zaterdag 8 december 2012

The litlle (kind of) shop is open


zaterdagochtend ochtend 7 uur,
loopp ik de trap af, slaperig,
doe de deur van de kamer open,
en Oja, dat is waar,
de woonkamer is een soort van winkeltje geworden,
en terwijl ik koffie zet, 
loop ik even rond,
het ziet er fantastisch uit..


we hebben gisteren echt knetter hard gewerkt,
en ik moet je eerlijk zeggen,
dat er ergens op de dag, een moment was,
dat ik Echt dacht, dat het Nooit meer goed kwam
(ik stortte nog net niet huilend ter aarde,
maar het scheelde niet veel..)


maar we kregen het voor elkaar,
vraag niet Hoe, 
maar we deden het,
begeleid door heel veel kopjes koffie,
en de brownies van Fem,
die een hele doos liet bezorgen per post,
(ach liefje, waar zou ik toch zijn...)


het liefst had ik de gehele collectie spullen
van Jolanda meteen gekocht,
maar ik heb me ingehouden,
maar zondag aan het eind van het weekend,
gaat er vast nog wel wat gehandeld worden,
zo onderling..

.
 hoewel het natuurlijk ook wel 
fijn zou zijn, als we gewoon uitverkocht raken..
ik ga mijn koffie drinken,
mijn Feestelijke jurk strijken (jaja)
en de dames boven eens wakker maken,
dan nog even wat schikken en herschikken,
beetje zenuwachtig rond lopen (ha)
en dan om 10 uur:


fijne dag
en misschien zien we je,
van harte welkom
-X-

32 opmerkingen:

  1. Heel veel plezier en succes!! Je mariabeeld had ik zo gekocht, helaas woon ik net even te ver.
    Groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh! Dat ziet er super leuk uit! Zo jammer dat het niet wat dichter bij mij in de buurt is!
    Veel succes vandaag!
    Groetjes,
    Mariël.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat leuk zeg ! Heel veel succes maar vooral... veel plezier (dat gaat vast goedkomen). groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier dames!
    Als ik dichterbij had gewoond én de treinen normaal zouden rijden, was ik zeker even langs gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. it all looks so lovely...wish I could be there! sure it will be a great success x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een goede verkoopdag gewenst! Jammer dat het te ver is, want de kerstballen hadden heel mooi in onze boom gestaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi, lees met zoveel plezier je blog! En wat leuk om meer over jouzelf te lezen in de Flow! Afijn, viir vandaag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. VEEL PLEZIER!!!
    Die ballen wil ik ook wel in mijn boom ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goede verkoop gewenst!!! En heel veel plezier!
    Helaas heb ik zelf onze winkel open vandaag...(en het is wat te ver rijden...snik)

    Fijne dagen! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goede verkoop gewenst en als het weer niet zo geweest was had ik wel die kant op gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het gaat vast goed komen, als ik de spulletjes zo zie ;-)
    Veel plezier vandaag & suc6 met de verkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Als de zon bij jullie net zo mooi schijnt als hier, dan moet het gewoon een succes worden. Veel plezier
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Was graag komen kijken/kopen maar ik zit ietsje te ver weg -Leeuwarden- ik wens je een gezellige dag en mooie handel!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Meisjes of moet ik Dames zeggen?
    Het ziet er prachtig en lekker (de brownies en GENIET van twee fijne dagen. Hartegroet van Tantejo uit Middelburg

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het ziet er prachtig uit! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er super leuk uit! Veel succes en plezier deze dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Joehoe veel plezier vandaag en morgen en een goede verkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel veel plezier dit weekend!! Het ziet er prachtig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat ben ik apejaloers op al die kopers die in jouw winkeltje gaan snuffelen. Jammer genoeg kan ik er niet zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jullie hebben vast goede zaken gedaan vandaag. Het ziet er hel mooi uit en het weer zat vandaag ook mee. Veel plezier nog morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Aan iedereen die NIET geweest is..jullie hebben echt iets bijzonders gemist! Wat was het leuk om je in het échie te zien en wat een schatkamer aan spullen. Ik ( en de meiden) hebben genoten, ook van Zutphen .

    Kris

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ziek zijn heeft zo zijn beperkingen...ik lees allemaal leuke berichten....mmmmmm heerlijk voor jullie enjoy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ik hoop dat jullie verkoop dat een succesje was, ik zie op de foto's alweer allemaal dingen die ik zou willen kopen. Heel jammer dat ik het heb gemist....

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het was leuk om er vanmiddag even te zijn en lekker te neuzen tussen de spullen. En een paar spulletjes mee te nemen naar huis...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Was het een leuke en gezellige dag?! Vast!! Er zitten (misschien wel zaten:) hele leuke spulletjes bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Even een totaal andere opmerking hier (al wens ik je ook veel succes en hoop ik dat vandaag een succes was!)...maar wat bijzonder om de Turkse theeglaasjes terug te zien, waar ik deze zomer in Istanbul zoveel appelthee uit gedronken heb! Hier zit er koffie in, oh wat zijn ze mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ha Ingrid en hulptroepen : heel veel succes vandaag en het wordt vat een nog groter succes dan gisteren, liefs Hans, Guusje en Sophia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Olala, ik hoop dat veel verkocht hebt maar dat niemand het blueband hoofdstedenbordje kocht. Ik zou er zo graag, net als vroeger thuis, mijn beschuitje van eten. Als het er nog is mag ik het dan van je kopen? (ik zag het op de foto in het ikeadruiprekje staan)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)