woensdag 6 juni 2012

Socks, paper & fish (day 3 give-away-marathon)

toen ik op Twitter vroeg,
of er iemand was die mee wilde doen,
aan mijn feest-week-give-away-marathon
(dat is Ongetwijfeld geen woord)
kwamen daar verrassende reacties op,
zo twitterde Liesbeth dat ze wel sokken wilde weggegeven,
ik twitterde terug :sokken?
ik denk echt Nooit na over sokken,
mijn sokkenbestand is een rommeltje,
altijd saaie zwarte,
en het liefst loop ik op blote voeten,
ik kon ook werkelijk geen foto bedenken, daarbij,
dus maakte ik maar een sokkentekening,
ver bezijden de waarheid,
want ik heb helemaal geen Huishoudkonijn -helaas-
noch een grasveld...

-foto gemaakt door Liesbeth-

toch maar even in haar winkeltje
Sloppop gekeken,
en ik was meteen Om voor de wolkensokken,
echt zo leuk
(net als de rokjes)
dit was de de foto die ze meezond,
maar ik denk dat ze ongeveer Zo zullen staan:

nu ben ik niet zo goed in benen tekenen
(en daarnaast, dat is een hondje..)
maar misschien kan je je er iets bij voorstellen..
dus als je zin hebt in een paar 
wolkensokken, doe dan mee,
met de give-away van vandaag..

maar dat is nog niet alles,
ook Rivka reageerde,
nu kende ik haar werk al via Esty,
waar ze in haar winkeltje Rrauw
prachtige papieren zelfgemaakte dingen verkoopt

-foto gemaakt door Rivka-

ook zij wilde wel een pakketje weggeven,
(misschien moet ik gewoon maar,
 stiekem onder een andere naam reageren.: )
dus als je zin hebt in zo'n fijn Rrauw pakket,
reageer dan, en ik zei het gisteren ook al,
gewoon doen,
wees niet bescheiden..

als laatste van vandaag
(ik zou wel een maand kadootjes 
weg hebben kunnen geven..)

-foto gemaakt door Marieke-

een gratis haakpatroon van Mriek
voor de haakliefhebbers,
ik ben dol op Vissen,
zoals bekend
(iets minder op Echte kwallen)
maar deze vallen echt wel in de categorie Cute,
denk je niet...?

maak je keuze, doe mee,
vind ik leuk,
maar zeker ook degene die 
zo Lief waren bij te dragen!
dank je,
fijne dag

119 opmerkingen:

  1. Ha Ingrid, ik wil ook wel een paar cadeautjes weggeven. kan ik nog meedoen of moet ik via Twitter reageren?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, alweer van die leuke give away spullen gescoord zie ik. Ik kan me voorstellen dat jezelf ook wel mee wilt doen... Ik ga vandaag een gokje wagen voor het Rrauw pakket. Ben gek op alles met papaier en tekenen. Nu is haken ook een groot favoriet, heb daarom ook even getwijfeld... Maar er liggen hier nog stapels haakpatronen en boekjes, dus daar kan ik nog wel even mee doorkomen.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei, hoe vaak mag een mens eigenlijk mee doen deze feestweek? :)
    Ik waag graag een gok voor zo'n mooie sok(ken)!!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een prachtige spulletjes alweer :)
    En ik ben gek op het Rrauw-pakket, alhoewel dat haken ook wel leuk lijkt, maar nu is het daar te warm voor :)
    ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag het al via twitter voorbij komen en was stiekem al aan het wachten tot ie voorbij kwam ;-) Ik doe graag mee voor iets van Rivka!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke wolkensokken. Ik doe graag weer mee aan de give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe graag mee voor de sokken, ben er helemaal van in de wolken ;) Zo'n haakpatroon vind ik ook leuk.
    Als ik het voor elkaar krijg, plaats ik je give away op mn blog.
    mamavanPaisley.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ga voor de sokken, absoluut!

    Geweldig Ingrid, zoveel respons op je Twitter bericht en zoveel mensen die bereid zijn het met je te vieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh ik vind je tekening helemaal geweldig. Die toverde een grote glimlach op mijn gezicht.

    Ik doe graag mee voor het haakpatroon.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jet - K:)dootje6 juni 2012 om 09:50

    Hoi Ingrid!
    Wat een leuke spullen heb je allemaal bij elkaar verzameld voor je give-away!
    Ik zou best graag van die gezellige wolkensokken willen winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ohh, ingrid, dat heb je super gedaan!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie tekening van de sokken en haas, geweldig!!! Ik doe deze x graag mee voor het pakketje van Rivka.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooh ik hou zo van leuke sokken, naast ze zelf breien vind ik het geweldig om leuke sokken te verzamelen.. Bolletjes, streepjes, hartjes, bloemetjes je kent het wel... Maar wolkjes heb ik nog niet! Dus ik doe heeel graag mee voor de sokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vandaag doe ik graag mee voor het Rrauwpakketje! Wat een leuke week is dit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een fijne actie! Ik doe graag mee voor een paar geweldige wolken-sokken! Veel liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Yummmmmmm wat een zalige dingen!! Mag ik voor het Rivka pakket opteren?
    Groetjes,
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke weer, dat fleurt de dag weer een beetje op :D

    Ik doe gewoon weer mee, dit keer voor de sokken.
    En wederom wens ik je een fijne dag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat was ook mijn eerste reactie. Wat een leuke dingen en hoevaak mag je mee doen deze week. Ik zou graag meedoen voor een haakpakketje, die lijkt me erg leuk.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik kan het ook niet weerstaan: het pakje van Rrauw is wel heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die wolkensokken zijn super! En als je ziet hoe ze zullen staan dankzij je tekening dan wil iedereen die toch gewoon ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe graag mee voor je geweldig leuke huishoudkonijn tekening!! en als dat niet mag, dan graag voor de sokken!! heel erg bedankt, groet Ria!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ooh die sokken wondermooi !!! ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik doe heel graag mee voor het pakje van Rrauw!!! fete_des_gamins@hotmail.com ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een super leuke give aways!! Die sokken zijn echt super! Ze zullen vast heel leuk staan maar ik ben dol op sokapen maken, en mijn zoontjes ook! En een wolkjes sokaapje die hebben ze nog niet! Ik wil dus graag een gokje wagen voor de sokken Groetjes Charlie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Tja ik doe wƩƩr mee :) Ik ga voor het pakketje van Rrauw! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een lieve mensen allemaal, zomaar kadootjes weggeven. Ik kies voor de sokken, dat kan ik altijd wel gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dit is echt wel een week van geven, delen en blijdschap. Een soort hippie commune online. Ik hou er van.
    En ik hou ook van het Rrauw pakketje. :-)
    Ik waag graag een kansje.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. zag je oproep op Twitter, dus ik dacht, vooruit, ik ga altijd voor een leuk haakpatroontjes! En doe mee! De tekening van de sokjes zijn beel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Het voelt bijna een beetje brutaal om vandaag alweer mee te mogen doen maar ik vind de patroontjes van de cupcakebeestjes zo gaaf dat ik heel graag mee doe voor de patroontjes

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh ik ben helemaal weg van die prachtige sokken ! Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi, hoi, wat een feest weer! Ik doe vandaag graag mee voor het Rrauw pakketje!
    Groetjes,
    Mariƫl

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Die sokken lijken me super voor komende winter!! Doe graag mee voor een kansje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ben even op Etsy gaan kijken, wat een mooie dingen maakt Rivka... ik ga voor het pakketje van Rrauw... wat prachtig allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Eerst: wat een leuke tekening (die van het was-ophang-konijn)! En ik doe graag mee, voor het Rrauw pakketje, want ik ben gek op papier....
    Bedankt vast voor de mooie weggeef!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. letterlijk op wolkjes lopen ! wat moet dat heerlijk zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik waag graag een gokje voor die te gekke sokken! Daar zullen mijn voeten vast blij mee zijn want ook ik draag alleen saai zwart en grijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een leuk idee van al die Give-aways.. Wil toch ook wel eens een gokje wagen.. En dan ga ik voor het patroontje van Mriek om te haken.. Ik ben weg van haar patroontjes..

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Heel graag doe ik mee voor de sokken.
    Met zulk weer als vandaag wordt je er vast vrolijk van !

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Van Rivka's papierwerk maakt mijn hart een sprongetje,daar doe ik voor mee! Dank je wel Ingrid voor je fijne blog en vrolijke give aways!X

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wow, wat een geweldige give away! Ik doe heel graag mee voor de wolkensokken, heb toevallig pas de babyvariant kado gedaan en wist niet dat ze er ook voor Grote Mensen waren! Alleen die wetenschap maakt mijn dag helemaal goed, en dan nu maar duimen draaien en hopen dat ik ze win!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. ik ga deze keer voor het pakje van rrauw. Weeral van die leuke webwinkels. Mijn lijste groeit.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Oh ja, die sokken, die zien er lekker uit!!
    Ik denk dat de grijze met roze rand mij hƩƩl goed zullen passen ;-)
    Ik geniet echt van deze feestweek, ik word er helemaal blij van, en de tekeningen zijn top!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Vandaag met een blog begonnen, dus mijn dag kan niet meer stuk. Toch ga ik meedoen met deze give-away. Geweldig, die sokken! Een hele fijne dag! Hartelijke groet, Mme Moustache

    BeantwoordenVerwijderen
  44. I would like to have cloud socks! I think they would make everyone who saw them happy. Please enter me for the giveaway. Thank you!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Poehee, wat kan je toch mooi tekenen. Wisten we natuurlijk al, maar toch.... Graag waag ik een kansje, dank daarvoor. Ik viel voor het pakketje van Rrauw. Fijne dag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik doe mee voor het pakketje van Rivka :)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi Ingrid,

    Eerst maar eens gefeliciteerd in deze mooie week! Die sokken lonken al een tijdje naar me, dus ik doe graag mee!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Heerlijk, die sokken! En lekker warm aan mijn voeten als ik 's morgens de PZC rondbreng! En omdat jijzelf niet kan meedoen met je cadeautjes weggeverij, ga ik wat voor jou bedenken! groeten uit een nat Zeeland waar nu een waterig zonnetje om het hoekje van wolken komt kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Gezellig hoor zo'n Give Away Marathon :D :D

    Graag zou ik mee willen dingen voor een Gratis Patroon van Marieke :)

    Groetjes van Ivonne

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wauw, wat een leuke tekening heb je er weer bij gemaakt. En wat een leuke give-away's. Het is weer moeilijk kiezen. Ik dacht aan het visje van Mriek, maar ik heb het haken nog helemaal niet onder de knie. Laat staan dat ik een patroon moet lezen. Dus ga ik deze keer voor het pakje van Rrauw. En ik vind het heel leuk dat ze dit voor je doen. groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat een feestje is het hier zeg! Een mens zo er overweldigd van raken :-) Ik heb genoten van je verhaal van vandaag, van je tekening, van de mooie spulletjes die je weggeeft, van de enthousiaste reacties van de mensen hier boven mij. En nu mag ik tot slot ook nog zeggen waar ik voor mee zou mogen kiezen... oei, dat is heel moeilijk. Ik kies voor de spulletjes van Rivka. Fijne dag nog vandaag! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  52. He leuk al die give aways :-) Nu draag ook ik alleen sokken als het koud is en voor de rest loop ik ook graag o blote voeten maar sinds ik paard rij en ik me iedere dinsdag op de manege mijn rubberlaarzen (je weet wel van die zwarte) aan moet trekken heb ik echt nog een paar sokken nodig. Mijn sokken gaan slechts een seizoen mee en dan vallen de gaten er in.
    En ik vind de sokken wel erg snoezig met die wolkjes. Ik hoop dan ook de sokken te winnen. Hihihi ;-)

    groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ooooo, ik doe enkel mee met give-aways als ik echt heel graag iets wil winnen. En deze sokken zien er mij 'hemels' uit =)

    BeantwoordenVerwijderen
  54. die sokken zien er heel fijn uit zeg,. leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Prachtig weer... ik doe graag mee voor het pakketje van Rrauw...

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Oh wow, ik doe gewoon weer mee! voor mij ook de sokken alstjeblieft!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Als die sokken toch eens mijn benen konden sieren....super!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. nou nu je het zo vraagt,
    ik zou toch wel graag in wolken willen lopen, dat kan ik nu wel gebruiken, wat fluffigheid om mijn benen, met dat zware lijf vol met baby!
    Haha,,,....dus jaaaaa heeel graag, en nu duimen

    BeantwoordenVerwijderen
  59. al zoveel reacties, wow. Ik ga voor de sokken die zijn echt helemaal top.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ik ben gek van sokken! Heb ze ook in allerlei kleurtjes (lekker gek en vrolijk) Kinderen in mijn klas vinden ze ook altijd super! Dus ik doe graag mee voor de te gekke wolken sokken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ik doe graag mee voor de geweldige wolkensokken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Leuke give away's weer! De sokken zijn super leuk, maar ik ga toch voor het Rrauw pakket.
    succes en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Lees graag je blog met aparte verhalen en prachtige tekeningen. Reageer eigenlijk nooit, maar dat gehaakte visje vind ik zo grappig! Na ruim 12 jaar is onze goudvis uit zijn vijfde kom gesprongen (normaal is het 1 kom met verschillende vissen) en hebben we besloten om geen nieuwe meer aan te schaffen. Maar ik blijf op dat plekje een oranje visje missen en zo'n zelfgehaakte lijkt me daar wel heel leuk staan! Groetjes, Lindy

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Oh die sokken! Fantastisch! En ik had echt wel gezien dat dat een hondje was hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wat een geweldige leuke actie!
    graag zou ik meedoen voor het patroon van Mriek!!
    Groetjes Miep

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Ik ben gek op vissen, ik doe dus mee voor het haakpatroon. Groetjes, Agi

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Ooh ik <3 die sokken, ik waag graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ik doe heel graag mee voor pakketje twee, ik ben namelijk gek op papiertjes, notitieboekjes enzo?
    Morgenvroeg vetrek ik naar Ned , kom dinsdag terug, die dagen heb ik niet de beschikking over een computer, dus dinsdagavond ga ik vlug vlug bij alle items even een commentaar zetten. Hoop dat het dan nog niet te laat is!!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Waauw wat een mooie spulletjes! Ik doe heel graag mee voor de wolkensokken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Oh, die sokken, zo mooi! Al mijn sokken hebben 'prentjes', maar wolken heb ik nog niet!!!!
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Oooooh, die wolkensokken......!!!! (ik heb ook alleen maar zwarte exemplaren die niet bij elkaar horen...)

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Weer een leuke hoor! Ik doe graag mee voor her rrauw pakketje (de tweede)

    Liefs flo

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Wauw, ik doe mee voor dat pakketje van Rrauw!! (en het rijmt ook nog :P) Mooi al die papieren spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Ik doe graag mee voor de prachtige wolkensokken!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Ik doe graag mee voor de sokken! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Ook ik doe graag mee voor de sokken!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Fijn! Ik doe graag mee voor de eerste :) sokken!

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Ojaaaa die sokken zijn gaaf! Doe ik graag voor mee hoor.
    Ik dacht eerst dat je die mooie tekening ging weggeven, hij is echt superduperultracool! (is ook geen woord denk ik) Ik heb ook een hulpkat die altijd meehelpt met de was (echt hoor!)

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Wauwwww, wat leuke grove aways, ik wil graag meedoen voor het gratis haaatroontje van by Mriek.... Ik ben dan ook echt een haakster!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Leuk!! Ik ga mee voor het papierpakket, ben er gek op!

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Wow, de tekening met het waskonijn...die is gaaf zeg! Wat superleuk dat je je 1000e bericht met zo'n feestweek viert :) Ik doe graag mee voor het Rrauw-pakketje!

    BeantwoordenVerwijderen
  83. dacht de leuke sokken al te herkennen, zo'n leuk winkeltje sloppop YEAH
    die zou ik wel willen winnen:)!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Ik waag een gokje voor de papierspulletjes give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Ik weet niet wat mooier is: jouw tekening van de sokken of de sokken zelf :-) Ik doe dus mee, voor een van de twee!

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Wat een leuke spulletjes allemaal, die sokken zijn echt fantastisch! dus ik doe daar graag voor mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Ha, die sokken! Als luchtacrobate moet ik daar wel voor vallen.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Oh wat heb je een leuke spulletjes weg te geven. En wat maak je er weer leuk tekeningen bij. Ik zou graag meedoen met het pakketje van Rrauw. Nog een fijne feestweek:)

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Oh oh, wat prachtig weer! Ik ben zowel gek op papier als op vrolijke sokken, dus ik zou met beide in de wolken zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Wat leuk allemaal!! Die sokken vind ik geweldig, zou ik erg leuk vinden om te winnen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Whieooooeee! Doe weer gezellig mee :) en ga voor de wolkensokken!

    Zonnige groet!
    Matty

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Wat 'n verwennerij toch allemaal! Leuk die tekeningetjes erbij. Ik wil graag meedoen en dan ga ik voor de wolkensokken, loop namelijk ook altijd met m'n hoofd in de wolken!

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Jeetje, wat een reacties allemaal. En wat een leuke blog heb je. Via via kwam ik hier terecht. Ga zo eens even lekker liggen lezen in bed.

    Maar ik doe graag mee voor de sokken. Hoewel ik het liefst op blote voeten loop, heb ik altijd koude voeten!
    Groet,
    Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Dit is je 100 ste reactie. gefeliciteerd. Je hebt dan ook een super leuke actie en je blog ontploft haast!!!

    Succes ermee,

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Hoi Ingrid,

    Dit is je 100ste reactie, gefeliciteerd!
    je hebt dan ook een super leuke actie die er voor zorgt dat je blog bijna ontploft.
    Succes !

    BeantwoordenVerwijderen
  96. oh die sokken! ik heb net gereageerd op je bericht van maandag dus dit voelt wel een beetje hebberig, maar ik doe toch graag mee voor de kousen. als ik niet in de prijzen val, moet ik ze misschien maar zelf kopen, zo prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Ik heb een sokken-tik en draag alleen "leuke" sokken. De wolken sokken zijn geweldig! Dus doe ik graag mee met de give away van vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Wat een mooie dingen. Alles is echt prachtig. IK wil wel op wolkjes lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Kan het nog?? Doe graag mee voor het Rrauw pakketje, mooi! Hoewel die wolkensokken... :)
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Oh die sokken, verwennerij voor de voeten. En als er daar eentje van kwijt raakt, wat in ons huishouden te vaak gebeurd, kan ik een echt leuke sokpop maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Oh jee.. een dag te laat voor die supersokken! Wat een leuk initiatief, deze feestweek! Van harte Ingrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Toeval, maar ik heb deze week net een stapel patroontjes bij Mriek gekocht, waaronder dit patroontje van de kwal en de vis. Het was dus ienemienemutte doen tussen Rrauw en de sokken.
    Ik doe dus heel graag mee voor de wolkensokken, (als het nog kan ?).

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Oei die sokken, alleen al in zo'n tekening, wat kan je heerlijk tekenen!
    Maar de sokken dus.. Mooi in winterlaarzen dat ze er net bovenuit piepen..
    In ieder geval doe ik hier een poging en anders bestaat er gelukkig nog een sloppop webshop:)

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Wauw, het pakketje van Rivka is helemaal top! (de rest ook, maar ik ben nu eenmaal meer een postliefhebber :) ) Ik doe graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Jaaaaa...wolkensokken! Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Oh oh oh, wat moet ik nog zeggen? Zulke geweldige spullen, zou het..?

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Wolksokken!! :))
    Wat doen er veel mensen mee, echt erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Hoi Ingrid,

    mag ik nog meedoen?
    Wat een leuke tekening heb je gemaakt! Beetje 'Alice in Wonderland'-achtig. Je zou een goede Kinderboekenillustrator zijn....
    Ik vind het moeilijk kiezen tussen de mooie wolkensokken en het postpakketje (en misschien hoef ik niet eens te kiezen, want te laat ;-) maar als ik dan toch moet kiezen.....dan kies ik voor het pakketje van Rrauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Ik ben om voor het Rrauw pakketje! Dat vind ik helemaal te WAUW! Succes met je marathon!

    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Geweldige sokken!!!
    Als ik die nu eens zou winnen....
    Succes met de marathon

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Heb een kleine 'fetish' voor papierwaren, zo'n pakketje van Rivka is prachtig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Winnen is niet mijn specialiteit maar toch is blijven proberen mijn enige kans; het Rrauw pakket spreekt me enorm aan.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)