zaterdag 30 juni 2012

Market preparations or a Lot of work


zondag sta ik weer op de markt
dat is leuk,
maar ook enorm veel (onzichtbaar) werk,
ongeveer een week van te voren,
begin ik met het opnieuw sorteren van de dozen,
van mijn voornemen,
om het bij het einde van de vorige markt,
keurig in te pakken,
dat ik ze Zo weer mee kan nemen,
komt vooralsnog weinig terecht..


dus ik haal ze weer leeg,
doe er nieuwe dingen bij,
strijk, prijs, vouw,


stapel,


maak gezellige zakjes,
met kleine verzamelingen plaatjes erin,


speld grappige broches 
op vintage behang,


borduur x-jes op zakdoekjes,


bedenk me dat de kapstok,
die ik wil gebruiken om tassen aan te hangen,
wel heel erg saai is,


beplak het,
waarbij ik dan natuurlijk weer veel te slordig,
te werk ga,
en het allemaal net niet past,


en ik veel meer tijd kwijt ben,
met het bijplakken van stukjes,
dan als ik het in een keer goed gedaan had
(bv. even opmeten..)


en ik ruim op,
dat vooral,
ik kan alleen maar werken als ik er
een enorme zooi van maak..


tot slot,
bedenk ik me altijd te laat,
dat ik Eigenlijk eens kaartjes moet laten drukken...
en schrijf ik er nog maar een paar,
maar nu ben ik klaar,
en kan ik Zondag naar de markt.

21 opmerkingen:

  1. Succes morgen!
    Gaat zeker lukken na al die voorbereidingen hihihi Je kapstok is wel heeeeel leuk geworden joh!
    Hoop het snel een keer te kunnen komen bekijken, maar hoe kien ik het uit tot nu toe altijd in de nachtdienst :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat mooi en veel werk allemaal!! Heel veel succes morgen! Z

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lijkt het me moeilijk om al die leuk spullen te verkopen! Ik zou alles wel willen. Heel veel succes! Gaat zeker lukken.
    Groet,
    Mariël

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet het er toch iedere keer weer heerlijk uit...je bent goed bezig hoor! :-)

    xx succes en heel mooi weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er gewelidg uit...inderdaad de kapstok is veel beter zo helemaal zonnig! O en zo herkenbaar bij mij is het ook altijd een rotzooi , mijn hoofd heeft wel zijn orde in de wanorde, maar toch...ik vloek altijd dat ik zoveel opruimwerk mezelf bezorg, zo bizar. Maar oiit, in glinsterende tijden, doe ik alles heel ordelijk en gaat alles super vlot en komen en gaan die marktjes als vanzelf, toch?! Heel veel plezier morgen!!! Woue dat ik erbij kon zijn .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Ingrid; Na ieder berichtje zou ik kunnen schrijven hoe vrolijk ik van je geknutsel word en dat het zo leuk is om vaak dingen/spullen/lapjes te zien waarvan ik denk; He; dat had ikzelf/mijn moeder of mijn oma ook...OOk zo fijn dat je iemand bent die gewoon doet en niet altijd met een vooraf uitbedacht plan enzo ( ha,ha die kapstok!) met verwondering bekijk ik je leuke frutsels; gewoon een papiertje aan een leuk touwtje en een paar letters en je hebt een vlaggetje of ketting.
    Weetje; eigenlijk zoals een kind de wereld ziet( zijn bed is een piratenschip) en knutselt; Je boft; Bij jou is het kindinjezelf nooit weggegaan!
    Maar ik schrijf dit niet na elk berichtje; maar NU eens WEL!
    groetjes Fleur uit de polder
    (veel plezier met winkeltje spelen!)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een fijne chaos... heel veel succes weer met de markt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijke boel! Ik houd van dit soort chaos. En die kapstok valt van een afstandje best mee ;)Hij ziet er in ieder geval veel leuker uit zo. Wat een leuke dingetjes heb je gemaakt. Die zakjes en de zakdoeken zijn goed, zeg. Het gaat vast lukken met de markt...
    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, ziet er goed uit hoor! En de niet visite kaartjes hebben hun charme, je good luck konijn zit nog in mijn portemonnee. Die kapstok is gaaf geworden. Veel plezier op de Sunday Market

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Succes, je gaat vast heel goed verkopen met al dat moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er allemaal superleuk uit! Veel plezier en succes morgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Veel plezier & goede verkoop morgen! Hopelijk nu wel mooi weer!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Maar het ziet er wel heel gezellig en mooi uit!!!Heerlijk voor de mensen die morgen komen kijken en snuffelen!
    Ik werd helemaal nostalgisch van die wollen deken. Precies zo één had ik vroeger op mijn bed!
    Volgens mij kwam er dan zo'n dekenverkoper bij ons thuis....in de jaren zestig....vorige eeuw :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk idee je adres op puzzelstukjes schrijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik kom morgen zeker even bij je langs!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik kom morgen ook eens kijken hoe al die leuke spulletjes er in het echt uit zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou, morgen gaat het er van komen, dan ga ik eindelijk naar de Sundaymarket met een vriendin en ik kom zeker even bij je langs.

    Enne, in chaos komt de grootste creativiteit. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. En weer zooooooveeeeeel leuks! Krijg bijna ontwenningsverschijnselen ;) helemaal nu ik weet dat ik de volgende eerste van de maand ook niet van de partij kan zijn... :(

    Zonnige groetjes
    Matty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je hebt de tofste visitekaartjes !!!!
    Veel succes met de verkoop.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)