vrijdag 2 december 2011

Bon voyage mon cherie


Lieve blogleesters, lezeressen, lezers

allereerst hartelijk bedankt
voor al jullie lieve reacties
en dat het woord Speciaal Aan Ons
gericht werd
(in plaats van Over ons, zoals Ingrid
doet, we lijken er altijd wat humeurig door..
terwijl we best aardig Kunnen zijn)
we zijn in Parijs aangekomen
de weg van Venetië naar Zutphen is lang,
zeker omdat we de auto en -erger-de caravan
achter moesten laten...


wij parkeerden de hele set namelijk
op een groot plein midden in de stad
om cappuccino te gaan drinken,
die overigens heerlijk was,
bij terugkeer, stond alles onder water,
afijn, heel veel gedoe,
was nog wel te herstellen,
ware het niet dat Ingrid,
Veel Te Weinig *&^%#!, geld stuurde,
dus kochten we een oud busje,
waarmee we nu al dagen onderweg zijn..


bijkomend probleem 
waardoor we Helemaal niet opschieten
is miss Little2
Mario, ging uiteindelijk niet mee,
hij liet zijn oog vallen op een 
blonde Amerikaanse toeriste,
miss Little2 is ontroostbaar,
vaart wat wat wazig rond in een Parijse vijver
waarbij ze dit liedje mee neuriet
(bedankt voor de tip yukikopesik)
het is prachtig,
maar we worden er gek van..
om een lang verhaal kort te maken
we zijn onderweg,
zodra we haar uit die boot hebben gekregen..

Bon voyage, 
xxfamily Littlexx

oja vergeten we helemaal te zeggen
wie de give-away heeft gewonnen
dat zijn:
Anja,Maria en Knoopjes,
mail maar even naar Ingrid
zij regelt het verder wel...
Au Revoir.

16 opmerkingen:

  1. wat jammer voor miss little 2 ... maar gun haar tijd en ze ziet vast na lang treuren weer de zon schijnen en lacht dan weer als nooit tevoren...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat de Littles onderweg naar huis zijn. Ik hoop dat alles goed gaat en dat miss Little2 snel uit haar bootje komt! knufzz..peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach Miss Little2, je slaat wel weer een nieuwe vakantie vlam aan de haak met je mooie rode jurk.
    Ik wens jullie veel sterkte hoor, met de lange reis...doe voorzichtig!

    groet!

    ps de vakantiekiekjes zijn ge-wel-dig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Family Little,
    Geweldig dat ik jullie give-away heb gewonnen, dank jullie wel!
    Als jullie weer onderweg zijn betekent dit dat jullie weer welkom zijn in de kast bij Ingrid, misschien voor kerst weer thuis (met kerstboom!)
    Niet te hard *&^^%#! het is nu eenmaal crisistijd.
    Enne, zo snel worden jullie niet gek van zo'n mooi liedje. Goede reis terug!
    En fijn weekend voor Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke vakantiefoto's! goede reis wens ik nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat fijn dat jullie op de terugweg zijn. Jammer van de auto en de caravan, maar met het busje komen jullie er ook wel.

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne reis! Jullie hebben toch wel souvenirtjes voor Ingrid meegenomen=

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah Paris! Ik zou nog even blijven als ik jullie was! Magische lichtstad in december... En bedankt dat ik zomaar 1 van jullie winnaars ben, wat lief! Ik ga Ingrid snel mailen.
    Bon voyage!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel erg goede reis! Fijn dat jullie de muziek kunnen waarderen, de rest van Gregory Page is ook zeker het luisteren waard.

    En ik hou zo van Parijs, al ben ik er maar één keer in mijn leven geweest, het staat erg hoog op mijn verlanglijstje, helaas pas ik niet in jullie prachtig oude busje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hopelijk zijn jullie vóór de feestdagen weer in nederland:)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach, lief meisje toch...je dobbert nog maar een poosje hoor, is goed voor je <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het heel leuk om jullie vakantieverhalen te volgen. Zelf heb ik al jaren de achternaam Klein en ik kan je zeggen, het voelt toch een beetje alsof we familie zijn.
    Zullen jullie voorzichtig zijn en wel regelmatig een berichtje sturen hè?!
    Tegen MissLittle2 zou ik willen zeggen: uithuilen en weer verdergaan.
    Veel plezier nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik denk dat de complete familie Little mooi voor de kerstdagen in Zutphen aankomen ...
    Fijn weekend, groetjes uit Leeuwarden.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat zoiets droevigs zo iets moois (de muziek) oplevert....

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)