maandag 4 juni 2012

Rain & Bright days (start Give-Away Marathon)


gisteren stond ik op de markt,
in de regen, en koud...
er kwamen wel wat verdwaalde bibberende kopers langs,
en of ik nu zoveel verkocht..
maar ik had een Bijzonder Leuke dag,
Fem kwam speciaal uit Zeeland om me te helpen,
waar zou ik zijn zonder haar?
mijn dochter Judith kwam onverwacht langs met een vriendin,
ik maakte kennis met gezellige 
buur-marktkoopvrouwen..
probeerde een en ander vast te leggen..


maar ineens deed mijn camera het niet meer,
de foto's zagen er allemaal Zo uit,
als ik abstracte schilderijen zou maken,
waren ze Heel goed gelukt,
maar ik werd er toch een beetje zenuwachtig van..
totdat ik het er even over had met Luzan,
die achter mij kaarten stond te verkopen,
het was een knopje, wat verkeerd stond,
meet 1 klik deed hij het weer (dank je, crisis bezworen.;)
we raakten aan de praat,
ik vertelde over mijn blog,
en over mijn plannetje van de:


die tot stand kwam via Twitter,
ik bedacht me dat het misschien wel leuk zou zijn,
ter Viering van mijn 1000ste blogbericht,
eens iets Groots, als dank
terug te doen voor mijn lezers,
ik vroeg of er misschien mensen waren,
die mee wilde werken, en Iets wilde geven,
een Gezellig Aardigheidje,
daar kwamen veel hele leuke reacties op,
en de komende (ongeveer) 10 dagen,
geeft een ieder van hen iets weg via mijn blog!


Luzan vond dat zo leuk,
dat ze spontaan 5 feestpakketjes meegaf,
om mijn Feestweek in te luiden
(zonder dat ze ooit van mijn blog gehoord had, lief he?)
ik heb 2 pakketjes voor een jarige die 4 word,
2 voor een bijna 5 jarige, en een voor een kindje wat 6 word
(je kan alle leeftijden bij haar bestellen,
evenals de lieve buttons, dat kan Hier )
en bij deze kondig ik de:


van de Give-Away-Marathon, aan
dit is hoe het werkt,
elke dag (zo Ongeveer 10 dagen)
geeft een blogger/webwinkel iets weg via mijn blog,
stuk voor stuk Hele leuke dingen,
ik vind het bijna jammer dat ik zelf niet mee mag doen (ha)
laat een reactie achter, dat kan elke dag,
sterker nog: Gewoon Doen!
Na afloop maak ik de winnaars bekend,
en krijg je je kadootje.

vandaag kan je dus meedoen voor een feestpakket
van Luzan 
ik heb er 5 in totaal
(laat even weten welke leeftijd)
en zelf geef ik
ter Verhoging van de Feestvreugde
(zonder de Rode tekst)

Doe mee!
ik organiseerde het voor jullie,
bedankt!
-xxx-

82 opmerkingen:

  1. Ik doe graag mee voor het pakketje voor de 4-jarige. Mijn bijna 4 jarige gaat daar heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. awel ik doe mee. Liefst voor een pakketje voor een 6-jarige
    Je markt van gisteren lijkt me gezellig geweest te zijn
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Graag doe ik mee voor de tekening, want af en toe speel ik zelf ook marktkoopvrouw.
    Veel suc6 verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. balen van je camera zeg, daar word ik zelf zo ongelukkig van als die niet werkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer van een nietgunstigvoordeverkoopdag, maar het bracht je eenwatandersmaarminstenszorijkedag.
    Had de 1000x blog al als kadootje.
    Dank.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik baaalde er zo van dat ik niet de moed heb gehad om in mijn eendje naar Amsterdam af te reizen!!
    Dan had ik omzet graag wat willen opkrikken.
    x
    Else

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja wat super!!! ik doe heel graag mee (voor de tekening!) en ik ben gek van de buttons, lief van je luzan!!

    oja, ingrid je kan mss ook meedoen met mijn give-away?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe graag mee voor de bijna 6 jarige! Het vriendinnetje van mijn dochter wordt bijna 6 en we zien haar bijna nooit meer... Zij en haar moeder zijn terug naar Engeland gegaan. Zou heel leuk zijn als we haar voor haar verjaardag met zo een leuk pakketje konden verrassen!! groet Ria!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo zie je maar weer een geluk bij een 'ongeluk'!
    Ik hoop dat de volgende marktdag weer zonnig met echte zon voor je is! ;)
    Mijn jongste dochter wordt begin september 6! Dus ja ik doe graag mee! En zal eens kijken of ik wat kan bedenken voor een give away!
    Fijne maandag!
    Groetjes Maryska

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat jammer nu, mijn kinderen zijn al veel meer dan 4, 5 en 6! Soms plaag ik ze als ze weggaan zeg ik dan ' lief zijn hoor'.... Fijn dat het ondanks het weer toch nog gezellig is geweest. Succes met de 'marathon'.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee, die giveaway. En wat lief van Luzan dat ze zo spontaan meedeed. Ik vind de spulletjes zo lief! En mijn meisje wordt bijna zes,dus dat zou best van pas komen hier, dus ik doe graag mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee!
    Ik doe graag mee voor je tekening (en vind het jammer dat mijn jongste al 8 is......;))
    Fijne dag,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, wat leuk! Mijn middelste zoontje wordt 6 jaar en droomt al van zijn verjaardag in augustus.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je 1000ste bericht Ingrid! Veel plezier met de volgende 1000. Mijn dochter wordt 6 in september en mijn zoon 4, twee weken later: elk van hen zou het super vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk idee! Feestelijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mijn dochter is alweer bijna 10...dus dit feestje gaat naar een andere gelukkige!!! Fijne dag!!! En tot morgen :o) Groet Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldig idee! Ik zal zeker iedere dag even komen kijken. Voor de give away van vandaag pas ik even. *geen kinderen hier*

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe ook heel graag mee, mijn jongste valt in de categorie bijna 5, dus daar doe ik graag voor mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Ingrid, al een hele tijd lees ik je blog als anoniem, aangezien ik zelf geen blog heb (wel al veel over nagedacht, maar....ach je kent het wel). En ik wordt daar echt vrolijk van! Even tussendoor, zoals nu terwijl ik aan het schoonmaken ben. Ik zag de give-away en dacht meteen: GAAF! Dus ja, ik doe graag mee (als dat tenminste kan voor iemand zonder blog). Mijn zoon wordt over een maand vier en ben al weken aan het bedenken wat ik zal gaan maken...dus dit zou erg leuk zijn voor hem.

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. SUPERvet! Gefeliciteerd!! Dat is inderdaad wel een feestje waard :-)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe mee voor een 4-jarige pakketje, onze kleinzoon wordt eind deze maand 4 en vandaag is hij voor het eerst naar de echte school om te wennen....; Wat een ontzettend leuk idee.....

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik had vanmorgen al een reactie proberen te plaatsen maar ik zie 'm niet meer terug....dus nog een poging! Ik doe heel graag mee voor het pakketje voor de 6-jarige!!

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk!! Mijn zoontje is beetje jong vergeleken met die van jullie...hij is net 14 maand geworden! Maar doe natuurlijk graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  24. gefeliciteerd, wat een mooie mijlpaal en ik hoop dat je nog lang door blijft gaan met je mooie woorden en fijne plaatjes.

    en ook leuk, mijn meissie wordt 4 dit jaar en mijn grote vent 6, dus ik doe graag mee
    ik ben dol op giveaways x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuk idee!! En natuurlijk gefeliciteerd met je 1000e bericht.
    Ik doe heel graag mee; binnenkort hebben we hier twee jongetjes die 6 worden en een meisje die 4 gaat worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat geweldig leuk deze marathon! Van harte met zoveel leuke berichtjes en natuurlijk volgers.
    Ik zou graag mee met de 'bijna 5'.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd ! wat een fijne & originele buttons , dochterlief is bijna 6 :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oooh wat een leuk idee weer ik zou de tekening wel op een mooi plekje willen hangen hoor! X Bedankt nog voor de pipo kaart mijn lievelings verhaal van vervlogen tijden!!! x Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh, hoe cool zou het zijn om het feestpakketje te winnen, mijn zoontje word 25 juli 4 en zou dat helemaal leuk vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een lief idee weer van je! En wat een leuke feestpakketjes, wat zou zoonlief daar blij van worden (hij wordt zes en vond zijn verjaardag afgelopen jaar een beetje tegen vallen, hij had geen ontbijt op bed gekregen.... en pappa nu wel (we waren met vakantie met een camper en hij lag boven dat ging zo lastig...)).
    groetjes Suzi

    ps vind je tekening ook weer zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  31. OOh leuk zeg!
    Ik ga toch echt voor je tekening!
    Die vind ik zo mooi....!
    Dus ik ga hier zitten duimen voor de tekening!
    Zucht....

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Natuurlijk eerst gefeliciteerd met je 1000 ste blog bericht. Dat zijn al heel wat letters en fotoos. Daar ben ik als beginnende blogster nog lang niet. Ik zou graag mee doen, de pakketjes zien er super uit, maar mijn mannen zijn alweer 12 en 14... Maar de tekening is ook welkom.
    Liefs, Melane ��

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik doe graag mee met de give away! Wie weet maak ik een kansje:) Mijn dochter wordt bijna 5... dus daar ga ik voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een leuk idee. Ik doe graag mee, want mijn dochter wordt bijna 4. Ze kan al maanden niet wachten maar nu is het toch echt bijna zover.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wauwie, wat een gezelligheid hier!
    Voor vandaag ga ik nog geen gokje wagen. Mijn kleine beeb wordt binnenkort Ć©Ć©n....dus niets aan voor hem. Liever een ander een kans. Morgen doe ik mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gefeliciteerd met je 1001-ste blogbericht van vandaag. Laten er nog maar heel veel duizenden volgen wat mij betreft!

    Ik doe heeeeel graag mee voor de tekening van gisteren. Want die vind ik zo mooi (ik blijf er toch bij dat je echt ansichtkaarten van je prachtige tekeningen / collage zou moeten maken). En deze tekening zou zo mooi staan boven mijn oude groene kastje in een mooi, maar misschien niet helemaal perfect, lijstje!

    Fijne (regen)maandag, een heerlijke dag om het in huis gezellig te maken!

    Groetjes,
    Janina

    BeantwoordenVerwijderen
  37. oei dat is jammer heb zelf geen blog maar volg je blog iedere dag kan ik toch mee doen met de give-away ,jammer van het slechte weer gisteren
    maar houd de moed erin je heb zulke leuke spullen, op een andere dag raak je ze wel weer kwijt
    groetjes j.s

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Oh ik doe graag mee met mijn driejarige meidje hier. Superleuk voor als ze 4 wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Kei fijn! De 53241 miljoenste volger (ikke dus) doe ook heel graag mee en mijn kids worden 5 en 6 dus Ć©Ć©n van die twee, daarvoor ding ik mee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Leuk, leuk, leuk. Ik doe graag mee voor 5 of 6!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Leuk!!! Ik wil graag meedoen voor 5 omdat zoonlief de 16e van deze maand 5 jaar wordt. (time flies.............)

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een leuk idee.. ik ga je blog extra in de gaten houden (maar dat deed ik eigenlijk stiekem toch al)... mijn kids zijn net wat ouder, dus deze giveaway laat ik aan me voorbij gaan. De anderen veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Leuk! Mijn dochter word 5 dus ik doe graag mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een super leuk idee. Ik doe graag mee vandaag. Ik ga voor de leeftijd van 1 jaar! Dat wordt hij bijna namelijk!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  45. ik wil ook mijn kansje wagen...
    mijn dochter wordt in september 9

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Leuk, ik doe mee voor mijn kleindochter:
    Rosa wordt in oktober 6 jaar.
    En natuurlijk ook VAN HARTE GEFELICITEERD!
    Met Hartegroet,
    Tantejo

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat leuk! Hier nog een stille meelezer die elke (bijna) elke dag geniet van de leuke berichten op je blog. Mijn oudste dochter wordt bijna 5 en zou zo'n pakket helemaal geweldig vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Leuk! Ik doe mee! Mijn dochter wordt in augustus 6, dus ik doe mee voor dat setje. Veel succes met je give away marathon.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik heb 2 bijna-5-jarigen. Nou ja, in November. Maar voor mezelf zou ik jouw tekening kiezen. Ik doe toch mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Heey wat leuk, ik doe mee.
    In september worden mijn zus en ik 15 dus ik ga voor de 15.
    Leuk idee een marathon.

    Liefs flo

    BeantwoordenVerwijderen
  51. oh wauw, hopelijk ben ik nog niet te laat, ons klein madammeke wordt 14 juni precies 1jaar, groot feest dus, en zo speciaal, onze eerste spruit die 1 jaar wordt, ik doe dus heel graag mee! duimen duimen...

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. I was at the market yesterday...what a great daya,so many nice people and friends.
    There was no time to see you but I know you where there...which was a good feeling

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ik doe graag mee voor de tekening want mijn dochters zijn die cijfertjes al een tijdje gepasseerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hoi Ingrid,

    Gezien de hoeveelheid reacties durfde ik al bijna niet meer te reageren,maar ik ga voor je tekening hoor!

    Groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  56. haha, gezien de hoeveelheid reacties is je actie nu al een groot succes. Top want jij en je site verdienen dat!
    Ik doe heel graag mee voor de tekening, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wauw wat een actie! Super! Ik doe natuuurlijk mee! Ik ga voor de 6 voor mijn dochter!
    Veel plezier de komende tijd!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Mega-idee!!! Ik doe graag mee voor een pakketje voor mijn meisje dat in november 4 wordt. Leuke tekening ook.
    Dank je wel al op voorhand voor de leuke give-away actie! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hier een klein meisje dat in september vier wordt, dus we doen graag mee voor het feestpakket!!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. wat een leuk idee! ik doe gewoon graag mee ondanks de enorme reacties nu al.....
    Mijn zoontje word volgende maand 4!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat leuk, een marathon-give away. Ik ben benieuwd wat er allemaal voor bij gaat komen.
    Leuk blog heb je trouwens.

    Ik doe graag mee aan de give-away voor het zes-jarige pakket!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Whioeee! Ik doe heel graag mee! En wat heb je weer een lieve tekst geschreven :)
    Vond het erg leuk je gister gesproken te hebben en ben weer reuze blij met mn aankopen!
    En...durf 't bijna niet te typen, maar doe het toch! Er ontstond gisteravond een ideetje in mn hoofd waar ik je binnenkort over ga mailen! :) Wie weet kan ik zo een ietsie pietsie terug doen voor al het lees en kijkplezier wat je blog me elke dag weer geeft!

    Zonnige groet, Matty

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Mijn dochtertje wordt bijna 4, dus volr haar doe ik graag mee!
    Groetjes, pleun

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Mijn Friemel knutsel verzamel dochter , de kleinste stel u voor, wordt volgende maand 6 ... Ik kan het bijna zelf niet geloven ...
    Ik doe graag mee !!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Jeetje, wat 'n geweldig idee!
    Ik doe heel graag mee met de Give Away, voor mijn kleintjes maar stiekem ook voor mezelf!
    De een wordt 5 en de ander 6, dus wie weet heeft een van hun geluk!
    Super tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. WƔt gaaf! En wat een samenwerking! Mocht ik winnen, dan voor een vier jarige!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Wat super leuk idee zeg!!! Ik heb geen 4,5 of 6 jarige op dit moment dus gun de andere deze Give Away moment! X

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Geweldig! Ik ga voor de tekening, die vind ik zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Mijn dochter wordt dit jaar alweer 5 jaar! Ik doe mee voor het feestpakketje voor de 5-jarige!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Mijn kleindochter is 6 geworden dus doe ik mee voor het feestpakketje voor de 6-jarige!!!
    Geweldig give away!!!

    Groetjes

    Chris Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Ben helemaal weg van je tekening!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Onze jongste wordt in september 5 :)
    Zou het heel leuk vinden om mee te dingen voor een feestpakket :) :)

    Groetjes van Ivonne

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Oei, denk dat ik te laat ben, maar mijn dochter wordt over 1 maand 5.... Dus waag toch een poging. Liefs, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  74. ik weet eigenlijk niet tot wanneer je mocht reageren, maar mijn middelste moppie wordt deze zomer 5 dus ik probeer het gewoon nog!
    wat een super actie, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  75. vrolijke kleuren voor jarige jobjes, mijn dochter wordt 6 en voelt zich al heeeel groot. Ik doe graag mee voor het 6 jarige pakket, groet dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  76. O wat jammer dat zoonlief twee maanden geleden al 6 jaar werd... Nou ja, dan doe ik mee voor een willekeurig pakketje voor de vele neefjes en nichtjes die in de leeftijdsklasse van 1 maand tot 6 jaar zitten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Wat een prachtige give-away, bedankt om ons te verrassen met zoveel fantastische spulletjes! Ik doe heel graag mee, de leeftijd maakt niet uit aangezien ons meisje net 1 jaar geworden is. Maar het pakketje zou gekoesterd worden tot haar 4/5/6de verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Hoi hoi!
    Ik hoop zo dat ik niet te laat ben!! Ik vind je tekening echt helemaal te gek!!! Kan je daar apart voor mee doen? Of krijg je die bij een give-away?
    Als je voor de tekening apart mee kan doen zou ik dat echt helemaal te gek vinden!
    Heel veel groetjes Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Oe leuk ... Wat een ontzettend dankbaar idee! Echt heel lief van jou en alle andere weggevers! En ik doe graag mee voor de buttons voor een kindje dat zes wordt en voor je tekening!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Ah, wat lief! Mijn neefje wordt bijna 4... En dol op beestjes. En je give away is zĆ³ leuk, dat ik niet niet mee kon doen...
    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Graag zou ik meedoen voor mijn kleindochter die zes jaar is.
    Een dikke, warme proficiat voor je blog.
    Het is telkens het lezen meer dan waard.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)