zaterdag 17 november 2012

No more points (big or small) today and a baloon


nadat ik mij deze week,
een slag in de rondte heb gewerkt,
wat zeg ik, wel 3 slagen,
hoewel het enkel de puntjes op de i
zouden moeten zijn...
(dat zijn dan wel Hele grote punten)
heb ik bedacht dat P en ik vandaag maar eens,
een dagje naar de Hoofdstad gaan
(hij vond het ook een goed idee, hoor)
waar we de winkel van Jane gaan bekijken,
appeltaart gaan eten in de Jordaan,
en het Stedelijk Museum zullen bezoeken...
dus ik ga P maar eens roepen,
op zoek naar wanten,
in één van mijn rommelige manden
(want oh wat is het koud)
en wil ik jullie nog een (virtuele) ballon geven
want


niemand kan treurig blijven
als hij (of zij) een ballon krijgt, 
niet waar?
-xxx-

12 opmerkingen:

  1. Goeie morgen, fijne dag in A.... en de groetjes van Tantejo
    PS. Ik ga met Rosa een taart bakken en naar Sinterklaas kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke dag voor A'dam, lekker koud :-)
    Veel plezier! groeten aan Jane!
    Wij gaan met z'n allen op de bank de Goedheiligman kijken...met een ziek meisje kunnen we toch niet weg...

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk vooruitzicht. Met koud weer smaakt die appeltaart in de Jordaan nóg lekkerder. Ik ben benieuwd, wat je van het Stedelijk vind? Veel plezier!
    Ps: ballonnen zijn een feestje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier en bedankt voor de ballon!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat wordt een leuke dag, heerlijk de Jordaan. Zo gezellig. Goed aankleden natuurlijk, maar binnen is het overal lekker warm. Dan smaakt de appeltaart nog beter. Goed weekend! Groetjes Martine.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben ik helemaal met je eens! Van ballonnen wordt je blij! Veel plzr in 't Amsterdamsche! Ben benieuwd hoe je het in het stedelijk vindt!

    Zonnige groet!
    Matty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. same here I want to see the new shop from Jane and the new Museum...but no time,poor me

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik las in de 101 dat je er volgende maand in staat. Ben benieuwd. Had van je 'gehoord' maar nog nooit gekeken.. Dus wel moeten doen!! Wat een leuke blog! Lieve groet Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oooww, jammer dat ik gisteren niet in Amsterdam was! x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi...
    Vraagje: schrijf en teken jij met je muis op je foto's? Het ziet er zo strak uit, mij lukt dat niet goed hoor, vooral schrijven niet. Dan krijg ik zo'n bibberig handschrift. Of heb je daar een trucje voor ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)