dinsdag 29 januari 2013

It feels like spring, let's do something nice...(give away)

 -foto Erika-

een week of wat geleden,
vroeg ik via Twitter of er misschien iemand,
iets weg wilde geven via mijn blog, vorige week
daar kreeg ik Zoveel leuke reacties op,
dat ik het deze week nog maar eens doe,
van Erika, zij heeft de blog Mikodesign,
waarop zij haar werk laat zien
(onder andere)

 -foto Erika-

ik hou van al haar werk,
maar de ze Craft panel waarmee je van alles kan maken,
met de afbeelding van Frida Kahlo
(over wie ik een aantal boeken heb gelezen,
hele bijzondere vrouw en dito werk)
vind ik fantastisch,
dus als jij dat ook vind,
doe mee...


-foto Chantal-

 Chantal, die de blog en het winkeltje
wil graag dit setje kaarten weggeven,
net nieuw in de webshop,
oh en kijk ook even rond, 
er staan de leukste vondsten in
(ik zag toch een stel leuke kopjes staan,
maar ik heb er al zoveel..)
en bijzondere ontwerpen,
dus als  je zin hebt in deze kaarten,
laat maar weten...

 -foto Maartje-

oh en deze,
 Maartje geeft een halve meter stof weg,
naar keuze, uit haar winkeltje Studio Saartje,
waar je bijvoorbeeld zo'n gezellig kussen van kan maken,
ik heb een ongelofelijk zwak voor stoffen,
hoewel ik zelden nog iets naai,
maar als ik daar een beetje rondkijk,
denk ik dat ik misschien mijn naaimachine,
maar weer eens tevoorschijn moet halen..

-foto Babet-

als laatste, maar zeker niet de minste,
een setje briefpapier, met kladblokje en sluitzegels
ontworpen door Babet,
haar werk kenmerkt zich door heldere lijnen,
en prachtige kleuren,
zij maakt ook dingen in opdracht,
kijk maar eens op haar site Oktoberdots

dus...
als je zin hebt in een 
-het lijkt wel Lente ineens,
laten we het vieren -kadootje-
laat dan een reactie achter,
en vertel me wat je graag zou winnen
Donderdag maak ik de winnaars bekend

-if you like to win one of these lovely gifts,
please tell me what you like, 
i'll choose the winners in two days, thank you-

fijne dag
-X-

159 opmerkingen:

  1. Heerlijk die mooie dingen! Zo'n stukje stof lijkt me ook wel wat, ik doe graag mee.
    Inez, ineseda.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke give-away! Ik zou wel graag een stukje stof willen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat lastig kiezen! Ik hou ook van Frida Kahlo, maar kies toch voor de stof (en dan wordt de keuze daarna nog een keer lastig!) zodat ik eindelijk weer eens achter de naaimachine kruip..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat leuk! Ik zou graag meedoen voor het stof.. om er een zwierig lenterokje van te maken? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk allemaal weer! Ik doe graag weer mee. Het setje briefpapier vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou hé, idd, hoewel het vandaag hier druilerig is scheen gisteren gewoon de zon!! Heerlijk ;)

    Wat een mooie spullen weer. Ik doe graag mee voor het setje briefpapier van Babet. (ben net in de wereld van snail mail gedoken en dan komt dit goed van pas)

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik zou alles wel willen winnen.
    Hoe was het gisteren in Antwerpen?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie giveaway weer <3
    Ik zou wel graag meedoen voor het setje van mikodesign..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. o, wat is het allemaal leuk!! Wat super :) Ik doe heel graag mee voor het laatste weggevertje.
    Groetjes, Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk allemaal, moeiljk kiezen. Maar ik ga voor het Frieda Kahloo setje. Heb dat altijd een inspirerende kunstenares gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen! Als ik hier naar buiten kijk is het nog niet bepaalt lente. Maar blij word ik in ieder geval van je blogs!
    Ik maak graag kans op een stukje stof, keek alvast rond op de webwinkel van Saartje en werd meteen verliefd op Sunflower van Robert Kaufman.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk toch weer allemaal maar ik ga zonder aarzelen voor Frida Kahlo, alleen de film heb ik al tig keer gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow! Ik doe graag mee voor Babets mooie papierset.
    Gisteren alles goed verlopen in Antwerpen??

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jaaa, ik wil de lente wel in huis halen met een stukje stof of het briefpapier...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wauw, wat een mooie kadootjes :)
    Ik doe heel graag mee voor het Frida pakketje van miko design

    BeantwoordenVerwijderen
  16. O, wat een mooie spulletjes...Ik denk dat ik maar ga voor het briefpapier van Oktoberdots/Babet! Ga ik m'n neefjes een leuke brief schrijven! De oudste kan inmiddels lezen, dus hoe leuk is het dan om post te krijgen? :-)
    Liefs Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat gaaf allemaal weer. Ik doe heel graag mee en dan voor het briefpapier. Sinds kort heb ik weer een schrijfvriendin en ben dus gek op mooi papier voor mijn brieven :-)

    Geniet van het lentegevoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw. Vaak als je iets weg geeft denk ik, ach, zo veel mensen die mee doen, en wel leuke dingen maar ach.. laat maar... Maar dit keer wil ik heel graag mee doen. Dat setje briefpapier vind ik geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een moois weer allemaal! Ik volg al een tijdje de blog van Miko-design, dus ik maar graag een kansjeop het Fridapakketje!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Moeilijk om te kiezen.. ik vind ze allemaal even leuk! Maar na het bekijken van de shop van Saartje, was de keus toch snel gemaakt. Prachtig, die stoffen! Vooral die rode met de kippetjes, wat zou die als kussentje mooi staan op mijn bank!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, wat een verwennerij en om op deze manier andere inspirerende blogs te ontdekken. Van de craft panel van Frida Kahlo wordt ik wel heel blij, alleen al bij het zien het plaatje, dus daar ga ik voor. Duim, duim, duim...

    Groetjes,
    Rosalie van StudioZakka

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk weer allemaal! Ik heb nog getwijfeld, maar waag graag een kans voor een stofje naar keuze. Ik wil binnenkort een leuk patchworkkussen maken en mis nog een leuk rood of blauw lapje in het 'kleurenpalet', dus dat zou erg van pas komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geweldig de craft panel van Mikodesign, daar maak ik heel graag kans op.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw, allemaal zo leuk!
    ik kan niet kiezen...
    Maar als het dan toch moet...
    dan ga ik voor het briefpapier :)

    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Als ik het mag zeggen: Viva Frida Kahlo, por favor!! Wat een super vrouw, zo veelzijdig, een groot voorbeeld. Enig werk van Erica van Mikodesign, helemaal in de stijl van Frida.

    Denise Beckand *BeColorAnd*

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi, je blog is altijd een verrassend om te lezen! Ik zou het wel speciaal vinden om iets van Erica van Mikodesign te krijgen.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Is alles goed gegaan in Antwerpen? Staan alle puntjes op de i en kunnen ze beginnen drukken?

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Fantastische give/away! Ik hou van het werk van Mikodesign en doe een poging om haar Frida's te winnen. Wie niet waagt, wie niet wint. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik zou ook graag meedoen. Het Frida Kahlo setje vind ik helemaal geweldig (net als Frida Kahlo zelf)!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Zo'n mooie cadeautjes weer!! Ik doe graag mee voor een stofje van Studio Saartje. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. oh dat werk van erica van mikodesign is heel mooi! daar wil ik wel wat van maken!

    groetjes Greetje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Allemachtig wat leuk allemaal... ik kan niet kiezen... oh toch wel, die kaarten van Forms & Finds vind ik wel érg leuk en aangezien ik heeeeeeeel veel post verstuur zou dat van pas komen (eerst ga ik er natuurlijk zelf even van genieten).

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oh, wat is het allemaal mooi, maar ik doe graag mee voor de stof, want brieven schrijven doe ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. ik heb echt behoefte aan lente nu,...dus doe ik graag mee om zo een lente kadootje te winnen.
    t Is moeilijk kiezen maar ik ga toch voor dat halve metertje stof van bij Studio Saartje. Want we hebben nood aan nieuwe overtrekken voor onze kussens
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. hmmm, de laatste tijd ben ik helemaal into papier, dus mijn voorkeur gaat naar Babette (hoewel de stof mij ook intereseert ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat leuk zo'n grote give away! Ik vind het setje met briefpapier geweldig! Daar doe ik graag voor mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Oh wat leuk! Nou mogen we nog kiezen ook! Ik waag graag een kansje voor een stukje stof van Studio Saartje. Leuke stofjes heeft ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. The fabric and cushions are beautfiul xx

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik doe weer mee, omdat het zo leuk is en omdat ik gewoon heel graag een lapje wil winnen :D (ambelatoestanden.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een mooie dingen weer Ingrid! Ik heb al een paar dingen van Miko design, maar nog niks uit de Frida collectie. Terwijl ik Frida kahlo fantastisch vind. Ik heb een keer vier weken door Mexico gereist, haar huis e.d bezocht, echt geweldig! Dus ik ga voor de Frida knutsel lap!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Dag Ingrid,
    Jij kent mij niet, ik heb het gevoel dat ik jou heel goed ken. Al heel lang, volgens mij al jaren, volg ik jouw blog. In stilte, dat wel. Beiden woonden wij in Zeeland, ik woonde alleen wat lager dan jij, in Zeeuws Vlaanderen, vlak bij de zee.. wij verhuisden beiden rond dezelfde tijd weer naar Holland. Mijn reden was alleen totaal anders; ik had zo'n heimwee naar de rivier en mijn roots...
    Elde dag start ik mijn computer en lees als eerste je blog, al jaren dus.
    En dan nu je eerste boek, echt geweldig!
    Ik wil je danken voor het meekijken in je leven, je kwetsbaarheid, je humor en je prachtige foto's. Voor mijn elke dag inspirerend.
    Zie hier, mijn eerste reactie, ik heb het gedurfd!
    Tja, als ik dan toch eens reageer.. ik ben gek op Mikodesign ;)

    Warme groet, Machteld.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik begin mijn dag ook zo, als eerste lees ik de ingthings blog

      Verwijderen
  42. Wat een verwennerij! Ik doe graag mee! Moeilijk kiezen, maar ik ga voor het setje van Frida!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat ontzettend leuk weer! Lastig kiezen maar omdat ik de laatste tijd weer heel hard aan het snailmailen ben, ben ik toch als een blok gevallen voor het setje postpapier van Babet! Die zou ik heel graag winnen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ooh I love that Frida panel! Although everything is amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een verwennerij.....
    ik vind het setje van Babet echt fantastisch leuk.. en wat een leuke dingen op haar site!
    een leuke opsteker op deze herfstige dag!! wanneer komt die lente? ik kan niet wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Leuke spulletjes!! Ik waag maar nog es een kansje en ben helemaal zot op dat briefpapier setje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Dag Ingrid, ik volg je pas kort, maar ben erg enthousiast over je blog. Ik doe graag mee met deze give-away en laat me verrassen.
    Mocht je binnenkort weer een give-away doen, dan wil ik ook wel eens iets aanbieden. Hartelijke groeten, Bauke

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hallo
    Geweldig dat je dit doet!
    Ik zou heel blij worden van de halve meter stof (heb deze week een naaimachine gekocht dus ik ga proberen iets leuks te maken)

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hi Ingrid,
    Ik probeer het maar weer eens. Het briefpapier vind ik super! Kan ik mijn lieve (pen)vriendinnetje (ja een echte penvriendin, al 20 jaar!) verblijden met brieven op mooi briefpapier.
    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een heerlijk giveaway, laat de lente maar komen! Ik zou graag mee willen doen voor de stof (hoewel het briefpapier ook heel verleidelijk is, maar keuze 1 is de stof :-)).

    BeantwoordenVerwijderen
  51. hai Ingrid,
    mag ik intekenen op het Stofje van Saartje?
    groetjeS

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hoi Ingrid, ik vind het setje van Babet super!
    Gr. de groene Fazant.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Mijn Hemel, wat een leuke dingen! Ik word er hebberig van... Mag ik ineens meedoen voor Frida van Erica, de Kaartjes van Chantal, het Stofje van Saartje, én het Briefpapier van Babet?
    als ik moet kiezen (zo moeilijk!), doe dan maar Frida!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat gaaf allemaal zeg! Maar, de laatste tijd doe ik aan snailmail, dus ga voor dat toffe setje van Babette! Heel gaaf, wat een heerlijke blog weer. Ik heb zoveel bewondering dat je dat elke dag doet! Ik zou dat ook willen, maar t mislukt zooo vaak! Echt gaaf om hier lekker rond te neuzen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat een mooie give aways heb je toch weer. Zo leuk, zoveel verschillende producten. Ik kies dan voor de meter stof. Ik naai veel en heb veel zin om weer wat nieuwe kussens (ook toevallig) te gaan maken.
    Groetjes Claudia (@ookinhetpaars)

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Oh wat leuk, doe graag mee voor het briefpapier.
    Heb een zwak voor uiltjes.
    Wat ben je toch een lieverd !

    Liefs en een fijne dinsdag
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ohjeej ik kan niet kiezen, maar omdat ik met papier zelf mooie dingen maken toch het leukste vind wat er is, ga ik voor het craft panel van Erica!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ik zou zoo graag een stofje winnen! We zijn aan het kijken voor een nieuwe woning en ik droom steeds weg bij alle interieur winkels.. Vooral de stofjes tulip yellow, far far away clothesline en family fox vind ik heel erg mooi. In ieder geval bedankt voor de leuke webshop, deze hou ik in de gaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Dan doe ik graag mee voor het kaartensetje van Forms and Finds... en dan nu maar hopen dat we vandaag alsnog een straaltje lente te zien gaan krijgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wauw!! Wat verwen je ons toch met die mooie kadootjes...ik doe mee...(duim duim of ik een x iets moois mag krijgen) en dan ga ik voor het setje van Oktoberdots (ben helemaal verliefs op haar uiltje!)!!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat een super GiveAway....en we mogen nog kiezen ook!!!
    Moeilijk hoor........de stof dan maar, dan kan ik met een maaksel daarvan iemand anders ook heel gelukkig maken!
    :)
    Debora

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wat een fijne give away! Ik ben net even gaan kijken bij studio saartje; wat een mooie stoffen! daar wil ik graag een kansje op wagen :) Groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wat leuk allemaal! Moeilijk om te kiezen!
    Ik doe graag mee voor een stofje van Studio Saartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Wat moet het leuk zijn om steeds iets te mogen weggeven en om dan al die reactie's te lezen van al die vrouwen die graag iets zouden winnen.Ik ben zelf ook zo'n vrouw die graag iets zou willen winnen hoor ;-) Van het setje briefpapier van Babet wordt ik helemaal vrolijk dus dat zou ik graag willen winnen.

    fijne dag!

    goetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Oh! Ik zou wel zo'n prachtig lapje stof willen hebben. Dank jullie wel!

    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Oooh, allemaal zo'n leuke knutseldingen! Mijn voorkeur gaat uit naar het stofje van Maartje Studio Saartje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Mijn naaimachine staat altijd startklaar...dus ik doe graag mee voor het stofje van Studio Saartje

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Het ziet er allemaal super leuk uit. Maar ik doe graag mee voor de kaarten. Hoe was je dagje gisteren? Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. It really almost feels like spring :) Wat leuk! Ik word helemaal blij van de stofjes. Zou ik fijn gebruiken bij de fotoshoots waarmee ik sinds kort m'n fotografiehobby aan het uitbreiden ben...

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Oh, die stof van Maartje zou ik heel goed kunnen gebruiken in een quilt. Wat een mooie stofjes heeft ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Hoi Ingrid, heel graag doe ik mee voor het setje briefpapier van Babet. Zeer inspirerend en superlief! Ik hoop dat het gisteren goed is gegaan in Antwerpen! Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Hoi hoi, ik waag graag mijn kans voor de frida-set
    Groeten van Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Hoi Ingrid,
    ik ben net begonnen met Postcrossing en Snailmail, dus ik zou heel graag het geweldig leuke setje van Babet Oktoberdots winnen. Dan kan ik daarmee weer knutselen en andere mensen blij maken met échte post!
    Groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Met zoveel reacties waag ik ook graag weer een gokje! :) Ik zou een vriendin graag blij willen maken met een Frida Kahlo setje! Zo was het makkelijk kiezen, want als ik voor mijzelf zou moeten kiezen..oefff moeilijk met al die leuke dingen!

    Ik hoop dat het gisteren allemaal goed is gegaan in den buitenland!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Ik doe heel graag mee voor de stof. Ik mag geen stof meer kopen, maar winnen mag natuurlijk wel! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Wat een leuk idee! Dan ga ik toch voor een stukje stof!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Wat leuk zoveel give aways tegelijk! Ik doe graag mee voor de craft panel van Mikodesign.
    Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Oooo! Frida Kahlo! Wat een geweldig sterke vrouw was zij. En een van de eersten om te schilderen wat ze voelde, niet wat ze zag. Mag ik meedoen? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Superleuke spulletjes weer, maar vandaag kwam blij-gezichtje van Anja binnen met de post dus ik gun van harte iemand anders een beetje blijheid :)

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Het craft panel van Mikodesign is echt geweldig! Frida Kahlo was echt een geweldige vrouw....

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Oh wow, wat geweldig! Al die geweldige kadootjes! Ik doe echt heel graag mee en ga dan voor de stof van Studio Saartje! Wat leuk.... En nu hopen dat ik win ;-) liefs Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Frida natuurlijk :)
    Ik heb al alle bloemen (jouw model) gehaakt en ben nu een slinger aan het punniken, dat wordt mooi denk ik!
    liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  83. die kaartjes vind ik heel erg leuk en doe daarom graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Gaaf weer, Ingrid, al die weggevers! Het is weer win-win-win-tijd!! Maar niet voor mij dit keer want ik gun het graag een ander. Ik ben ook benieuwd hoe het was, gisteren in het hol vd leeuw;)!
    Succes met alles en groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Ik wil graag meedoen voor het postpapier,
    gr.beppie

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Wat leuk weer. Ik ben dol op stofjes, dus ik weet wel waar ik graag voor meeloot.

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Wat een geweldige lieve cadeautjes, graag waag ik een kansje. Ben een Frida fan, ga dus voor het craftpakketje.
    Wil ook wel een keer mee doen met een give away...geen winkeltje...wel spullen om een ander blij mee te maken.
    Groeten van Mendelina

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Misschien zit er tussen de 87(!)reacties voor mij ook al dit voorstel maar.. ik moet bij 4 hartjes onmiddelijk aan Roos denken.Mag zij de kaarten hebben?
    groet,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Wat een leuke weggeverij. Als beginnende freubelaar achter de naaimachine kan ik wel een mooi stofje gebruiken. Mik.

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Ik doe heeeel graag mee voor het cadotje van mikodesign, want ben een fan!!! Leuke giveaway! Groetjes tiene

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Wat een leuke give away!
    Ik zou graag voor het setje briefpapier gaan;ik wil het mijn dochter kado geven voor haar verjaardag.Zij wordt binnenkort 12 jaar en wil gaan pennen met een penvriendin.Zoiets moet je als moeder stimuleren,toch?In dit digitale tijdperk...
    Groetjes Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Hallo ingrid,
    kan bijna niet kiezen.
    Maar ga toch voor
    Frida Kahlo.
    Fijne dag verder.
    Groetjes, Jeanette.

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Wauw, wat leuk dat je weer wat mag weggeven!
    Ik doe graag mee voor het briefpapier :).
    Het lente-gevoel is hier momenteel helaas ver te zoeken (regen), maar heel fijn dat er ook weer wat zonnestralen geweest zijn!.
    Groet,
    Marloes van Schaik

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Wat een lijst! Ik vind de huisjes kaartjes heel leuk... maar het briefpapier ook... Toch de kaartjes maar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Wat een mooie dingen allemaal! Ik ga voor het briefpapier! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  96. hoi,hoi!
    wat een mooie spullen weer..Ik krijg vooral de "krea-kriebels" als ik die mooie stofjes zie..Het is al leuk om te bedenken wat het zou kunnen worden..Ik doe graag een gokje.Fijne avond!sija

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Wat een mooie give aways! Ik twijfel tussen de stof en het briefpapier, echt supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Wat een prachtige give away, ik vind de stofjes prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  99. wat een reacties al! ik ga voor de stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Oh zo mooi allemaal, maar mijn favoriet is toch wel t werk van Miko Design!

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Wat is dit weer een gave give-away!! Ik doe graag mee voor het setje van Babet, wat mooi briefpapier!

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Oh wow wat een mooie dingen, mmm moeilijk maar ik ga voor het briefpapier setje daar heb ik gisteren de stad naar afgezocht ;). Nou ja naar briefpapier hihihi. Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  103. oh jeetje wat moet ik scrollen... ik geloof niet dat ik nog kans maak met al die deelnemers. Maar ik waag een kansje voor Frieda! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Leuk weer!!! Ik doe graag mee voor het briefpapier :-) fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Ik heb nog nooit gereageerd op zoiets als een give away....gek he? Durf het eigenlijk nooit te geloven. Maar eens moet de eerste keer zijn, en dan ga ik voor het briefpapier. Ben sinds begin dit jaar met postcrosing begonnen, en ik maak de kaarten zelf van allerlei prachtig papier...dus dit zou erg welkom zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Me likey, ben ook gek op mikodesign
    ryderryder38@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Frida Kahlo, Frida Kahlo, Frida Kahlo!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Ze zijn allemaal leuk, maar ik doe graag mee voor het lapje stof! Heb nog een kussen liggen die wat aankleding kan gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Wat leuk weer zeg... ik doe graag mee voor het setje van Oktoberdots ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  110. jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa het craft panel van Frida Kahlo is te gek!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Ziet er allemaal erg leuk uit! Ik doe heel graag mee voor het stofje, groeten Stella.
    P.S. ging het goed in Antwerpen met je boek?

    BeantwoordenVerwijderen
  112. WOW!!

    Je reactieveld is ONTPLOFT!?
    Ik ben de 119e reactie!? Hihi.

    Dat krijg je als je zoveel leuks aanbiedt hè
    ;)
    Ik ding graag mee voor Studio Saartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Vind het elke dag een feestje om je blog te lezen en alleen al meedingen naar deze give away voelt als een cadeautje ;-)
    Ik doe graag mee voor het Craft panel!
    Groetjes, Sien

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Oeps... ik ben nummer 121
    Maar goed, toch maar een gokje wagen!
    Ik wordt heel blij van Chantal en Erica!
    Nu duimen maar!!!
    Groetjes, Chrissie van Wit en Bont

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Wat een leuk initiatief!
    Dat (brief)papier is wel heel mooi. Er gaat niks boven een handgeschreven brief. Dus als het me gegund is...
    Groet, Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  116. jeeh, wat een hoop reacties al! Ik kon het niet laten om even op de site van Maartje / Saartje rond te neuzen en daar staan wel zo'n leuke stofjes op. Dus ik doe mee voor een stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Ik zou heel graag een mooi stukje stof winnen! Hoe prachtig die stofjes van de kussens.

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Ingrid, wat heb je weer een hoop leuks verzameld voor de give-a-way!
    Superieur dat je dit elke keer doet! Doe graag weer mee, en ga voor Frida van mikodesign, vast leuke tijdbesteding tijdens m'n verlof straks ;)

    Zonnige groet!
    Matty

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Joepie!!! Stof, heerlijk vind ik het. Dat zou leuk zijn;-) Dank dat ik mee mag doen!

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Leuk, leuk, ik doe gewoon weer een gooi. Een lapje stof van Studio Saartje lijkt me erg leuk!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  121. beste ingrid, wat kijk ik uit naar je boek !
    en dat frida kahlopakje lijkt me wel wat !

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Leuk! Ik wil mijn kans wel wagen voor het stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Hallo Ingrid,

    Ik doe mee voor een stofje. Alhoewel de rest er ook geweldig uit ziet hoor! Maar onze bank kan wel een opkikkertje gebruiken ;-)

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Oh how lovely ... I really love the Frida panel ... thanks so much for the chance ... Bee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Ik doe mee voor Frida ! Ben een echte fan van Mikodesign !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  126. ik hoop op en duim voor een stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Frida..mijn heldin,daar ga ik voor.(Erika zelf vind ik ook een behoorlijke heldin.Je zou maar een moeder hebben die zulke originele,creatieve,inspirerende partijtjes organiseert.Niet te overtreffen)

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Leuke actie!! Ik ga voor het setje van Oktoberdots...

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Check! :-) voor mij een stukske stof van Studio Saartje aub :-) :-) De dochter ziet dat al V - O - L - L - E - D - I - G zitten. **fingers crossed**

    BeantwoordenVerwijderen
  130. It would be SO Nice to win a piece of fabric :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Merci pour ce beau jeu !!!
    J'aime beaucoup votre blog !!!
    Pour moi j'aime la papeterie !!!
    Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Goedemorgen :-)
    Ik zou graag kans willen maken op de kaartjes van Chantal, ik hou van leuke kaartjes en ik stuur ze de hele wereld over.
    Liefs,
    Mriek

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Ook ik kijk uit naar je boek en je doet mij veel plezier met je dagelijkse blogs.
    Ik doe graag mee voor het Craft panel van Mikodesign.

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Leuke dingen allemaal!
    Wil wel eens kans wagen voor dat van Babet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Klein kansje, maar dat maakt het extra spannend. Ik zou helemaal gelukkig van het stofje worden. groetjes EstherW

    BeantwoordenVerwijderen
  136. zo leuk die dingen. Ik zou supergraag een stukje stof winnen Iceberg Blue

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Wat spannend!
    Ik word helemaal blij van een stofje van Studio Saartje of het craftpaneel van Mikodesign!

    Hoop dat ik iets win....

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Prachtige spulletjes weer, daar kun je toch bijna niet uit kiezen.....

    Maar het mooist vind ik toch het laatste setje met het briefpapier, dus daar doe ik graag voor mee!

    XXX Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  139. het stofje zou ik echt geweldig vinden! wat een reacties.. maar met een beetje geluk.. misschien krijg ik dan nog wat meer lentekriebels en kan ik weer met een nieuw projectje aan de slag achter de naaimachine!

    BeantwoordenVerwijderen
  140. Oh de stof van Frida is geweldig! Wat een leuke give aways weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Wat een leuke kaarten! Die wil ik wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  142. wow wat veel reactie's! maar wie wil er nu niet blij gemaakt worden? Van het frida zelf maak pakket krijg ik een smile......ga nu duimen.

    BeantwoordenVerwijderen
  143. Leuk, ik doe graag mee voor dat half metertje stof!

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Leuk! Ik doe graag mee voor een stukje stof. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Wauw alles is leuk! kan niet kiezen!
    Ik doe graag mee..

    www.facebook.com/PuurByKivalo

    BeantwoordenVerwijderen
  146. hoi!

    Per toeval op uw blog terechtgekomen, terwijl ik eigenlijk zou moeten blokken voor mijn laatste examen, en wel interesse in die prachtige stofjes van Studio Saartje. Dan weet ik meteen weer wat doen, na de examens! ;-)

    Groetjes,

    Wendy Derdaele

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Zo....ik moest een heel eind scrollen om deze reactie te kunnen plaatsen.... Zo druk is het nog niet op mijn blog, maar die is dan ook nog niet zo mooi als die van jou!
    Genoeg geslijm, nee geintje, vind het echt een mooi en inspirerend blog. Ik zou graag het setje van Erika, ook zo'n mooi blog, van Frida Khalo winnen. Het is een prachtvrouw, een inspirerend verhaal, dat als het soms tegenzit, het niet het einde van de wereld hoeft te zijn! Ik zou graag met het pakket aan de slag gaan om mijn eigen inspirerende werk te maken! Succes met kiezen.
    Liefs Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  148. super al die dingen die je weer al weggeeft, wel ik zou dan toch graag het laatste pakketje winnen, met die leuke kaartjes en sluitstukjes en die heerlijk kleurrijke tekeningen erop.
    Ik ga zo meteen ook een bezoekje doen aan haar site
    groetjes
    Miss Mustache

    BeantwoordenVerwijderen
  149. If there is still time I would love to be in the give away the cushions look super I love Fabric but any gift would be appreciated Dxx

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)