zaterdag 26 januari 2013

Gone, for the day...

-plaatje uit The Snowmanbook 1965-

10 opmerkingen:

  1. Fijn weekend !
    En wat een héérlijk plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie wijsheid met een prentje om bij te smelten.

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk plaatje,geniet van je zaterdag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. *********

    http://en.wikipedia.org/wiki/Wilson_Bentley

    ********

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi plaatje zeg! Fijne dag!

    Groetjes, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief plaatje, snel bij zijn als je nog wat sneeuw wilt vangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het sneeuwen is zojuist gestopt bij ons. De thermometer staat nu op 0 graden. Waarschijnlijk is het straks gedaan met de sneeuw. Ik hou van die plaatjes uit de jaren '60.
    Groetjes, Angelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De lente komt eraan! Maar wat een mooi plaatje is dat en goeie tekst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja! Vorige week wees mijn kleine dochter me erop. Ze zei: "Kijk, mama.." En ik keek op haar handschoenen en jas. Wat zijn ze Mooooi! (écht!) Ik ben zo blij met die kleine mensjes die zo groot kunnen genieten. En blij dat ik de tijd nam om samen met haar te kijken. Ik moest gewoon hier op reageren. .. ¦)
    Bedankt voor jouw blog. Hartelijke groetjes, Sampje.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)