zondag 14 april 2013

Sun-day


het is nog een beetje grijs,
maar helemaal niet koud
en met alle voorspellingen dat het wel 20 graden word
lijkt het mij een perfecte dag om:
een feestelijk jurkje aan te trekken..


er eens lekker op uit te trekken


onderweg op een terrasje te gaan zitten


met een glaasje limonade


een beetje na te denken over de hapjes
voor mijn feestje


en om een beetje te knutselen...


kortom zo'n zo'n zonnige zondag
om gewoon een beetje rond te dobberen..

fijne dag
&
een goede vaart
-X-

11 opmerkingen:

  1. Ik wens je een heel fijne dag. Hoop dat de zon ook echt doorkomt, hier is het een groot wolkendek maar het is nog vroeg :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier met rond dobberen.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens jouw niets minder!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig hoor, heel veel plezier vandaag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet er van! En voor de hapjes voor je feestje. Als ik me het goed herinner had je olijven al opgeschreven. Daar gaand op dat thema zou ik zeggen nog wat feta, zongedroogde tomaatjes, wat lekkere olijfolie en wat lekker brood om te soppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat viel eerst even tegen, maar vanmiddag was het hier inderdaad ook heerlijk 'eropuit-weer'.
    Dat papier van die bootjes... Dat verkoop ik! Er is alleen nooit iemand die het koopt dus breek me het hoofd over hoe het aan de man te brengen, nu weer ietsiepietsie inspiratie erbij, het is zo mooi qua kleur en toepasbaarheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De wereld wordt een stuk groter wanneer je buiten kunt zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kringloopvangst! Maak er nog een fijne dag van.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)