zondag 22 mei 2011

Woman behind the words...

in navolging van het initiatief van Roos
Mirror monday
wat ik een bijzonder idee vond
want je hebt eigenlijk vaak geen idee wie er 
achter al die woorden zit
heb ik na een bijzonder Grote aarzeling
-want ik voel me een uitgewrongen dweil
en 100 jaar oud-
gisteren een zelfportret gemaakt,
een merkwaardige confrontatie met jezelf
ik kijk bij voorkeur zo weinig mogelijk in de spiegel
de laatste tijd
en als ik het doe denk ik och hemel, meisje toch..
....maar goed....
dit is de vrouw achter de woorden..

(druk nou maar gewoon op bericht publiceren
ik heb het even tegen mezelf..)
..komt ie..pfff...

73 opmerkingen:

  1. Hé dappere Ingrid. Wat leuk je eens te zien. Je ziet er net zo mooi en lief uit als ik al dacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You go girl!

    Ik heb ook getwijfeld, niet om mijn uiterlijk maar om het opgeven van de veilige anonimiteit...

    Dus ik vind je stoer en dapper (dat vond ik al) en een erg mooi mens (vond ik ook al), zowel van binnen als van buiten!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé wat leuk om je te zien. En ja, je bent een leuke, lieve vrouw achter de woorden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. inderdaad, dapper van je!

    en ook inderdaad - wat een leuk koppie!

    x - ondappere daan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi en eerlijk portret van een sterke vrouw. Jouw blog geeft inspiratie en steun. Dankjewel hiervoor. Een trouw fan. Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je ziet eruit zoals je blog, Mooi!!

    Zie dit als een stap, een nieuwe stap.
    Een eerste aarzeling in je nieuwe leven die je nu al overwonnen hebt!..echt goed van je.

    Ik zelf ben nog niet zo dapper ;-)en dat terwijl het zo'n mooi initiatief is...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ingrid, ik ben zelf ook niet zo van de foto's van mezelf op internet zetten. Maar het is eigenlijk wel heel erg leuk om te weten hoe jij er nu eigenlijk uitziet! En je ziet er goed uit! Ben net als Helen's Hooked een trouw fan van jou blog! Kus, Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoewel ik nog nooit gereageerd heb, volg ik je blog al een tijdje.. En ik vind je zelfportret net als je blog; mooi & sprekend :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Ingrid, wat leuk om je te zien! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prettig kennis te maken met je Ingrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief gezicht heb je. Goed idee, weet nog niet of ik het je na doe.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Morgen kruip ik weer voor de spiegel... en wat dapper dat je 'meedoet'! Misschien moet ik maar een lijstje gaan maken ;-)

    En ja, wat ben jij lief (al wist ik dat al, maar nu ZIE ik het!).
    -xxx-

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooie foto,Ingrid, je ziet er een heel dappere vrouw uit, het komt wel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey wat leuk! Je mag er zijn hoor, wat mooi dat je de groene sieraden draagt, je blik nog ietsje leeg, bedachtzaam, denkend over wat komen gaat...
    Fijn om je te zien, ik kijk graag mensen recht in de ogen aan, zeker in een persoonlijk gesprek wat je met ons maakt, liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind je prachtig , mooi .
    Fijn om een hoofd bij de woorden te hebben ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hé, mooi zeg!!! Echt, leuk je te zien!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat dapper van je! Wat ben je een prachtige vrouw met een hele sterkte uitstraling!
    lieve groet Sig

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk je te zien Ingrid, en als je zelf vindt dat je er uitziet als een dweil, mwah, dat valt genoeg mee. Rond je ogen denk ik te kunnen zien dat je het best wel moeilijk hebt maar uhh, je bent nog lang geen honderd, petje af !!!
    Het ga je goed, bijzonder goed ...
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die wallen zijn je levenservaringen - je rimpels je ziel.
    Ik wil gewoon maar zeggen ...
    Je ziet er STRALEND uit! Gewoon jezelf en dat is meer dan alles samen,
    liefs,
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je bent simpelweg een prachtvrouw. Het is toch niet erg dat je verdriet wat in je gezicht, je blik te zien is? Ik vind je er net als velen voor mij erg lief uit zien hoor!
    Dapper van je dit!
    groetjes
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo mooie vrouw van de mooie woorden en mooie beelden! Neem vooral je talenten mee op reis!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Erg leuk om een gezicht (jouw mooie gezicht!) te zien op jouw prachtige blog.
    Je mag er zijn!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik heb volgens mij nog nooit gereageerd, maar lees wel al een tijd mee. Grappig toch hoe je hersens toch een gezicht bij de berichten maken, wat dan helemaal niet hetzelfde blijkt te zijn als het echte gezicht. En dat echte gezicht is eigenlijk veel leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. It is so hard to reveal ourselves in this way on a blog but very welcome!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi portret. Vooral grappig om de schrijfsels op je hand te zien. Geheugensteuntje?

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Thanks so much for showing us the face behind the thoughts

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik vOnd je al een prachtig mens, en nu vInd ik het!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dat Ingrid, leuk je eens te zien. Mooi mens achter mooie woorden en beelden. Stoer hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat ben je leuk! En in géén geval een dweil!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat leuk! En helemaal geen 100! Bij lange na niet:)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuk je te zien! Je ziet er zeker niet uit als een dweil hoor, ondanks de ellende van afgelopen weken vind ik je nog stralen!

    Ik vind de woorden van little be. overigens erg mooi!

    "LittleBe. zei
    Die wallen zijn je levenservaringen - je rimpels je ziel.
    Ik wil gewoon maar zeggen ...
    Je ziet er STRALEND uit! Gewoon jezelf en dat is meer dan alles samen"

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh Ingrid, je ziet er uit zoals ik dacht! Leuk zeg! Mooie vrouw en lieve warm ogen! Heel leuk om je te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Enorm stoer en dapper om jezelf zo bloot te geven. Niet alleen nu, maar altijd. Kracht in kwetsbaarheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. af en toe eens uit de anonimiteit stappen mag best ... het is prettiger als je bij het verhaal een gezicht kent ...

    BeantwoordenVerwijderen
  35. maar je bent hartstikke leuk! komt er nu elke maandag een foto?

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Precies hoe ik je in gedachte had :)! Met een lieve, warme uitstraling en hardstikke mooi!
    Liefs Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik heb helemaalniks meer toe te voegen aan al die mooie reacties hierboven.
    Je bent wie je bent, en volgens mij is dat een mooi mens!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Je bent een prachtmens Ingrid !
    Liefs
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Een oprechte WAUW...na alle heftige weken!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Your beautiful....I have had such a hard time taking my photo!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Petje af! Wat een lef. Je mag er zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een reacties! Wat moet ik hier nou nog aan toevoegen?
    MOOI ZO!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik moet je vertellen dat ik een beeld van je gevormd had dat helemaal niet zoveel afwijkt van de werkelijkheid! Wat stoer dat je dit doet zeg, ik doe het je niet na. Dag mooi mens, tot morgen!

    Knuffel
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Je ziet er, ondanks alles, sterk en stralend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. ha ingrid, stoer van je zeg! maar bij mij klopt het beeld ook helemaal met wat ik in gedachten had. leuk om te zien wie de slofje voor onze dochter heeft gemaakt; ik moest nu al steeds aan je denken als ze ze aantrekt (hoe zou het nou met ingrid zijn), maar nu is het plaatje compleet :-).
    groet, idelet

    *grappig dat nummer op je hand, klopt ook bij de situatie waarin je nu zit: warrig, vergeetachtig. sterkte hoor met alles op een rijtje krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Aangenaam! Wat leuk, een gezicht achter de verhalen (eng hè, om jezelf te laten zien, maar het maakt het ook weer extra persoonlijk!) (En...)met het risico om ongepast te klinken): Wie laat zo'n leuke vrouw nu uit zijn leven weglopen?! Die is gek!)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Haaaaaaaaaaaaaaaaaa...

    stoere meid

    jij gaat jezelf overwinnen........

    xxx Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ach kijk, daar ben je. Wat heb je een prachtige zachte en liefdevolle uitstraling. Nice to see you!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Stoer, dapper en eerlijk. Respect!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. I missed this and only just saw it on the side of my blog.

    You're beautiful! Look at your lovely face! It's wonderful to see you after all this time.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ha Ingrid; wat een verrassing!
    Wat goed dat je dit durft! Goed gedaan; Niet in een eenzaam hoekje zitten; maar laten zien; dit ben ik! En zo'n bijzondere vrouw met zo'n bijzondere uitstraling en creatieve ideeen; die komt echt wel weer op een goede plek terecht! Ik wens het je met heel mijn hart toe!
    liefs fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Leuk om een gezicht bij de tekst en foto's te zien! Dapper van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hey, hallo...wat leuk! *Schud hand en glimlacht*

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wow! Ingrid, you are a beautiful woman!!! So glad to meet your kind face...be proud of who you are!

    Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Roos moedig, jij moedig, bravo! Ing, je klopt helemaal met je 'tekst', je bent een prachtige vrouw!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat spannend! Wat dapper!
    Ik vind je er leuk, 'warm' en mooi uit zien! Het klopt precies met het beeld wat ik van je heb door jouw schrijfsels en maaksels...
    Hopelijk voel je je snel zelf snel geen dweil meer, maar ook leuk, 'warm' en mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hello, nice to meet you! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Dapper hoor, leuk :-) Ik blog sporadisch wel eens een half hoofd hier en daar, maar ben daarentegen ook nog wel een lafbekje. Leuk ook de reacties van iedereen, durf je ze binnen te laten komen?

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hoi Ingrid,

    Leuk om je nu ook te zien. Bij alle mooie
    woorden vorm je je inderdaad een beeld.
    En weet je het beeld klopt helemaal: stoer,maar ook kwetsbaar, mooi en sterk. Kortom ik heb kennis gemaakt met een mooi en uniek mens! Een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. wat een reacties Ingrid! Dat moet je goed doen, je bent zeker een mooie sterke vrouw, en je zal nog sterker uit deze donkere tijd komen
    Tijd......tijd.....je kan er niet over denken dat het allemaal zo lang moet duren, maar op een dag heb je het allemaal achter je gelaten!

    Ik hoop dat je nog wel effe gedag komt zeggen ALS je echt hier weggaat!

    Go For It Girl!
    liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  61. En dan mis ik juist deze post :) Gelukkig gaf Roos een linkje. Mens wat zie jij er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Jeee, wat ben jij prachtig & krachtig!!!
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  63. En dit vind ik ook best een stoere actie!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)