donderdag 4 oktober 2012

Preparing for the market (oh oh)


na een lichte aarzeling,
besloot ik toch weer te boeken voor de Sundaymarket
van a.s zondag,
het weer is gewoon een risico,
zo in de herfst, maar het ziet ernaar uit,
dat het droog blijft (gelukkig)


nadat ik de zorgen om het weer,
achter me kon laten,
besloot ik gisteren de spullen te gaan ordenen,
die staan nu opgestapeld,
tegen een wand in mijn werkkamer,
wat een Hele verbetering is,
eerst stonden ze op zolder, 
moest alles steeds een vlizo trap op en af (och hemel)
maar evengoed,
zie ik er altijd een beetje tegenop..


binnen no-time, is het echt een Enorme chaos,
oude spullen eruit, nieuwe erin,
en toen ik de bovenste doos wilde pakken,
gleed er een houten blokkendoos af,
die ik niet had gezien..
met de punt op mijn hoofd,
meteen een bult, ik moest er echt een tijdje van bijkomen..


maar stoppen was geen optie,
dus ik sorteerde, prijsde,
er leek geen einde aan te komen,
 en er komt altijd een punt waarop ik,
een zenuwinzinking nabij ben,
 denk dat ik het Nooit meer in orde krijg,
dan is het tijd voor koffie
moed verzamelen, diep ademhalen, en weer doorgaan...
 dan uren later...staat alles weer netjes opgestapeld..
&
ben ik er klaar voor (soort van)
pfff
fijne dag
-X-

15 opmerkingen:

  1. Wauw, ik wou dat ik "eventjes" langs kon komen want ik zie leuke spulletjes!!

    Succes met de handel;)

    Fijne dag!

    Liefs,
    Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goeiemorgen MOOI MENS.... heel veel plezier en SUCCES zondag, groet Tantejo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei, hoop dat het met de bult al wat beter gaat :o(
    Tja, een risico het weer... wellicht trekt het bij en wordt het een prachtig weekend... daar gaan we gewoon vanuit toch. Succes met alles... mooie spullen weer ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zelf ga ik in november pas (voor het eerst) de boer op maar het is hier nu al een enorme chaos, zucht. Maar kijk er wel naar uit. Hopelijk blijft het droog dit weekend anders is het wel sneu!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oei, dat deed vast pijn dan... Hoop dat je een beetje bent bijgekomen en verder kunt met je marktvoorbereidingen! Zal duimen voor mooi weer :-) wie weet helpt het...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop ook op mooi weer, sta namelijk zelf ook op een markt (echt waar bazaar). Succes met de laatste voorbereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. he sterkte met de bult.
    en zie je aanstaande zondag wel.
    kom wel even kijken.

    liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oei, voorzichtig toch! Hopelijk trekt de bult snel weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oef,.....dat doet gemeen pijn! Natuurlijk verdien je nu gewoon mooi weer zondag ;-) Good luck!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Au :-(
    Ik duim voor mooi weer, plezier en succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ohhh ...busy bee
    yes no rain please.I did it last weekend..so I can be sick still sunday.
    Got some colorful pots for you.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk The Sunday market ik kom langs wellicht zien we elkaar nog in het echt!
    Succes in ieder geval en ik duim voor droog weer!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhh woonde ik maar korterbij want dit lijkt me het ultieme shoppen, misschien nog wel leuker als een rommelmarkt.
    Ik wens je prachtig herfstweer toe en een goede verkoop en heel veel plezier!
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)