woensdag 25 mei 2011

Life now, is bound to change...

and the new motto is;
good enough is good enough

-het kaartje is van lsltn-
(en oh oh wat ben ik aan het loslaten)

nb. ben ik de klavertjes van de mini-give away
helemaal vergeten 
(of had ik het losgelaten?)
Ze zijn voor:
Nienke, Viterietje, Ladyknit, Sofieke,Martine W,
Puur Arnika, Noflik Nifilje, Nickie, de Zilverij
als jullie je adres even willen mailen
stuur ik ze op..

ik ga nog even naar de Blauwe lucht staren
morgen komt er regen..
xxx

8 opmerkingen:

  1. aah dat is toevallig! ik koop net vandaag die kaart voor een vriendin, nadat ik hem een paar weken voor mezelf kocht.. Ons nieuwe motto! Succes met loslaten..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Of zoals ik vorige week te horen kreeg op mijn 40e verjaardag: er veranderd niks, je wordt alleen 40.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staren naar de blauwe lucht vind ik ook een prachtig motto!
    -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het zalige nietsdoen..............heerlijk:)
    en bedankt voor de klavertjes, mijn adres is op weg naar jou, riet:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Ingrid,

    Ooit ben ik je blog gaan volgen voor je haakwerkjes, maar het is inmiddels verandert in een slechte soap. Ik verbaas mij ten zeerste dat geen van jouw volgers een kritische noot plaatst ,waar je wellicht meer aan zou hebben dan alle pluimstrijkende reacties die je nu krijgt. Is het je daarom te doen, dat je heel je lief en leed op het net zet, opgesmukt met beelden en zorgvuldig gekozen teksten? Ben jij die perfecte ‘Princess’ hetgeen je aan je volgers wil doen geloven? Kan toch niet waar zijn. In je ‘echte leven’ ben je het huis uitgezet en het lijkt mij meer helend om in anonieme stilte eens naar de reden daarvan te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Anoniem:
    ik heb geen idee waarom je meent zo giftig te moeten reageren en dan nog wel Anoniem, als je mij werkelijk iets te zeggen heb dan kun je me mailen of je op zijn minst bekend maken.
    Er staan een paar onwaarheden in bovendien, ik ben niet mijn huis uitgezet, ik woon hier gewoon nog steeds, en je weet niks van de redenen van deze breuk, het gaat je bovendien niets aan.
    Er is ook niemand die zegt dat je mijn blog moet blijven volgen, als je het niet bevalt, blijf dan weg.
    Ik pretendeer op geen enkele wijze perfect te zijn, en wat helend voor mij is, is aan mij te beoordelen en niet aan jou.
    Ik laat deze reactie staan maar eventuele volgende anonieme reacties zonder naam, zal ik verwijderen, je kan mij rechtstreeks benaderen, via mijn mail als je iets met mij uit te vechten hebt, om welke reden dan ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige tekst! Ik stuur je een mail voor het adres.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zie net dat ik een van de winnaars ben! Hartelijk bedankt Ingrid! Ik heb je net een mailtje gestuurd.

    Groetjes Sofieke

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)