zaterdag 14 mei 2011

Somewhere between the moon en stars..

gisteravond plaatste ik mijn
-deze week zag ik- tekening
over de maan en de sterren
ik kreeg dat idee omdat ik dacht aan Daan,
toen hij klein was,
er hing boven zijn bedje een mobile van vilt
van een maan een sterren
met een poppetje op de maan
(Daan op de maan met de sterren)
vaak vertelde ik een verhaaltje 
over dat jongetje daar op de maan
wat hij dacht, deed en meemaakte
Daan is nu allang volwassen, en de mobile
ergens verloren gegaan,
maar de tekening gaat naar een meisje,
Zoe, wat haar moeder verloor
(zie reacties van gisteren)
en ik hoop dat ze net zoveel heeft
aan mooie verhalen over haar moeder
daar ergens tussen de sterren
als Daan ooit had
toen hij nog een Daantje op de maan was..

15 opmerkingen:

  1. I'm glad that picture is going to that little girl. She must be heartbroken and confused, poor little thing.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo fijn voor Zoe!! vast een lichtpuntje in moeilijke dagen , nu en later ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had gehoopt dat je dit zou doen, geef de tekening maar aan dat lieve meisje van vijf.

    groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat zoe er veel steun aan mag hebben, lief van je:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn. Hopelijk geeft het haar een beetje licht in de duisternis.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi bericht en een fijn gebaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had het gelezen bij cinderell@ gisteren, heel goed dat de tekening die kant op gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat zij de tekening krijgt!

    Knuffel!
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi! Erg lief van je, ik hoop maar dat het meisje er steun aan heeft, wat vreselijk moet het zijn zo jong je moeder te moeten missen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik denk dat dat kleine meisje elk beetje troost kan gebruiken.
    Mooi dat je haar de tekening geeft....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tranen biggelen over mijn wangen...zo lief iedereen hoe reageert...voor Zoe...om het verlies...om het mooie gebaar...WAT LIEF!!!!!!
    Neris haar zoeteke zoals zij Zoe noemde....Ik hoop ook dat het een speciaal gebaar voor haar is...want je kunt zo weinig....er zijn en laten weten dat je er bent, dat je hart naar haar uit gaat...Nogmaals mijn innige dankbaarheid.
    Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat fijn dat je mooie tekening naar Zoe gaat. Mijn hart gaat uit naar het kleine meiske. Zo verdrietig...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat de tekening bij Zoe terecht komt!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)