maandag 9 mei 2011

Cleaning up the mess #3

deze week heb ik mijn kamer/atelier opgeruimd
of dat is eigenlijk het verkeerde woord
opruimen klinkt zo fris en geregeld
eigenlijk moet er staan
deze week heb ik mijn kamer leeg gehaald
(oh oh dat viel niet mee..)
uitgezocht wat ik wilde houden
in dozen gedaan
maar er is teveel, en daarom heb ik 
nog 2 pakketten met stof gemaakt
dit is pakket 1



35 lapjes, meest vintage, sommige nieuw
sommige zeldzaam,
in goede staat
allemaal minimaal een meter, bij elkaar ongeveer
40 meter stof..


dit is pakket 2
65 kleine lapjes 
ongeveer 50 bij 50 centimeter
sommige iets kleiner, de meeste groter
er zit van alles tussen, leuk voor een lappendekentje
of zoiets..


doe een bod als je wil
(zet er even pakket 1 of 2 bij)
dat kan tot zaterdag
een kwart van het bod gaat naar het KWF
alvast bedankt.

de pakketten van vorige week gaan naar
mevrouw Pardoes (email adres heb ik)
en naar huize Steen (als je mij even wil mailen?)

fijne maandag, allen

37 opmerkingen:

  1. Och, wat zul je dat toch met pijn in je hart doen...Zet m op vandaag...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige stofjes, jammer dat ze weggaan, maar ooit ga je weer opnieuw verzamelen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spullen zijn fijn op te kopen of krijgen maar nutteloos en toch pijnlijk als ze weg moeten ...

    Ik doe wel graag een bod op pakket 2: 15 euro

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat vreselijk zonde dat je dat allemaal weg moet doen. Je maakt er wel iemand anders heel blij mee, hopelijk biedt dat troost. Vanmorgen zag ik trouwens nieuw leven in een bak met aarde: de zaadjes van de stokroos die je me vorig jaar stuurde. Eindelijk kwam het ervan om ze te zaaien. Als ze groot genoeg zijn dan gaan ze naar de tuin van m'n vader. Wij hebben geen tuin en bij hem kan ik ervan genieten. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je toch een prachtige spullen/stoffen verzameld. Dat valt vast niet mee, om op te ruimen en zelfs leeg te halen....
    Hopelijk verzacht het iets van de pijn dat je iemand anders (en door de storting aan het goede doel eigenlijk vele anderen) blij zult maken met al dat wat jij met zoveel aandacht een liefde hebt verzameld.

    Ik bied 25 euro op pakket 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bied 30 euro op pakket 1 en
    ik bied 30 euro op pakket 2

    Knuffel!
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och, Ingrid wat moet dat zeer doen.
    Ik heb wel respect voor je hoor.

    Sterkte meid, groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Ingrid, dat moet weer een moeilijk hobbel zijn geweest voor je...

    Ik zie in pakket 1 hele mooie stofjes waar ik wel wat moois mee wil maken. Ik bied 45 euro op pakket 1

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik bied 5o euro op pakket 1. Wat een hartzeer, want ook dit doet pijn voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat vreselijk dat je die stofjes weg moet doen! Ik zou graag pakket 2 kopen maar helaas kom ik met mijn zakcentjes niet hoger dan 25 euro...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie stofjes! Ik zou graag een bod doen, maar heb hier hetzelfde probleem en (nog?) niet de moed om wat weg te doen... Knap hoor! Succes met afstand doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ga geen bod doen, maar vind het leuk om te lezen dat er nog mensen zijn die hun stoffenvoorraad opruimen. Heb onlangs ook heel wat stofjes verwerkt, geswapt en weggegeven. Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Blijf op jezelf vertrouwen, Ingrid, hoe moeilijk dat soms ook zal zijn...

    Kan me helemaal voorstellen hoe moeilijk het moet zijn om afstand te doen van je mooie stofjes, een bod doen voelt dan ook wel dubbel..

    Toch wil ik op pakket 2 32,50 bieden.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik bied niet mee hoewel ik pakket 2 wel graag zou hebben maar ik heb al zoveel stofjes. Zou niet weten waar ze op te bergen...... Wat zal het moeilijk zijn de stofjes die je met liefde verzameld hebt nu weg te moeten doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat moet het moeilijk zijn om alle ontdekte, gevonden en gekochte spulletjes door je handen te laten gaan en af te wegen wat er mee te doen. Dapper en moedig dat je het deelt met ons. Blij dat je niet bent gestopt met bloggen. Ik bied 60 euro op pakket 1, en heel veel sterkte voor jou met verder uitzoeken en inpakken van je (nieuwe)leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi dappere Ingrid,
    €60 is een prima bod maar omdat je een deel aan het KWF geeft wil ik het toch verhogen.
    Ik bied €80 voor pakket 1.
    Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een ontzettend leuke stofjes! Ik werd getipt door m'n zus die je blog volgt.... graag wil ik een bod doen van 37,50 op pakket 2

    Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik bied 65 euro op pakket 1. Om hoopvol babykleertje voor mijn eerste kleinkind van te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik wil graag een bod plaatsen van 40 euro voor pakket 2

    Groeten,

    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Als ik nog een nieuw bod kan plaatsen.... dan bied ik 42,50 voor pakket 2.

    Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hi Lieve Ingrid,
    Wil het bod toch wat verhogen vooral omdat je weer een deel aan het KWF geeft.
    € 80 voor pakket 1.
    Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. OK, op hoop van zegen, dan kan ik mijn zusje ook verblijden. Ik bied 45 euro voor pakket 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. 85 euro voor pakket 1 omdat ik het echt heel graag wil hebben. Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Net weer op zoek geweest naar mooie vintage stofjes en ik kan ze maar niet vinden hier in de omgeving. Daarom een bod op pakket 2 van 50 euro. Ik zie er zo veel leuks tussen om wat van te maken en het lijkt me een feest om ze te ontvangen en alles te bekijken en mooie stofjes te ontdekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dag Ingrid,
    Zo moedig van je. Ik ben al een tijdje fan van je blog, ik hou vooral zo van al die mooie spulletjes en kleurtjes.
    De stofjes zien er ook zo mooi uit. Ik bied daarom, als het niet te laat is, 90 eur op pakket 1.
    Sterkte!
    Lieve groet,Niek

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ....vind de stoffen van pakket 2 zo leuk, dat ik nog een laatste bod doe van 55 euro!

    Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hi Ingrid,
    Als er toch wordt doorgeboden doe ik ook nog mee.
    Bied € 100 op pakket 1.
    Groeten,
    Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik bied 80 euro voor pakket 2
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dag Ingrid,
    Ik wil mijn bod graag nog verhogen naar 110 euro voor pakket 1.
    groetjes,Niek

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Vind de stofjes zooooooo mooi dat ik nog een keer wil bieden.
    Mag het nog?
    € 125 voor pakket 1.
    Groeten,
    Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dan ga ik voor 100 euro voor pakket 2
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Waaauw wat een hoop leuke stofjes, als het even mag wil ik hier een poosje blijven hangen..
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)