zaterdag 21 mei 2011

Just say yes

een week of 8 lang
heb ik echt tegen alles Nee gezegd
nee tegen deze breuk
nee ik wil niet weg uit mijn huis
nee ik heb geen honger
nee laat me met rust
nee ik kan het niet
nee ik wil niet inpakken
nee ik ga nooit meer naar een rommelmarkt
nee ik wil zeker nooit meer een andere man (het idee..)
nee ik wil niet meer huilen
nee ik kom geen koffie drinken..
maar ik heb besloten dat het lang genoeg geduurd heeft
vanaf nu zeg ik Ja
ja ik ga alleen verder
ja dat kan ik
ja dat ga ik doen
ja ik kom even langs
ja ik heb zin in appeltaart
ja ik ga tekenen
ja ik huil als ik dat wil
ja er zijn meer mannen op de wereld (goh..)
ja ik koop alle rommel die me toelacht
ja, het is al goed
(en het voelt goed...)

49 opmerkingen:

  1. MOOI ZO!!!
    En de bijbehorende illustratie straalt dat óók uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Go for it honey!!!
    Wij staan als een blok achter jou
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. thumbs up frome here!!!

    yea, you can...

    mooie blommekes, baai de wee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. YEAH!
    and YES!!! You defenitly (spel ik dat correct?)can!!
    Zet 'm op!
    en stiekem ben ik alweer heel erg benieuwd naar alle 'rommel', tekeningen en ook de mannen die langs gaan komen ;)
    Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja!
    (& hoera voor jou, dappere vrouw)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. amai tof ze !!
    ik doe dat ook met een echt bloempje !


    xxx
    Marie

    www.marie-lu-devos.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Yes!!! Ga er voor!!!
    En twijfel nooit meer aan jezelf of je wel kracht genoeg hebt! Je bent een heel sterke vrouw!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. YES! Ik hoop dat het leven je snel weer toelacht. Jij gelooft er in, dus het gaat goed komen!

    Ik volg je blog al een tijdje, je bent denk ik een inspiratiebron voor velen. Sterkte en ook en vooral veel plezier en mooie momenten!

    Groetjes, Sacha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja?....Jaaaaaaaaaaa!!

    wat goed van je!

    lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. YESSSSS!

    Vandaag extra aan je gedacht; ik hing kraanvogeltjes op in Wolfs slaapnisje -x-

    (door laatste loodjes lees ik veel blogs maar komt er weinig uit 'de pen' maar weet dat je alle goeds stuur en aan je denk)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. zeg ja tegen het leven ...doet het leven ook tegen jou ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. goed zo! succes met al die 'ja''s dat zal je een hoop koffie & mannen opleveren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel erg mooi gezegd, enne groot gelijk heb je ! Ga ervoor meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. HOERA! Yes, kippenvel zo mooi! Fijn om te horen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een positiviteit!! EN de tekening die vind ik geweldig...laat er maar een mooie poster van drukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je tekenening is TOP! Dit nummer is TOP( heb je 'm al eens heel hard in de auto geprobeerd? Is één van mijn favoriete autotracks) en jij bent ook TOP!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt goed van je! Zelf zit ik volop in de No-fase maar je blogjes laten me inzien dat het over zal gaan. Ik put er echt moed uit. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Yes! Ga ervoor!

    Groetjes,
    Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zo, wat een power! Al zeg je al deze JA's maar 1 dag (en morgen weer 10 NEE's), het is een enorme stap vooruit. Bravo, Ing!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dank je voor de les :) Hier ook een veel te vaak nee-zegger, daar moeten we van af!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dag Lieve, Dappere Ingrid,
    Denk ook maar eens serieus over YES zeggen tegen "iets" doen met je tekentalent.
    Het is echt AMAZING.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Good on you! Zit zelf nog wel in de NEE fase (nee, ik ruil mijn huidige vervelende baan niet in voor een baan waar ik ook niet gelukkig ga worden) en ik denk dat ik die NEE behoud, want ik wil ja tegen een blije mij kunnen zeggen. Goed idee?
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. JA, wat een knap en positief besluit.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi!! (En dan mag er best nog eens een nee-dagje bijzitten, als het de hoofdmoot maar niet bepaalt.)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Goed zo!!! Veel sterkte met alles wat komen gaat! Groetjes, Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Fijn , ik wens je mooie stappen...en een fijne weg

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige tekening maar vooral ook de YES-boodschap. YOU GO!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik ken je alleen maar van je blog, maar wat ben je toch een prachtig en krachtig mens!!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)