maandag 7 mei 2012

Monday monday to you too!


de maandagochtend na de markt,
is altijd een beetje katerig,
een stapel slordig ingepakte dozen in de woonkamer,
de drukte van de week ervoor  ineens over,
en wat overblijft is de herinnering
aan een fantastisch leuke dag..


het viel reuze mee met de kou,
de zon scheen uitbundig,
het was gezellig druk,
enthousiaste mensen aan de kraam,
gezellig gekletst met andere marktkoopvrouwen,


bijzondere voorbijgangers,
goede sfeer op het pleintje waar we stonden..
(hoewel we wel een beetje gek werden,
van de muziek,
de mensen die het speelden kenden maar
3 verschillende liedjes...nee..alweer...)


kortom het was een feestje,
nu pak ik de dozen netjes in,
sjouw ze weer naar boven,
drink zwarte koffie,
ruime het huis maar eens op,
ik liet alles uit mijn handen vallen voor vertrek
en start de week...
de zon schijnt, dus dat lijkt een Goed begin...


-xxx-

10 opmerkingen:

  1. Gelukkig viel de kou mee! Ik hoop dat je er volgende maand weer staat, ik heb me nu stellig voorgenomen te gaan! :)
    Sterkte met het opruimen & schoonmaken.
    Nu eerst koffie!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat stom, ik heb je kraam gezien, ik heb zelfs een tag gekocht (met de gele taxi) en het is niet tot me doorgedrongen.Ik zie het nu pas aan de foto's...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh, gelukkig!! Ik ga echt mijn best doen er de volgende keer bij te zijn ;-) Ik heb een echt maandaggevoel... oh dear! Fijne week!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop ook dat je er in de toekomst nog es staat.. een volgend tripje Amsterdam moet zeker gepland worden in dat weekend dat de markt doorgaat!!
    Al die leuke spulletjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja het wordt een mooie week. Dat voel ik op mijn klompen aan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dan heb jij beter weer gehad gisteren dan wij hier, gelukkig maar! Yep, maandag! En niet zomaar maandag: de eerste maandag ná de vakantie dus zoonlief weer naar school. Stand van zaken: achterstand huishouden van 2 weken en 1 uitgeputte moeder. Yeah!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die boodschappenmandjes, oei die zijn leuk! En wat een heerlijk blije kraam, een volgende keer? Groetjes Rozalinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal mee eens het was een heerlijke dag, en een gezellige markt.Vond het leuk je eens `live `te zien...haha.
    Toch altijd leuk om te weten wat voor gezicht er bij een gezellige blog hoort.
    En ik kon je mooi je cadeautje overhandigen natuurlijk.
    Wat een mooie tekening heb je bovenstaand (banner) geplaatst.

    Fijne dag!
    Gr. janet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wanneer sta je weer op de markt. Kom ik zeker kijken. het ziet er zo gezellig uit! fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Volgens mij had ik hier vandaag een reactie geplaatst over dat ik aan je kraampje stond... maar nu is mijn reactie weg?
    nog een keer: nou moe!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)