maandag 28 januari 2013

Gone to Antwerpen...


vandaag ben ik naar Antwerpen,
om die puntjes op de i te bespreken,
over het boek,
(Martine en Jurianne bekeken de eerste versie al,
en waren beide heel enthousiast 
ik heb zo ongeveer de hele zondag,
achter mijn laptop doorgebracht,
met een pen en papier,
het kostte me zo ongeveer een heel blok,
aan lijstjes en berekeningen
er moesten nog wat pagina's uit:
dus als ik dan deze foto daar zet,
en die pagina eruit haal,
en dat project vervang door dat....



(oh mag ik niet even ergens in een caravan,
in een appelboomgaard zitten, 
desnoods met een paard op het dak,
hoewel ik Echte paarden een beetje eng vind,
met mooi weer alsjeblieft, dat vooral...ohoh)
maar nee, er moest gepuzzeld worden,
met aantallen, foto's, tekeningen...
uiteindelijk zelfs met tussenkomst van P,
omdat ik dan weer te veel eruit haalde,
dan weer te weinig,
ik snapte het gewoon niet meer..
(of ik kan niet rekenen)


maar ik geloof dat ik eruit ben,
en nu hoop ik dat het goed is zo,
dat Sara en Sophie van de uitgeverij,
niet Ineens iets heel anders willen...
de foto's bij deze post
zijn gemaakt toen ik de stapel voor
de cover van het boek maakte,
het is een Echte stapel,
in elkaar geplakt met Duct-tape
(en 487 keer omgevallen,
maar dat terzijde)


en dit was dan de fotostudio (ha)
kortom het heeft me maandenlang,
lekker bezig gehouden,
en nu nadert het zijn (of liever eigenlijk haar) voltooiing,
en dan hoe ik er maar weer eens
over op, maar ja waar het ♥ vol van is...


ik wens jullie een hele fijne maandag,
ook namens Bambi
(mochten herten al kunnen praten)
-X-

26 opmerkingen:

  1. Veel plezier in Antwerpen!
    Succes met je boek! Ik ben benieuwd hoe hij wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend! Veel plezier in Antwerpen en een hele fijne dag! Kijk erg uit naar je boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier en succes in Antwerpen!!
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey, veel succes in Antwerpen!!! Ben zo benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel succes en plezier in Antwerpen! Ben razend nieuwsgierig naar je boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zul je voorzichtig zijn.....
    (en natuurlijk ook een fijne dag gewenst)
    Hartegroet van Tantejo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha jouw stapel ;-) Veel plezier vandaag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou, je mag er vol van zijn hoor! Lijkt me geweldig (en ook erg spannend) zo een creatief proces.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Spannend allemaal hoor! Ben zóóó benieuwd naar het boek! Succes in Antwerpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ga je boek zeker kopen!
    De foto's zien er veelbelovend uit.
    Nog héél ff doorbijten, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijne werkdag in Antwerpen! Ben zo nieuwsgierig naar je boek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Suc6 vandaag. Ben zo benieuwd hoe het uiteindelijk wordt. Kan niet wachten.....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is nog een hele bevalling, zo'n boek :). Ben erg benieuwd inmiddels!
    Wanneer komt het ook weer uit?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ingrid!
    Succes en plezier vandaag! nog twee maandjes toch? :)Ben zoooo benieuwd!

    Zonnige groet,
    Matty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Succes vanmiddag en denk eraan: geniet ook hiervan!

    "Worrying does not empty tomorrow of its troubles,
    It empties today of its strength"
    -Mary Engelbreit-

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo zo, wat een dijk van een "proefleesteam" heb jij!! Volgens mij heb je nu niets meer te doen in Antwerpen (meer shop- en eettijd ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Veel succes al zal het er nu bijna op zitten. Hopelijk heb je een leuke en inspirerende dag gehad. En hebben ze niet al te veel Meer willen veranderen. Ik word wel nieuwsgierig hoor naar je boek..

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat fijn, ik ben zo benieuwd naar je boek!
    BTW : vandaag het heerlijk kadootje van Kekootje in de post, dat ik via jou won. Dankjewel, it made my day!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het wordt nu echt SPANNEND!!!
    De boek-verschijn-dag komt steeds dichterbij....
    LeUK!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ben ook heel benieuwd hoe je dag is geweest....en kan niet wachten op het veelbelovende boek
    X Esther (Espiratie.blogspot)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jouw blog definitely brightens my day! Ik ben je gaan volgen.

    Liefs bianca
    p.s. misschien vind je het ook leuk om een keertje mijn blog te bekijken: http://atmicasa.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat megaspannend allemaal! Ik hoop dat jullie eruit gekomen zijn, maar dat zal vast. Ik kan in elk geval niet wachten tot het uitkomt, want je hebt er vast iets geweldigs van gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)