zondag 29 mei 2011

It's a beautiful day

vannacht kon ik niet slapen
ik dacht aan wat geweest was, 
wat ging komen
de liefde,
aan de afgelopen dag
mijn broer was er
we pakten verder in, schroefden kasten uit elkaar,
gingen uit eten..

om 3 uur ging ik naar beneden
zat in de donkere keuken
even later hoorde ik Fem, mijn lieve vriendin,
die was blijven slapen, naar beneden komen
we keken elkaar aan
en moesten Zo verschrikkelijk lachen
gewoon
overal en nergens om
om wat was en wat gaat komen
het is Goed zo..

11 opmerkingen:

  1. Heerlijk meis dat je er zo over kunt denken nu !!.....sterkte met alles....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 vrouwen, 1 gedachte en heerlijk lachen, wat wil je nog meer:)
    lieve groet van vilterietje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ...en het is een mooie dag.

    goed zo Ingrid.
    fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn Ingrid, dat je weer lachen kunt om ... niks...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Laughter is good .....keep it up!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtboeket uit eigen tuin! En laat het borstelvrouwtje maar stevig doorboenen, je bent op de Goede weg.
    -x-
    en vannacht wel doorslapen hè ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kleurige bloemen:-)
    Slaap lekker voor vannacht en ik hoop dat je met een glimlach de toekomst in kijkt.

    lieve groet, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat klinkt dat fijn!

    Knuffel!
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk als je zo samen kunt lachen!

    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goed dat je er zo over kunt denken! Het geeft rust....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Al eventjes niet meer hier geweest en moest dus flink bij lezen. Ik ben blij dat ik zie dat je ondanks alles toch de mooie dingen in het leven blijft waarderen en niet blijft hangen in somberheid. Je bent echt een kanjer!

    Kim N

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)