Je bent GEWELDIG bezig.
    Ben maar zuinig op jezelf, ben je meer dan waard.
    Dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi blogje om de zondag mee te beginnen:)
    geniet van het onweer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je veerkracht is er weer voelbaar!!! Houen zo!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ingrid, leef met je mee en ik vind je geweldig! Grote knuffel uit Rotterdam :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Of course you're worth it! Happy Mother's Day, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie, lieve en fijne dingen om je heen. Dat maakt het verdriet en de boosheid misschien even iets minder voelbaar..
    Sterkte!
    Liefs Sig

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een fijn bericht om de dag mee te starten.
    Fijn dat je niks meer moet, doe maar even niks, behalve genieten van de kadootjes en lieve mensen om je heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love this post sooooo much! Such beautiful vintage paper backgrounds & sweet little objects. Very pleasing to my eye. Thanks for sharing such gorgeous images.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig !!!
    Alvast een fijne moederdag!

    Groetjes
    Eline DM*

    ps: altijd welkom op mijn blogje, en laat dan ook zeker een berichtje achter.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een kracht straalt er vanuit je berichten, knap hoor! geniet van deze mama-dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie post van kracht en veerkracht. Geniet van de zon op deze moederdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een blogberichtje!
    Wat een kacht heb je, je bent het echt de moeite waard!!
    geniet van die zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoe je met je mooie bericht (en plaatjes) ons weer vrolijk maakt, besef dat goed.
    Je bent het zeker waard!

    hou je taai!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goed van jou. Blijf geloven in jezelf! Je bent het waard!
    gr. Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het klinkt alsof het zand dat in de rivier omhoog was gewoeld een beetje neer aan het dwarrelen is... Fijn dat alle blog-reacties daar ook een beetje aan meehelpen!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)