maandag 1 april 2013

I was looking for eggs, but I found...


en dus ging ik eieren zoeken,
die vond ik niet ik niet,
wat ik wel vond,
was de kip die ze zou moeten leggen..


ik vond de paashaas,
die op weg was naar het Zuiden,
hij vond het veel te koud..


ik vond het zonnetje, eindelijk
 zat zelfs een tijdje buiten, heerlijk..


ik vond de nieuwe schoenen van Guusje,
echt heel erg hip
(maar dat is dan vast weer
een heel ouderwets woord..)


en
 ik vond deze leukerd,
op een Paasrommelmarkt,
samen met nog wat andere fijne dingen,
maar omdat ik in de
lanterfant-stand sta
nam ik er nog geen foto's van..
eens zien of ik mijzelf vandaag weer in gang kan trekken..

fijne dag
-X-

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kip!!! gezellig dat je er weer bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, ik denk dat ik vandaag ook in de "L"-stand sta en ben bang dat dat ook zo blijft, best lekker ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geef die paashaas geen ongelijk! :-) Hoewel het zonnetje inderdaad wel lekker is. Heb met de hondjes ook even op een bankje gezeten.

    groetjes,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijkheid, en die paashaas, die heeft gelijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga de paashaas maar achterna denk ik :)
    Fijne paasdagen nog (al is er al eentje om) met hopelijk een zonnetje, hier in Brabant piept ie net tussen de wolken door!

    Liefs Tink

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk dat zonnetje. Wij genoten gisterenmiddag ook al volop, en vandaag doet het zonnetje ook al weer zo heerlijk z'n best. uit de wind in de zon is het zalig buiten nu. 't Lente gevoel zet stiekempjes door nu.
    Geniet van het lanterfanten.

    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lanterfanten en Pasen, volgens mij gaan die twee prima samen. Klinkt alsof jij genoten hebt van het vrije weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)