dinsdag 12 juni 2012

My favorite bag (#last give-away, for Now)


mijn lievelingstas kreeg ik van mijn dochter Judith,
ik kreeg me al weer een tijd geleden,
zo lief,
ik vond m zelf veel te duur
(dat krijg je als je Bijna alles
tweedehands koopt)
en ik ben er bijzonder dol op
(op mijn dochter en de tas)
het enige nadeel is dat de tas,
maar 1 vak heeft,
zodat ik altijd moet graven om iets te vinden..


bovendien blijk ik,
een nogal Rommelige-Tas-type te zijn
(dat zou me toch niet moeten verbazen)
alles wat ik Zoal tegenkom,
verdwijnt in die tas,
(ik heb de berg aan losse papiertjes,
bonnetjes en kleverige snoepjes,
niet eens op de foto gezet)
bovendien staat mijn mobiele telefoon er niet op,
die vergeet ik altijd mee te nemen..


natuurlijk zou ik heel graag,
met zo'n fijn klein vintage modelletje op pad gaan,
(dat ben ik niet hoor op de foto,
zulke lange slanke benen heb ik niet,
dat is Judith..)
maar mijn spullen zouden er Gewoon niet inpassen..

-foto Esther-

wat mij brengt op de Allerlaatste Give-away
van deze marathon..
speciaal hiervoor maakte Esther,
deze tas (36 cm hoog, 30cm diep,7cm breed)
is gemaakt van een stof van Anna Maria Horner,
en heeft aan de binnenkant,
een extra vak,
voor al je losse rommeltjes..
(mocht je er Zoveel als ik hebben)

-foto Esther-

meer moois van Esther,
kan je zien in haar
pas geopende Etsy-winkeltje (dapper!)
dus
als je zin hebt in deze leuke tas
(en heb je er Ooit genoeg?)
reageer dan,
je kan ook nog reageren op alle
kadootjes van de afgelopen week,
morgen zal ik de winnaars bekend maken,
want hoe
deze week ook was,
(en vooral jullie respons)
ergens moet het Stoppen...
fijne Dinsdag!

83 opmerkingen:

  1. Jammer, al weer de laatste! Was een geweldige week Ingrid!! Die tas is heel gaaf, maar die blauwe stoel ook! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige leuke actie heb je gedaan!!
    Ik zou ook graag meedoen voor de mooie tas!!
    Hele fijne dinsdag!

    Groetjes Miep

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie tas daar wil ik wel een gokje aan wagen en wat een leuke spullen zijn er van de week allemaal langst gekomen jammer dat het stopt.

    Fijne dag Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook voor deze tas wil ik graag meedoen. Bedankt Ingrid voor de fijne week, ik blijf je volgen. Fijne dag en tot morgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie tas is dat. Ik doe graag mee om kans te maken op die tas. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi, ik doe graag mee voor deze mooie tas.
    Wat een leuke week is het geweest op jouw blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe graag mee voor de tas. Die is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WOOHOO!! Thanx voor het plaatsen Ingrid! Het was een fijne Give Away Marathon (wat klinkt dat toch lekker Bijenkorferig!)
    Groetjes,
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik waag graag een kansje!! Super leuke tas!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super mooie tas! Die wil ik wel winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Ingrid

    Deze tas zie ik helemaal zitten.Vooral omdat ik me helemaal herken in jouw tasinhoud! En wat een mooie benen heeft Judith !!!!
    Bedankt voor de leuke week en groetjes van Ingrid uit België !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat geinig om de inhoud van je tas te zien. Vooral de autosleutel, hoop je dat ie terug komt misschien? Ik heb ook teveel in m'n tas, kan m'n sleutels nooit vinden bijvoorbeeld en dan ben ik bang dat ik ze toch ben vergeten, maar dan liggen ze uiteindelijk in een hoekje ofzo.
    Ik doe ook graag mee voor de vrolijke tas met vak, want dat is wel zo handig inderdaad.
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En natuurlijk kan ik ook deze laatste give away niet zomaar voorbij laten gaan.....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Alweer zo'n leuke give-away. Ik waag nogmaals mijn kans. Bedankt voor deze week.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe ook heel graag mee voor die geweldige tas! Wat een leuke week is dit geweest. Bedankt voor het organiseren en ook bedankt aan al die gulle gevers! Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk, een favoriete tas :)
    Ik heb nog geen favoriete tas, ook omdat ik er alles in kwijt raak, en dus te lang bezig ben met zoeken.
    Er alles in kwijt kunnen is nodig, maar kwijt raken is niet zo interessant.

    Ik doe graag mee voor de supermooie tas.

    ;)
    T

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De stof van deze tas is super, ik doe mee.....en nu duimen maar....

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh ja, in die tas passen vast mijn triljoen dingen die ik steeds meesleep!

    Bedankt voor deze fantastische week van give-aways!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Alweer een super iets, deze tas!! En je kunt nooit tassen genoeg hebben, toch??
    Een mooie afsluiter van deze feestelijke week :)
    Alvast een grote dankjewel voor het organiseren van deze giveaway marathon!!
    En nu maar duimen voor iedereen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. karinschrama.onkruid@kpnmail.nl12 juni 2012 om 09:32

    en vandaag doe ik mee! Bij eerdere kadootjes dacht ik: die zijn leuk voor een ander. Bij deze tas word ik op 't nippertje dan toch nog hebberig...
    Fijne dag vandaag, hartelijke groet van Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Kære Ingrid, tusind tak for de mooie give-aways deze week! Deze tas ook weer prachtig, die zou ik zeker wel willen winnen. Mooie tassen maak je Esther!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. oh ja leuke stof die gebruikt is voor die tas!!! Ik doe dus mee!!! En inderdaad je hebt nooit genoeg tassen!!!
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ben niet zo van de tassen, als ik hem win, geef ik hem aan jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Deze tas past heel erg goed bij mijn verzameling tassen. Dus ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een mooie afsluiter van een geweldige week! Zo'n tas van Esther zou hier mooi passen. Ik doe dus graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een feestelijke week zo met al die give-aways! Dankjewel voor het organiseren en heel hartelijk dankjewel voor al die gulle gevers!
    De tas is echt supermooi. Graag doe ik mee.
    Mooie foto's, Ingrid! Fijne dag vandaag en succes met het verloten.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. O yes! Yes, yés! Count me in :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel vrolijk, de tas!
    Ik heb ook nog wel een oplossing voor je tas met 1 vak, die ik zelf ook heb toegepast: Neem een lange strook stof, meerdere malen de breedte van je tas (zelf 3 keer de breedte gedaan). Op die strook naai je eenzelfde strook stof, waarin je naden maakt. Dan heb je een lange strook met vakken. Die rol je in je tas. Het voordeel is dat je de rol zo uit je tas kunt halen en in een andere tas kunt zetten.Past altijd, en zo heeft alles zijn eigen vak. Nooit meer alle losse spullen overhevelen van de ene naar de andere tas..
    Hmm..is dat een beetje duidelijk beschreven zo?

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dan zal je de flap-tassen van Stick and Stones (Nederlands merk) ook helemaal geweldig vinden. Lijkt heel veel op jou lievelingstas maar heeft meer vakken/ritsen. Heel mooi leer en verkrijgbaar in alle kleuren. Heb er zelf 1 in het knalgroen. : -)

    Voorbeeld: http://sticks-and-stones.metropolia.nl/flap-bag-taupe.html

    BeantwoordenVerwijderen
  30. die tas is ideaal om mee te nemen naar mijn werk. Fingers crossed.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. "In je sas met een tas" is mijn motto! Wat een geweldige tas, ik doe graag mee.Duim, duim, duim. groetjes, Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een mooie tas. En wat een feestelijke week bij jou op je blog. Echt leuk om te zien dat er zoveel mooie spullen gemaakt worden en nu zelfs weggegeven. Ik doe heel graag mee voor deze tas.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ook deze laatste dag waag ik nog 1 kansje :)
    Wat een speciale week! Super om te zien hoeveel reacties!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Supermooie tas! Die laten we ook niet zomaar voorbijgaan!

    Groetjes,
    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Leuke fleurige tas, ik doe graag mee.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Een vrouw kan nooit genoeg tassen hebben! Ben nu zelf een tas aan het maken, met vakjes binnen in voor pennen en kleine dingetjes, maar een extra tas kan nooooooit kwaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een super leuke tas ! Daar word je vrolijk van ! Even dromen waar ik die tas allemaal mee naar toe ga nemen ! Strand,werk,winkelen,feestjes!
    Groetjes,Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Joepie ik ga gewoon nog een keertje meedoen. fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Een heerlijk vrolijke kleurrijke tas: daar wil ik heel graag voor meedoen hoor! En intussen neus ik eens rond op Esthers gloednieuwe winkeltje, dat lijkt me reuzefijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. ohhhhhh wat een heerlijk vrolijke tas! Daar wil ik ook wel een gokje voor wagen!
    Jammer dat het alweer voorbij is deze week, ik heb er van genoten! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Voor zo'n leuke tas wil ik nog wel een gokje wagen. Leuk dat je deze give-away-marathon georganiseerd hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een prachtige tas!!! Ik doe graag mee... en wat een geweldige give away week!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Oh mam, mag ik die tas???????????? Nee meid, die ik heb IK gewonnen!
    als het zo toch eens zou gaan...........zucht.
    je begrijpt het, graag, graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Nu al de laatste? Wat gaat dat snel zeg, maar wat een feestje. Bedankt voor deze leuke marathon. De tas is GEWELDIG, in mijn handjes knijpen morgen ;-)
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  45. een tas kan nooit genoeg vakjes hebben want rommel heb ik natuurlijk weer altijd te veel bij me ...

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Prachtige tas, maar ik doe niet mee, vind tassen heel mooi en leuk maar gebruik ze zo min mogelijk. Ken heel goed het probleem van zoeken in je tas. Mijn oplossing is een heel mooi plastic (blijft rechtop staan, gemakkelijker zoeken) etui groot en recht en daar gooi al mijn priegelprullen in. Lipstick, snoepjes sleutel enz. Werkt heel fijn. Nooit meer op zoek onderin de tas.
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Tassen kan je inderdaad nooit genoeg hebben! Wat een prachtexemplaar is deze, zo vrolijk! Ideaal voor de zomer! Ik doe graag mee.

    En je hebt ons verwend hoor, met zoveel giveaways! Vind je het niet spijtig dat je alles 'moet' weggeven? Als ik zo'n fantastische giveaways mocht organiseren zou ik ze zelf allemaal willen houden, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Oew, this is my last chance! Ik doe mee voor deze prachtige tas!
    Zelf ben ik van de als-ik-thuis-kom-haal-ik-alles-uit-m'n-tas-en-hang-'m-leeg-weg... Met tot gevolg dat je ook wel eens iets vergeet er weer in te doen als je op pad gaat en manlief heeft ineens haast om te gaan! Haha!
    Ik vond je Give-Away-Marathon hélemaal geweldig trouwens, mijn comlpimenten! You rock!
    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Helemaal vergeten bij mijn tekst te vermelden dat ik ook graag mee ding naar de tas. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een mooie tas. Hier wil ik ook wel een kansje op maken. Ik vind het trouwens leuk om een kijkje in je tas genomen te hebben. Wat we allemaal wel niet meeslepen...hihihi....
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Tassen trekken ZOveel aan...het lijkt wel alsof ze een eigen leven hebben...en je kunt er inderdaad nooit genoeg van hebben, daarom doe ik vandaag ook mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wauw!! Heb dit nog nooit gedaan, durf eigenlijk helemaal niet, maar IK DOE MEE!! Die tas is zooooo gaaf!!

    Groetjes, Janneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Lieve Ingrid,
    Bedankt voor deze week. Wat gezellig al die dames hier. Het was echt een feestje. Loot je me mee voor de tas? Ik blijf je volgen en reageren op je blog. Ook zonder give-away een feestje om te lezen ;). Hartelijke groet, Madame M

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ingrid bedankt voor deze leuke week en ook al je sponsors van de give-away's. Leuk ook om eens bij hen op de blogs te kijken en te lezen.
    De tas ziet er ook superleuk uit, dus waag een kansje.
    En ik hoop nog veel van je dagelijkse perikelen te mogen genieten.
    Hartelijke groet
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat heb je een gezellige blog. Ik vind het leuk om je te lezen. Deze week was wel heel bijzonder. Als ik leuke dingen wil kopen, kan ik zo je weekje even terug kijken. Genoeg leuke adresjes.
    Ook deze give-away doe ik graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Knappe tas. Ik doe dus graag mee, ik heb momenteel 4 tassen in gebruik en die zitten allemaal even vol met prullen en stofjes,... . Dus er kan nog wel een tas bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Waw, ik doe nog graag een laatste keer mee ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat een superleuke tas. Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ik doe graag mee voor deze waanzinnige tas! Bedankt voor deze week vol feest en gave give-aways!

    Groet! Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Bedankt voor deze geweldige give-aways! En wat een mooie tas! Ook ik doe graag nog een laatste keer mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ik waag een gokje hoor voor de tas! Heel mooi. Geweldige aktie deze give away marathon!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Prachtige tas! Mijn tas barst momenteel uit haar voegen en is veel te klein voor al mijn rommel!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Haha, dat van die kleverige snoepjes en papiertjes en lege kauwgumstrips ken ik! En ik doe graag mee voor die superleuke shopper!
    Dit was een superleuke give-away week!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Gave tas! Ik doe ook graag mee met de verloting!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Dit is een mooie en superhandige tas!
    Maar om orde op zaken te houden zou je toch als creatieveling een 'a bag in a bag' kunnen maken.
    Dit is een tas van stof in de vorm van een boek met allerlei zakjes in waar je al je vaste spullen in kwijt kunt en die hoef je enkel van plaats te versteken wanneer je een andere tas gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Love the bag with the bright and joyful pattern! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Wat een leuke tas!!! Ik ben net terug uit NEd en ga gauw even al je giveaway's lezen ......

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Ja, voor deze doe ik ook graag mee. Zag hem al op Esther's blog, supertas! Ingrid, bedankt voor al je give awaypost en de weggevers ook bedankt! Toch geweldig leuk, alleen al om mee te doen. Succes met je administratie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Wauw, prachtige tas. Ik doe mee! Spannend hoor morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Oehw ik wil ook wel mee doen voor de tas hoor! Hij is leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Oh wauw gave tas daar doe ik voor mee. Ik had ook al een keertje op haar blog (happy in red) meegedaan voor zo'n tas maar ik was niet in de prijzen gevallen.
    Hopelijk voor deze wel.

    Liefs flo

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Die is mooi! Ik doe gewoon weer mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Herkenbaar, dat je alles zo duur vindt omdat je het gewoon bent 2de hands te kopen :)
    Die tas is Mooi! Wij doen weer mee hoor!
    Wat een geweldige dagen hier op je blog...echt een feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Wat een leuke tas. Ik doe ook graag mee!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Wat een heerlijk vrolijke tas. Ik waag graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Jaaa, ikke, ikke, graag, graag! Wat een heerlijke week heb je voor ons georganiseerd. Dankjewel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Heel erg mooi!!!!!!

    Ik heb ook meteen "Happy in Red" bij mijn favorieten gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Hoi Ingrid,

    Ik wilde eigenlijk even reageren op je volle tas berichtje en niet zozeer op de give-away..(alhoewel ik al je zelfgemaakte tekeningen toch wel erg leuk vind...)Toen ik de foto bekeek van de tas inhoud zag ik een klein schoentje liggen.Toevallig viste ik zojuist nog een klein gebreid poppen schoentje uit mijn tas,laatst gevonden op straat,dat zijn hoe gek het ook klinkt voor mij kleine cadeautjes voor die dag.Daar kan ik wereklijk een heel verhaal aan vast plakken en van alles bij bedenken.Maar goed nu in mijn bezit dus, en komt bij mijn andere straat vondtsen en findsels...

    Groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Ik doe heel graag weer mee!! gr Patries

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Een tas! Een tas! Mijn hart juicht van tassen. Mijn kast zucht onder de tassen. Maar: een tas is altijd zoo welkom. En nog wel zo'n mooie, met de mooiste stof van Anna Maria Horner. Quel beauty, ik doe dus graag mee en wens je alvast een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Beautiful bag! Beautiful photos! You have matched the colours of the bag and the household things so well in the last picture.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)