donderdag 21 juni 2012

Gone (to Antwerp, in my new dress)


vandaag ben ik naar Antwerpen,
op uitnodiging van..
nee, daar kan ik nog niks over zeggen,
om te praten over een idee wat ze heeft..
een bijzonder spannend idee, dat wel,
speciaal voor de gelegenheid kocht ik,
volgens P. een bijzonder kek jurkje,
nieuw in de winkel, dat is weer eens wat anders,
dan eentje van de de rommelmarkt,
en mocht het hele idee stranden in de haven,
was ik toch weer eens in Antwerpen,
en hou ik er een kek (raar woord eigenlijk) jurkje
aan over!
Wish me luck!
-xxx-

38 opmerkingen:

  1. Succes vandaag! Je maakt me wel heeeeel nieuwsgierig...maar wat het ook is, met dit prachtige jurkje zal het zeker goed verlopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke jurk,succes vandaag.
    Antwerpen is een mooie stad.
    groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel succes, ben heel benieuwd wat er uit voort gaat komen... Het pakje is binnen van rrauw, heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier en succes! En eeh ..nee joh we zijn helemaaaaaal niet nieuwsgierig natuurlijk :)

    Ellen

    scrapothekerin.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes en heel veel plezier in het Antwerpse!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker hip jurkje, geniet van 'A', en veel succes!
    Spannend en je maakt ons nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toi toi toi in je mooie jurk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geniet idd ook lekker, alleen het idee van het idee hebben is al een opsteker?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah, je bent in ons landje vandaag, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Veel succes met je spannende afspraak maar in zo'n kekke jurk gaat er vast niks mis...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. spannend! Good luck in je te kekke jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kek jurkje hoor!! :o) Succes in het mooie Antwerpen! x Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bij mij vaart het schip nog, dus ik zet alle zeilen bij dat het jou ook voor de wind gaat!

    (Ha, en hoeveel spreekwoorden heb ik nou weer in dit comment gekieperd :-)) Zettum op daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oooeeeeh, de jurk is geweldig! Heel veel succes in Antwerpen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. en met camperschoenen komt dat 'helemaal' inorde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Aan je kekke look zal het niet liggen! succes!
    en geniet van Antwerpen...

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Succes en veel plezier! :))

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mhh, ik hou van 'kek'..dat klinkt zo lekker mal, zo lekker gek..
    (en dat rijmt)
    Ben benieuwd naar jullie plannen! Heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wish you all the luck in the world ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  20. vanmorgen ontving ik de MOOIE tas van happy in red, die ik bij jou heb gewonnen. nogmaals hartelijk dank. bij esther heb ik ook mijn dank neergeschreven.
    SUPER.
    bedankt voor alle moeite.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Héle goeie foto! Véél succes & plezier! x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. het hele plaatje past bij het jurkje dus het is niet echt ´kek´... succes !

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wooee curieus! In ieder geval een fijn jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Spannend! Ben je in ieder geval weer eens lekker kek bezig!
    Veel succes!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel veel suc-6 met wat je ook maar gaat doen daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je kan ons wel afleiden met je mooie kekke jurkje maar we zijn gewoon allemaal stiknieuwsgierig wat je daar voor plannetjes gaat smeden natuurlijk! Ik hoop héle kekke plannetjes....

    BeantwoordenVerwijderen
  27. I wish you luck!
    En wat hangt daar nu voor lief klein fototoestelletje aan de kastdeur???

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Haaa, Antwerpen, dat ik bij ons gewoon "'t stad" :)
    Hopelijk vond je het leuk!

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Good Luck! Aan het jurkje zal het niet liggen... Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Good Luck! Geniet ervan. Fijne stad, Antwerpen! Ik ben erg nieuwsgierig! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik BRAND werkelijk van nieuwsgierigheid!Deze ontmoeting moet vast een mmoie uitkomst hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oee leuk jurkje!
    En hoe is het gegaan in Antwerpen?

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Superjurk! Die kan alleen maar geluk brengen zou ik denken.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)