dinsdag 2 augustus 2011

11 opmerkingen:

  1. lekker..bedankt!

    hou je van zoet? kijk dan eens naar mijn give away ;)

    groetjes Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wat lekker smullen wij, chocolade maakt me altijd blij:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohh, dat wil ik wel eens proberen.

    Groetjes
    Eline's Photography

    ps: kom zeker ook is langs mijn blogje. En het zou fijn zijn om wat meer feedback te krijgen over mijn hobby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. DIE ga ik maken zaterdag!
    (zaterdag is bakdag)

    Ik laat je nog weten hoe wordt en smaakt...

    groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mmmm.... klinkt erg lekker (mooie tekening ook!) maar wij houden het vandaag op een slagroomtaart met foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mmmhhh klinkt heerlijk!

    Groetjes Sofieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit recept komt goed uit, mijn bloem/meel is op! groetjes, Sophia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, die lijkt me lekker! Ga ik eens proberen.

    Knuffel
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hmmmmmmmmmmmmmmmm.... heerlijk voor grijze dagen ....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey dit doet me denken aan They Draw and Cook. Ken je dat? http://www.theydrawandcook.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)