zondag 27 januari 2013

Hurray for you!


mijn blog kraakt af en toe,
in zijn voegen,
als je goed luistert hoor je het..
zoveel leuke, grappige en lieve reacties
zoveel bezoekers, volgers en pageviews,
dat ik eigenlijk niet meer zo goed 
naar mijn statistieken durf te kijken
stel je voor dat ik Ineens al die mensen voor me zie,
het Idee dat ik daar iets tegen zou moeten zeggen..
dus dat doe ik maar niet
en ik geniet ervan,
 ik wilde een Dank-Jullie-Post maken
dus ik fotgrafeerde dit bloemetje,
ik had niks anders voorhanden, qua bloem,
maar dit (één bloemetje)
 leek met toch een beetje mager


precies op dat moment
(dat ik dacht wat dan...)
viel er een pakje in de brievenbus
met dit boek erin, een Zomaar-kadootje van Bernardine,
een lezer van mijn blog,
echt een prachtig boekje uit de jaren 50,
met allerlei Feestelijk papier-dingen erin..
dus ik zocht allerlei gezellige papiertjes bij elkaar
en begon te knippen..




het idee is simpel
(en dus niet van mij-ha-)
de kleuter-hoera-slinger-maar dan mooier,
ik plakte steeds 2 stroken papier op elkaar
en knipte dan de figuurtjes erin..


ik ben niet zo heel ver gekomen,
want via de mail
rolde mijn hele vormgegeven boek binnen,
waarmee ik de rest van de middag zoet was,
het ziet er prachtig uit,
maar er moeten nog wel wat puntjes op de I worden gezet
dus ik fotografeerde tussendoor nog even
mijn half affe slingertje..


je kan het zelf natuurlijk zo lang maken,
als je wil, 
meters en meters slinger hang ik voor jullie op
(in gedachte dan, he...)
als dank voor alle reacties, mailtjes,
kadootjes, post en Dat soort dingen
ik waardeer het Bijzonder, echt waar...
daarom zeg ik:


Hoera voor jullie
en een beetje voor mijn boek,
wat zo ongeveer af is
(morgen ga ik naar Antwerpen, voor die puntjes..)

bedankt en een fijne dag
(de kou is uit de lucht, heb je het al gevoeld?)
-X-

39 opmerkingen:

  1. HURRAY FOR YOU!!!!!! Dankjewel voor je gelukkigmakende berichten iedere dag!
    En ik vind het zo spannend...je eigen boek! :-)

    Oh en dat ene bloemetje is juist prachtig!!!!!!

    Liefs, Ellemijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie slinger al! Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hoeraatje voor jou Ingrid, voor je mooie blog! Ik geniet er iedere dag weer van! Dank je! Ik wens je een hele mooie dag toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel succes met de puntjes op de i zetten. En de kou is idd weer wat uit de lucht. Een fijne zondag en bedankt voor de slingers. Ik zie ze in gedachten al in huis hangen ;)
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellig boekje zeg, daar weet jij wel weg mee én je kleuterschaartje komt weer van pas (niet verder vertellen maar ik heb die kleuterschaartjes ook, zoooooooo handig en waarom moeilijk doen...). Ben erg benieuwd naar je boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is iedere dag weer een plezier om je blog te lezen en vooral om je mooie foto's te bekijken!
    Je hebt al die aandacht dik verdiend! Ik kijk ook enorm uit naar de boek. Wordt vast een bestseller!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk, je boek bijna klaar voor drukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoera terug! En een mooie dag!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hurray hurray, en die slingers hangen hier al in huis hoor, succes met de laatste loodjes van je boek
    groetjes
    Miss Mustache

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoera voor jou die ons iedere keer weer blij maakt met mooie, leuke en inspirerende ideeën. Die slinger is niet van jou maar nog niet door jou gemaakt...... fijne dag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gaaf boekje heb je gehad! En je eigen boek bijna klaar, leuk! Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij ook bedankt voor je mooie berichten, en ik ben benieuwd naar het boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is elke keer een feestje om hier te komen lezen en vooral ook kijken! Ik ben zooo benieuwd naar je boek ;-) Enne, heerlijk dat de kou uit de lucht is, geef mij maar lente! Een fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat plezier met papier-boekje kon toch niet beter terecht komen dan bij jou!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prima knutsel om met de kleuter te doen op deze regenachtige zondag! Hoera voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dank JIJ wel. Wordt toch steeds blij van jouw blog en heerlijke foto`s. Verheug mij zooo op jouw boek. Hiervoor super bedankt. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik kan me die slingers nog van vroeger herinneren (kleuterschool). Leuk! Ben benieuwd naar je boek! Kijk er echt naar uit!
    groetjes, Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bedankt voor die bloemen! (of bloem)
    Succes met de puntjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Bedankt voor de bloem en de supergave slingers :) En hoera voor je boek! Ben heel erg benieuwd! Zet em op vandaag met die puntjes he :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lief, je berichtje, het boekje en de slinger.
    Ik ben heel benieuwd naar je boek, lijkt me heerlijk om een Ingthing te kunnen lezen op de bank, met een pot thee en een schaaltje chocola (want ik heb inderdaad nog gewoon heel ouderwets een computer op een bureautje, waar je dan ook heel recht en stijf voor moet zitten (omdat het bureautje natuurlijk verder helemaal vol rommel ligt)).

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ahhh wat een lief boemetje en de slinger is TOP. Klein tipje: als je dubbelzijdig (scrap)papier gebruikt kan je het lijmen overslaan. Met die regen hier is het echt knutselweer. Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi, dankjewel. Ik neem het graag in ontvangst. De slingers zal ik zelf ook ophangen. Heel veel succes met de puntjes, je maakt alle volgers wel erg nieuwsgierig.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik kijk zoooo enorm hard uit naar het Ingthings-boek.......:)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Weer een lieve gezellige post vandaag met dat geweldige papier en slingertje ....daar word ik blij van.... Nu wachten op jou boek.kan haast niet wachten xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk dat je boek nu bijna klaar is! Hoera voor jou :-)! Ik ben heel benieuwd. Fijne dag morgen in Antwerpen!
    Groetjes, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jij bedankt, voor je leuke blogjes waar je mensen elke dag weer blij mee maakt (mij ook).
    En succes met de puntjes op de i ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dankjewel voor de mooie woorden en de leuke slinger! Ik ben altijd blij om je blog te lezen. Succes met het afmaken van je boek, ik verheug me er op...

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dag Ingrid,

    Zonet je blog ontdekt en meteen follower geworden.
    Wat toevallig: ik heb vanochtend ook een blogstukje over slingers geschreven: http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be/2013/01/pimp-up-your-life-maak-slingers.html

    Ik kijk nu al heel erg uit naar "Kringloopgeluk" en schaf het me zeker aan want ik ben zelf ook een verwoed kringloopster.



    BeantwoordenVerwijderen
  29. Het is elke dag weer een klein feestje om jouw blog te lezen! Leuk dat je boek bijna af is!!
    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoera voor jou! Voor je fijne berichtjes iedere keer weer.
    Heel veel succes en plezier in Antwerpen morgen. Ben ondertussen super benieuwd naar je boek.

    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat spannend van je boek, de laatste puntjes... tjonge...
    En de slinger, wat leuk weer... en zo kleurrijk. Succes morgen in Antwerpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. O ja,zo'n slinger maakten we op de kleuterschool..Na ruim 40 jaar vind ik hem nog steeds leuk!Zeker met dat mooie papier.
    Ik sluit me aan bij vorige schrijfsters; hoera voor jou!
    Ik geniet ieder dag van je teksten,foto's en ideetjes! En ook ik ben reuze benieuwd naar je boek.Heb een goede dag morgen in Antwerpen!warme groet van sija

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoera voor jou.
    En...leuk slingertje, je moet er maar opkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoe was het ook alweer?
    Het leven is een feest, maar je moet wel zelf de slingers ophangen!
    Dat is dan voor vandaag weer gelukt.
    Fijn dat ik daaraan heb kunnen bijdragen ;-)
    Succes morgen in België.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Spannend hoor ...je eigen boek!
    Leuk leuk leuk geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Spannend...ik denk dat we allemaal wachten op jouw boek! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Jij ook ThankYou voor een heerlijk blog. Altijd weer genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Cool! Je boek bijna af!!! Succes met de laatste loodjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)