vrijdag 13 mei 2011

this week i saw

mezelf gisteravond in de tuin zitten
omdat ik niet kon slapen
ik keek naar de maan en de sterren
en stelde me voor
dat ik daar heen kon gaan
in een roze jurk, en met een rode koffer
om alles gewoon eens
van een Andere kant te bekijken
en even voelde ik me onbevreesd
en compleet gelukkig..

deze week zag ik is een initiatief van Daan en Roos

net als elke week geef ik mijn tekening weg aan iemand
die dat leuk vind
laat even een reactie achter als dat zo is
de tekening van vorige week is voor Engelien

nb. de late plaatsing van dit bericht komt door
een storing van Blogger
(ook het bericht van gisteren is hierdoor
blijkbaar verloren gegaan..)

Heel Goed Weekend, allen
xxx

19 opmerkingen:

  1. Wat een mooie tekening, die zou zo als illustratie in een kinderboek geplaatst kunnen worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw deze week is zo mooi precies voor Zoe die haar mama is verloren vorige week mijn vriendin....Haar is verteld dat haar mama een sterretje is geworden...en dat ze kan praten met de maan...Zoe is 5 jaar oud...haar mama was 38...zie mijn blog...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fly me to the moon:)
    en ik hou me aanbevolen voor je tekening:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een prachtige tekening, ik zou hem grag hebben, en als ik hem krijg geef ik hem aan Cinderell@ voor Zoe...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, prachtig!!! Ik stel me ook graag kandidaat, kleine zoon en ik waren vandaag in de tuin en hij vertelde over de diertjes die tot aan de maan vlogen... en hij keek verlangend naar boven...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is weer een snoepje!
    Ik ben het met Sandra eens.

    goede avond hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer dat je niet kon slapen, hopelijk lukt het vandaag beter... En wat een prachtige tekening!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I'm an orange moon... zingt Erica Badhu zachtjes in mijn hoofd. Bij het lezen en zien van je wederom prachtige berichtje. De maan blijft keer op keer tot de verbeelding spreken!
    Guarda la luna roepen wij hier steevast als er weer eens een mooie volle maan aan de hemel staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige tekening. Als ik 'em win mag ie ook naar Cinderell@ voor die kleine Zoe...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mag ik een goed woordje voor Zoe (cinderell@)
    doen?

    Enne, Ingrid.....jij bent een illustrator!
    Ik kan zoveel kinderboeken bedenken waar jouw tekeningen mooi in zouden passen...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat kun jij toch onwijs goed tekenen Ingrid! Echt mooi hoor...
    Wat naar dat je niet zo goed kon slapen. Heb je dat vaker? Gelukkig bracht het je wel tot een gelukkig moment. Die moet je koesteren in zware tijden als deze.

    Ik wil graag meedoen voor de tekening. Ik zal hem ook aan Zoe schenken, het arme meiske die haar mama verloor...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoe graag ik hem ook wil, ik sta hem graag af aan Zoe...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik moet zo vaak aan je denken! Ik hoop dat je heel snel iemand vind die van jou houdt tot de maan en terug want dat verdien je gewoon, en tot die tijd zijn er hier heel wat mensen in blog land die bij het kijken naar de maan nu eventje aan jou denken, ik wel in ieder geval.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een meisje in het magisch theater kan alles, Ingrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige tekening en fijn dat hij naar Zoe gaat, ze heeft het nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige tekening, maar ik zou niet anders wensen dat dat hij naar Zoe gaat ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)