dinsdag 13 december 2011

Gone sailing (I wish) or I'm doing fine..


ik wou 
dat ik vandaag in een bootje zat
ergens langs de kust
(in de zon, met een zacht briesje)
van een tropisch eiland
dan zou het vandaag Niet:
regenen
koud zijn
om 4 uur al donker
dan zou ik Niet:
naar de tandarts moeten,
struikelen over de dozen van het afgelopen weekend,
weer eczeem onder mijn ogen hebben
en de zalf kwijt zijn, 
het gevoel hebben dat ik griep krijg,
niet zo zitten Zeuren...
kortom
ik heb gewoon een
Kunnen We Deze Dinsdag Niet Overslaan Dag

(om deze post nog een beetje gezellig te maken
hierbij het patroon, op verzoek, van het gebreide vrouwtje)




als je op de foto' s klikt zie je ze groter
kan je ze zo printen

ik ga op zoek naar een bootje
wat rondobberen,
mijn zegeningen tellen
en Zo wordt het dan word het vanzelf Woensdag..
-x-

10 opmerkingen:

  1. Succes met deze dag, en gewoon op de bank kruipen onder een dekentje met een boek of haakwerkje helpt misschien ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo voel ik me al 2 weken, echt ZO rot. Mag ik in een roeibootje achter je aan dobberen?
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja soms heb je gewoon ff een baaldag ;-)
    Ook niet erg, lekker aan toegeven! Kruip met een grote pot thee en al het slechts wat je kunt vinden in huis ( denk chocolade, chips, foute koeken etc...)op je bank onder een plaid. Kijk naar complete zinloze tv , bijvoorbeeld koffietijd...zie dat het altijd nog erger kan en wacht op de dag van morgen :-)
    Zet hem op!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor de beschrijving van het vrouwtje!
    Hopelijk wordt het toch een leuke dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Laten we gewoon met z'n allen op een groot, houten zeilschip over een azuurblauwe zee gaan varen...met een knappe kapitein die af en toe zegt hoe geweldig we allemaal zijn ;-).....
    .........

    sterkte met deze dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Er gebeurt vandaag vast iets dat je dag een beetje zon geeft, al regent het dan buiten.. :)
    En die kapitein van Silly Old Suitcase ken ik, ik sluit me graag aan, dan neem ik 'm wel mee :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dobber maar lekker! :), dobber ik met je mee! knufzz...peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geef maar even aan jouw gevoel toe, en lekker met een deken op de bank met warme chocolademelk. En misschien kunnen we met zijn allen wel een hele vloot samen stellen. Dus ik dobber ook achter jullie allemaal aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En dat mag ook op z'n tijd! Dinsdag kan soms zo verdomd veel op maandag lijken...
    Sterkte met dobberen & tellen!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vreselijk hè, zulke dagen. Kruip lekker in bed (of onder een dekentje op de bank) wat warms te drinken, boekje lezen, stukje haken, dutje doen: het is zó weer woensdag!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)