zaterdag 24 december 2011

♥have yourself a merry litlle christmas♥



17 opmerkingen:

  1. Mooi gezegd, Ingrid! Voor jou ook een fijne Kerst en voor 2012 meer geluk dan dit jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhhhh, dat is een mooie tekst om het kerstweekend mee in te gaan.
    Hele fijne kerstdagen gewenst Ingrid!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Merry Christmas, Ingrid. I have your little table runner on the table. You sent it to me last year. I do love it. So thank you. Am always still reading your blog, and thinking about you. Merry Christmas to you. Carmel xo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dit is fijn om te lezen
    dankjewel!
    ik ken je helemaal niet maar wens je fijne kerstdagen
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, dat is mooi zeg. Jeetje.
    Heel fijne kerstdagen!!!


    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi lijstje!
    Hele fijne kerstdagen voor jou & ieder die je lief is!
    xoxox
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, da's mooi... Mag ik de tekst doorsturen naar mijn vrienden?
    Ik wens je een meer dan fijne kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wens je een fijne Kerst Ingrid en alvast een hartverwarmend 2012!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. have yourself a merry little christmas too:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit zou ik mijn familie op dit moment moeten laten lezen...
    Voor ons gaat het niet zo'n fijne kerst worden ben ik bang, maar wens jou en je geliefden wel een hele fijne kerst toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik hoop alvast dat 2012 een mooi jaar voor je wordt.
    Fijne dagen.

    Liefs, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, wat een mooie tekst.
    Ik wens jou veel genieten, loslaten en een mooi en goed 2012 samen met al je dierbaren.

    Liefs,
    Miralda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi! Ik wens jou en je geliefden een fijn en liefdevol kerstfeest toe! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een aantal weken terug las ik je berichtje waarin je 'everything is illuminated' aanhaalde. Dat was precies op tijd om de DVD als sinterklaaskado voor mijn lief te bestellen. Op kerstavond hebben we met z'n allen de film bekeken en waren we allemaal ontroerd. Dank je wel voor de gouden tip, het was een mooi begin van een heerlijk kerstweekend!
    En omdat het nu toch 'thank-you-days' zijn: dank je wel voor de mooie berichtjes en de creatieve inspiratie die ik elke keer weer op doe op je weblog. Alle goeds, in alle opzichten, voor 2012!
    Warme groet Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)